Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaller det en fake, da de prøver å lage en identisk kopi med et annet navn... Er Rollex homage også? Blir ikke veldig mye bedre nei... hehe

Akkurat det er det dummeste jeg har hørt. Nei, Rolex er ikke en Rolex-homage... fordi Rolex ER Rolex.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kaller det en fake, da de prøver å lage en identisk kopi med et annet navn... Er Rollex homage også? Blir ikke veldig mye bedre nei... hehe

Akkurat det er det dummeste jeg har hørt. Nei, Rolex er ikke en Rolex-homage... fordi Rolex ER Rolex.

Åherre... Er du tilbakestående? Se hva det står før du begynner å rakke ned på andre

Endret av E.Zegna
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo helt klart at dette "RoLLex" prøver å utgi seg for å være Rolex, så det blir jo noe litt annet. Det er som Bonn3 sier noen gråsoner som er litt vanskelige å vurdere. Invicta blir jo noe helt annet igjen, fordi det er helt klart at de ikke prøver å utgi seg for å være Rolex, samtidig som de har klokker som omtrent er blåkopier.

Lenke til kommentar

Anews: Fikk sterke assosiasjoner til slipset mitt med regimental-mønsteret for Royal Electrical and Mechanical Engineers. Kan dessverre ikke si jeg synes det fungerte særlig godt på en blazer grunnet størrelsen på mønsteret og fargene. Kan muligens hjelpe å se antrekket i sin helhet.

Lenke til kommentar

Anews: plaggene er ikke dårlig, men det er kombinasjonen som ikke fungerer. En så 'bråkete' jakke krever rolige plagg sammen med seg. Her blir det litt for mye uro.

Det kan være at dette hadde funket bedre om du tok utgangspunkt i fargen på rutene i jakken og fant en skjorte som gikk til den, f eks en ensfarget i cream, eller lys blå. Jeg synes også at cardiganen må vekk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg likte skoene meget godt, selv om fargen kanskje ikke er den mest anvendelige. Tør jeg spørre om merket?

Merket er "Paco Milan". Har aldri hørt om merket, men tror de har veldig hyggelige priser. Betalte selv 900 kr for mine:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...