Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rankiz = shopaholic.

:)

Hva gjør du egentlig med alle avgiftene når du returnerer? (tenker på 200kr grensen) Får du penger igjen på en eller annen måte?

Det er bare kjekt at du poster bilder, btw! :dribble:

Endret av Lapo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva er problemet? Hvis folk er misfornøyde med at jeg poster for mange bilder og returnerer varer trenger jeg ikke gjøre det.

Det er ikke noe problem, jeg bare lurer.

Lenke til kommentar

Han leter etter kupp. Han finner ofte mye billig, men om det kvalifiserer til kupp når det er en blazer i 38 i stedet for 36, noen skotrær som endte med advokatsak, tre-fire blazere som ble bestilt og sendt tilbake i en omgang...

Det koster ikke mye cash å kjøpe billige ting. Men med all portoen han har brukt på billige, kjipe ting som er sendt tilbake kunne han nok fått mye fint.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Han leter etter kupp. Han finner ofte mye billig, men om det kvalifiserer til kupp når det er en blazer i 38 i stedet for 36, noen skotrær som endte med advokatsak, tre-fire blazere som ble bestilt og sendt tilbake i en omgang...

Det koster ikke mye cash å kjøpe billige ting. Men med all portoen han har brukt på billige, kjipe ting som er sendt tilbake kunne han nok fått mye fint.

Javel... Bestilte 2 blazere i en omgang som jeg sendte tilbake. Ser vi bort i fra de skjønner jeg ikke hva du mener med kjipe ting...

Lenke til kommentar

Bruker vanligvis aldri tennissokker. Brukte kun tennissokker for bildet (da satt skoene bedre). Skal kjøpe en såle.

Fryktet at det skulle komme reaksjoner på det. ;)

fkm: Har fri idag, så subber rundt i pyjamasbukse. Brettet derfor buksen høyt opp slik at den ikke kom med i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...