Kavinsky Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er jo designet på din klokke de kommenterer, de sier jo at de liker open heart fra både Sea-Gull og andre, så skjønner ikke hvorfor du postet det. Kanskje det fortsetter "Min skjorte"-spalten, nå med "En klokke". Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Det er jo designet på din klokke de kommenterer, de sier jo at de liker open heart fra både Sea-Gull og andre, så skjønner ikke hvorfor du postet det. Kanskje det fortsetter "Min skjorte"-spalten, nå med "En klokke". Den siste Sea-Gull klokken jeg postet bilde har et annet design, som er etter min mening mindre rotete, så var derfor jeg postet den. Endret 26. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, og? Det var jo det jeg skrev. De som har kommentert din klokke, har jo sagt at de likte andre modeller... Derfor blir det bare et postet bilde. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Dette var jo ikke engang "Min Klokke", rankiz. Bare bilde av et tilfeldig ur. Synes spalten din har tapt seg i det siste. :/ Endret 26. februar 2012 av -drugiS- 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Dette var jo ikke engang "Min Klokke", rankiz. Bare bilde av et tilfeldig ur. Synes spalten din har tapt seg i det siste. :/ Er jo egentlig bare bra det, da jeg faktisk valgte å kanselere den siste klokke fordi mange overbevise meg om at den ikke var noe særlig. ... men har postet mange bilder av ting som ennå ikke har kommet fram, fitpics kommer. Endret 26. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan er det egentlig du shopper, Rankiz? Går berserk og bestiller endeløst mye, poster i MoV, avbestiller om dårlige tilbakemeldinger? Hva med å enten stole på/gå for din egen smak, eller å handle i denne rekkefølgen om du absolutt skal ombestemme deg dersom du får negativ respons: poste bilde, få positiv respons, bestille? Den siste klokken du postet var finere, men jeg ville valgt mellom enten kun open-heart eller kun sub-dials. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rankiz, gjør deg selv en tjeneste. Post bilde før du kjøper, så slipper du å avbestille Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mulig jeg tar helt feil nå, men er det en City du har Jules? Vanskelig å se detaljer på vesken, men det ser jo ut som om den har de trådene hengende som cityen har.. I så fall, er du fornøyd med den? Samboeren min ønsker seg en, men jeg syns den ser litt rar ut, så jeg er litt skeptisk... Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... Likte antrekket forresten. 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Liker det veldig godt, Jules. @Lapo: De var fine. Edit: @b0nn3: Dette er ikke kaféen. Endret 27. februar 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... Jeg vil egentlig gi henne en kjøkkenmaskin sånn at jeg kan bruke den, men det vil jo gi en kraftig skrape i mitt steinharde macho-image om det kommer ut. Endret 27. februar 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
Jules Winnfield Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Mulig jeg tar helt feil nå, men er det en City du har Jules? Vanskelig å se detaljer på vesken, men det ser jo ut som om den har de trådene hengende som cityen har.. I så fall, er du fornøyd med den? Samboeren min ønsker seg en, men jeg syns den ser litt rar ut, så jeg er litt skeptisk... Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... Likte antrekket forresten. Det er en City, ja. Jeg er veldig fornøyd med den! Perfekt hverdagsstørrelse (liker ikke så altfor store vesker), delig skinn og generelt meget praktisk. Men jeg kan jo for så vidt se at ikke alle liker designet, selv om jeg personlig syns den er veldig kul. Ville heller hatt den enn en kjøkkenmaskin for å si det sånn (til tross for at jeg liker å lage mat) Heldig kjæreste du har om du gir den til henne. Men kjøp den for all del i utlandet! Sparte omtrent 4000 på å kjøpe min London i stedet for i Oslo. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Pent antrekk, Jules. Jeg likte ikke vesken, men så er det utrolig få av alle "it-veskene" for damer jeg liker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Men kjøp den for all del i utlandet! Sparte omtrent 4000 på å kjøpe min London i stedet for i Oslo. Takk for tipset. Er en stund til neste gaveanledning uansett, så da får jeg se på det neste gang jeg er i London eller noe. Fint at du kommenterte skinnet, for det er det jeg har vært mest skeptisk til. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lapo: Pene slips. Jules: Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) dobbelpost... Endret 27. februar 2012 av Nash Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Lapo fine slips, kunne tenke meg noen selv, har ett men det er "slitt" fant det i skapet hos mamma for noen årsiden og det lå i knute :s Jules Winnfield fint antrekk. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Pene slips, gutter! Jules: Jeg likte det, men er i likhet med andre her ikke veldig fan av vesken. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Nytt spisebord kav? Endret 27. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå