Dockside Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg ville ikke valgt en Rolex uansett. Synes det er harry klokker. IWC Portofino. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ikke alle Rolex klokker er harry da Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Stueloff: Jeg tror det hadde sett mye bedre ut med et annet par sko. Samtidig føler jeg at jeg ikke kan si så mye, blir litt som å si at jeg ikke liker Aas når jeg egentlig ikke liker øl i det hele tatt. Hvis det ga noen mening da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Det hadde vært langt penere med en skjorte... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har begynt på ny jobb pg føler meg så overpyntet. Er bare ekstrahjelp blant mange ingeniører og føler meg så dum når jeg har på meg skjorter og de andre har på seg MoN hettegensere osv. De eneste som går med skjorter er 40+. Men jeg er enig med deg i at det hadde vært finere med en skjorte. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Er det et par jentebukser du har hatt et lite "uhell" i? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Hehe, det var ment som en liten spøk ut fra skyggen(?) på innsiden av låret. Er der rimelig lavt liv på de, eller ser det bare slik ut på bilde? Endret 12. mars 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 LOL, ser at jeg var litt uheldig med den ja. Det er ikke høyt liv i hvert fall, men heller ikke like lavt som på NN.07 chinosene. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Stueloff: Jeg tror det hadde sett mye bedre ut med et annet par sko. Samtidig føler jeg at jeg ikke kan si så mye, blir litt som å si at jeg ikke liker Aas når jeg egentlig ikke liker øl i det hele tatt. Hvis det ga noen mening da. Ser den. De skoene passer egentlig best til brune klær (selv om jeg er sikker på at flertallet her inne mener de bør brennes, haha), men brunt går ikke til håret mitt for øyeblikket, så da ble det slik. Og jada, mening ga det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har begynt på ny jobb pg føler meg så overpyntet. Er bare ekstrahjelp blant mange ingeniører og føler meg så dum når jeg har på meg skjorter og de andre har på seg MoN hettegensere osv. De eneste som går med skjorter er 40+. Men jeg er enig med deg i at det hadde vært finere med en skjorte. Altså, det er snakk om en skjorte. Det er et helt vanlig hverdagsplagg. De som sitter i kassen på Kiwi bruker skjorter. 1 Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Hvor er jakka fra Vowels? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Haawy: Jeg synes du var fin. Buksen og cardiganen sitter godt på deg. Du har på deg et uformelt antrekk og det er kanskje litt mye fritidspreg etter det jeg er vant med på jobb. Det hadde vært enda bedre om du hadde hatt på deg en skjorte. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Stueloff: Kanskje jeg framstår litt sånn merkelig nå, men er det lov å spørre om et bilde hvor du kler deg litt mer som "almenheten"? Ikke fordi jeg mener du kler deg galt, for det er jo opp til deg hva du synes er fint, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å se jenter med litt røffere stil plutselig velge en finere og mer femninin stil om jeg kan kalle det det. Uten percinger og kanskje med et smil? Det blir litt som jeg ønsker et bilde som ikke er din personilghet eller stil, men jeg bare spør 4 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Hvor er jakka fra Vowels? Zara, men er nesten to år siden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Kul jakke Vowels. Jeg liker army inspirerte jakker, hadde på meg en selv i dag Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Stueloff: Kanskje jeg framstår litt sånn merkelig nå, men er det lov å spørre om et bilde hvor du kler deg litt mer som "almenheten"? Ikke fordi jeg mener du kler deg galt, for det er jo opp til deg hva du synes er fint, men fordi jeg alltid har hatt lyst til å se jenter med litt røffere stil plutselig velge en finere og mer femninin stil om jeg kan kalle det det. Uten percinger og kanskje med et smil? Det blir litt som jeg ønsker et bilde som ikke er din personilghet eller stil, men jeg bare spør Klart! Her er et bilde fra før jeg ble som jeg er i dag. Tror det er fra 2010. Ser ikke så mye av antrekket, men det var det beste jeg fant. Tok et gammelt i stedet for å ta et nytt av den grunn at jeg fortsatt ville hatt grønt hår og tatoveringer i bildet, så jeg tenkte at det ble bedre å ta et litt eldre, for å virkelig gi den "normal"-følelsen. Endret 13. mars 2012 av Stueloff Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Synes det siste bildet du postet var ålreit bortsett fra skoene og den sorte leppestiften. Du var kulest med rosa hår forresten Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 @Vowels: Fin jakke. Jeg har lyst på noe lignende selv, men har ikke klart å lete meg frem til noe enda. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Synes det siste bildet du postet var ålreit bortsett fra skoene og den sorte leppestiften. Du var kulest med rosa hår forresten Takk for kommentar! Selv om jeg er uenig, så setter jeg pris på synspunktene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå