Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo designet på din klokke de kommenterer, de sier jo at de liker open heart fra både Sea-Gull og andre, så skjønner ikke hvorfor du postet det.

Kanskje det fortsetter "Min skjorte"-spalten, nå med "En klokke".

 

Den siste Sea-Gull klokken jeg postet bilde har et annet design, som er etter min mening mindre rotete, så var derfor jeg postet den.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Dette var jo ikke engang "Min Klokke", rankiz. Bare bilde av et tilfeldig ur. Synes spalten din har tapt seg i det siste. :/

 

Er jo egentlig bare bra det, da jeg faktisk valgte å kanselere den siste klokke fordi mange overbevise meg om at den ikke var noe særlig.

 

... men har postet mange bilder av ting som ennå ikke har kommet fram, fitpics kommer. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig du shopper, Rankiz?

Går berserk og bestiller endeløst mye, poster i MoV, avbestiller om dårlige tilbakemeldinger?

 

Hva med å enten stole på/gå for din egen smak, eller å handle i denne rekkefølgen om du absolutt skal ombestemme deg dersom du får negativ respons: poste bilde, få positiv respons, bestille?

 

Den siste klokken du postet var finere, men jeg ville valgt mellom enten kun open-heart eller kun sub-dials.

Lenke til kommentar

Mulig jeg tar helt feil nå, men er det en City du har Jules? Vanskelig å se detaljer på vesken, men det ser jo ut som om den har de trådene hengende som cityen har.. I så fall, er du fornøyd med den? Samboeren min ønsker seg en, men jeg syns den ser litt rar ut, så jeg er litt skeptisk... Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... Likte antrekket forresten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol...

get-back-in-the-kitchen-fuckin-bitch.jpg

 

 

 

Jeg vil egentlig gi henne en kjøkkenmaskin sånn at jeg kan bruke den, men det vil jo gi en kraftig skrape i mitt steinharde macho-image om det kommer ut.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mulig jeg tar helt feil nå, men er det en City du har Jules? Vanskelig å se detaljer på vesken, men det ser jo ut som om den har de trådene hengende som cityen har.. I så fall, er du fornøyd med den? Samboeren min ønsker seg en, men jeg syns den ser litt rar ut, så jeg er litt skeptisk... Jeg vil heller gi henne en ny kjøkkenmaskin så hun kan bake mer til meg, lol... Likte antrekket forresten.

 

Det er en City, ja. Jeg er veldig fornøyd med den! Perfekt hverdagsstørrelse (liker ikke så altfor store vesker), delig skinn og generelt meget praktisk. Men jeg kan jo for så vidt se at ikke alle liker designet, selv om jeg personlig syns den er veldig kul. Ville heller hatt den enn en kjøkkenmaskin for å si det sånn (til tross for at jeg liker å lage mat) :cool:

 

Heldig kjæreste du har om du gir den til henne. Men kjøp den for all del i utlandet! Sparte omtrent 4000 på å kjøpe min London i stedet for i Oslo.

Lenke til kommentar
Men kjøp den for all del i utlandet! Sparte omtrent 4000 på å kjøpe min London i stedet for i Oslo.

 

Takk for tipset. Er en stund til neste gaveanledning uansett, så da får jeg se på det neste gang jeg er i London eller noe. Fint at du kommenterte skinnet, for det er det jeg har vært mest skeptisk til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...