fkm Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin jakke Rankiz. Den passet godt. Ikke hør på slimfitmafiaen. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jakka er fin den, som alltid. Grunnen for at armene kan se litt snåle ut er pga posituren ser det ut som. Unaturlig. Uheldig lys (dagligvare-photoshoot?). Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Enig, veldig fin jakke. Men folket her kommer stadig med nye steder å ta bilde... : p Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jakka er fin den, som alltid. Grunnen for at armene kan se litt snåle ut er pga posituren ser det ut som. Unaturlig. Uheldig lys (dagligvare-photoshoot?). Yes, dagligvarebutikk, måtte jo prøve jakka før jeg kom hjem. Kombinert posthus og butikk vettu. Endret 25. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 For å være helt ærlig synes jeg ikke den jakken passer til unge folk. Blir litt sånn bestefarfeeling 9 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin jakke. Rankiz. Den må være så pass, er ikke for stor, for du vil gjerne ha en tykkere genser under på litt kaldere dager. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin jakke, Rankiz. Jeg har skikkelig lyst på Bristol eller Beaufort selv. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin jakke, Rankiz. Jeg har skikkelig lyst på Bristol eller Beaufort selv. Glemte å nevne at jakka er en Barbour Bedale, synes Beaufort blir litt for lang. Ang passform er Bedale og Beaufort helt like. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Beaufort er som han sa, lengre. Så har den en lomme bakpå osv. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fin jakke, Rankiz. Jeg har skikkelig lyst på Bristol eller Beaufort selv. Glemte å nevne at jakka er en Barbour Bedale, synes Beaufort blir litt for lang. Ang passform er Bedale og Beaufort helt like. Du nevnte det på forrige side i denne tråden. Det kom kanskje ikke frem av kommentaren min, men jeg oppfattet det. Selv synes jeg Bristol/Beaufort har perfekt lengde, hvis jeg bare skulle hatt en voksjakke. Bedale er dog veldig fin. Forskjellen på Bedale/Beaufort ligger vel forøvrig i lengden, baklommen og ermene(?). Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg synes A.P.Cs voksjakke ser best ut, av de jeg har sett. Endret 25. mars 2012 av Eksboks 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Fine sko Christian B. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Christian: Nomnom. Det finnes vel ikke tvil i verden på at de skoene er vakre. Selv om jeg ikke er helt fan av den trenden å ha øverste stropp åpen... Forresten, er APC Petit Standard veldig smale? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et par av de, eller om jeg skal gå for New Standard. Endret 30. mars 2012 av DexterMorgan 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Takk! Personlig liker jeg å ha øverste stropp åpen når jeg bruker jeans, men med chinos liker jeg å ha begge to festet, go figure. APC PS er rimelig smale, ja, pluss at de ikke har spesielt høy "rise" (finnes det et norskt ord?). Jeg bruker dem generelt kun med t-skjorter/poloer. Mitt neste par blir derimot New Standard, for så å ta dem med til skredderen for å få slimmet ned leggen litt, skal vist være så og si perfekt da. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Velkommen til klubben. Christian: Nomnom. Det finnes vel ikke tvil i verden på at de skoene er vakre. Selv om jeg ikke er helt fan av den trenden å ha øverste stropp åpen... Forresten, er APC Petit Standard veldig smale? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe et par av de, eller om jeg skal gå for New Standard. APC Petit Standard er helt jævlige, beina mine sovna... Har tenkt på å kjøpe New Standard, men har også sett på APC Rescue, som er mindre slim enn New Standard igjen. Endret 30. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 APC Rescue er jo pappabukser og PS er ikke så jævlig. De var rimelig trange i starten, men etter å ha vasket dem for så å trykke tre håndklær ned i hvert lår passer de rimelig bra! Nå trener jeg også, så jeg har større lår enn mange. For den vanlige, unge mannen vil de være greit slime. Har man derimot planer om å bruke dem med skjorter ville jeg anbefalt New Standard. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 APC PS er rimelig smale, ja, pluss at de ikke har spesielt høy "rise" (finnes det et norskt ord?). "Sete" kanskje..? Uansett, flotte sko, bukse og sokker! 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Rise kalles vel bare liv på norsk? Fine sko, Christian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå