dag1234 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ja, det er jeg enig i. Det er vanskelig å se for seg når det går an å bruke et slikt slips. Men gøy var det da. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 morsomt, men kvaliteten så ikke bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Pent Rankiz, men helt ærlig, gjør du annet enn å kjøpe klær? Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Gjør du ikke sinnssykt mange feilkjøp, Rankiz? Det virker som om du handler kun på nett. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Pent Rankiz, men helt ærlig, gjør du annet enn å kjøpe klær? Ja, returnerer. Hva er problemet? Hvis folk er misfornøyde med at jeg poster for mange bilder og returnerer varer trenger jeg ikke gjøre det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det er ingen som er misfornøyde med at du poster bilder. Du har bare en ekstremt høy feilkjøpsprosent, og det er sjelden nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Rankiz = shopaholic. Hva gjør du egentlig med alle avgiftene når du returnerer? (tenker på 200kr grensen) Får du penger igjen på en eller annen måte? Det er bare kjekt at du poster bilder, btw! Endret 7. mars 2012 av Lapo Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 ** hvis jeg betaler avgifter Har en sak anngående refusjon av moms og toll med tollvesenet, men det er stor pågang og man kan forvente et svar tidligst 2 måneder etter at man har søkt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Hva er problemet? Hvis folk er misfornøyde med at jeg poster for mange bilder og returnerer varer trenger jeg ikke gjøre det. Det er ikke noe problem, jeg bare lurer. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 ** hvis jeg betaler avgifter Har en sak anngående refusjon av moms og toll med tollvesenet, men det er stor pågang og man kan forvente et svar tidligst 2 måneder etter at man har søkt... Hvor får du cash fra rankizgutt 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Han leter etter kupp. Han finner ofte mye billig, men om det kvalifiserer til kupp når det er en blazer i 38 i stedet for 36, noen skotrær som endte med advokatsak, tre-fire blazere som ble bestilt og sendt tilbake i en omgang... Det koster ikke mye cash å kjøpe billige ting. Men med all portoen han har brukt på billige, kjipe ting som er sendt tilbake kunne han nok fått mye fint. 4 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Han leter etter kupp. Han finner ofte mye billig, men om det kvalifiserer til kupp når det er en blazer i 38 i stedet for 36, noen skotrær som endte med advokatsak, tre-fire blazere som ble bestilt og sendt tilbake i en omgang... Det koster ikke mye cash å kjøpe billige ting. Men med all portoen han har brukt på billige, kjipe ting som er sendt tilbake kunne han nok fått mye fint. Javel... Bestilte 2 blazere i en omgang som jeg sendte tilbake. Ser vi bort i fra de skjønner jeg ikke hva du mener med kjipe ting... Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Synes det er gøy at det blir postet litt … Fortsett med det! 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Pene sko, likte dem svært godt, og etter litt voks o.l. vil de over tid bli supre. Men; aldri, ALDRI bruk svarte tennissokker med de skoene igjen, selv om det bare er for bilder av skoene. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fine bukser. Vent nå litt....... 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Bruker vanligvis aldri tennissokker. Brukte kun tennissokker for bildet (da satt skoene bedre). Skal kjøpe en såle. Fryktet at det skulle komme reaksjoner på det. fkm: Har fri idag, så subber rundt i pyjamasbukse. Brettet derfor buksen høyt opp slik at den ikke kom med i bildet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Haha, jeg vet at dette ikke var daglig uniform, men bildene ble litt ødelagte av det. Jeg subber rundt i termosokker, så skal ikke si så mye. Kjøpe en såle? Var skoene et hakk for store? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå