Armador Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 En fake-klokke ser helt jævlig ut imo. Trodde folk var imot å støtte kopier og folk som tjener penger på andres merkevare/oppfinnelse? Originalen ser forresten veldig mye bedre ut... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er ikke en fake, da den ikke utgir seg for å være en Rolex. Jeg tror den korrekte termen er "homage". Personlig syns jeg ikke det blir så veldig mye bedre av den grunn... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kaller det en fake, da de prøver å lage en identisk kopi med et annet navn... Er Rollex homage også? Blir ikke veldig mye bedre nei... hehe Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er litt småkeen på en sånn skjorte jeg og... Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kaller det en fake, da de prøver å lage en identisk kopi med et annet navn... Er Rollex homage også? Blir ikke veldig mye bedre nei... hehe Akkurat det er det dummeste jeg har hørt. Nei, Rolex er ikke en Rolex-homage... fordi Rolex ER Rolex. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Kaller det en fake, da de prøver å lage en identisk kopi med et annet navn... Er Rollex homage også? Blir ikke veldig mye bedre nei... hehe Akkurat det er det dummeste jeg har hørt. Nei, Rolex er ikke en Rolex-homage... fordi Rolex ER Rolex. Åherre... Er du tilbakestående? Se hva det står før du begynner å rakke ned på andre Endret 16. mars 2012 av E.Zegna 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Om RoLLex er homage er en gråsone. De utgir seg ikke for å være Rolex, men det er jo åpenbart mer fakepreg over Rollex enn et navn som ikke ligner hverken fonetisk eller skriftlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det er jo helt klart at dette "RoLLex" prøver å utgi seg for å være Rolex, så det blir jo noe litt annet. Det er som Bonn3 sier noen gråsoner som er litt vanskelige å vurdere. Invicta blir jo noe helt annet igjen, fordi det er helt klart at de ikke prøver å utgi seg for å være Rolex, samtidig som de har klokker som omtrent er blåkopier. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Skulle gjerne ha sett et bilde av hele deg med jakken på, Anewz. Så interesant ut Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Anews: Fikk sterke assosiasjoner til slipset mitt med regimental-mønsteret for Royal Electrical and Mechanical Engineers. Kan dessverre ikke si jeg synes det fungerte særlig godt på en blazer grunnet størrelsen på mønsteret og fargene. Kan muligens hjelpe å se antrekket i sin helhet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Anews: plaggene er ikke dårlig, men det er kombinasjonen som ikke fungerer. En så 'bråkete' jakke krever rolige plagg sammen med seg. Her blir det litt for mye uro. Det kan være at dette hadde funket bedre om du tok utgangspunkt i fargen på rutene i jakken og fant en skjorte som gikk til den, f eks en ensfarget i cream, eller lys blå. Jeg synes også at cardiganen må vekk. 2 Lenke til kommentar
simeonchris Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har postet bilde av denne tidligere, men da med utrolig dårlig bildekvaliet. Uansett, så det var snakk om hvilken jakke man bruker for tiden i den andre tråden. Sweet. Hvor er jakka fra? Og den i forrige post? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vowels skrev vel at den var fra Zara, men dessverre ikke årets kolleksjon. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg likte skoene meget godt, selv om fargen kanskje ikke er den mest anvendelige. Tør jeg spørre om merket? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg likte skoene meget godt, selv om fargen kanskje ikke er den mest anvendelige. Tør jeg spørre om merket? Merket er "Paco Milan". Har aldri hørt om merket, men tror de har veldig hyggelige priser. Betalte selv 900 kr for mine:) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Vowels skrev vel at den var fra Zara, men dessverre ikke årets kolleksjon. Nedtur, kunne også tenkt meg en jakke som den. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Skinnjakka er fra Zara. Den grønne er kjøpt i en bitteliten butikk på Grünerløkka. Har prøvd å finne butikken i ettertid, men finner ikke frem. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Rankiz: Likte ikke jakka, syns ermene var litt baggy og 1 cm for lange. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Synes jakka ser slaskete ut, selv om jeg vet at den "egentlig ikke er det". Ser ut som en godt brukt friluftsjakke, hvis man ser bort ifra kragen. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Blir fort nyanser på en voksed Barbour Bedale, synes det bare gjør den finere, men hver sin smak. Endret 25. mars 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå