kynne Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hva slags stoff er jakken laget av? Synes den var pen. Fine jakkeslag e: personlig ville jeg ha foretrukket at den var bittelitt lengre på ermene, inkudert skjorten Endret 21. februar 2012 av kynne Lenke til kommentar
Nash Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er nok bildet som lyver ang. knappehullene Jakken er en blanding av bomull og ull. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jakken satt ganske pent ser det ut som. Personlig er jeg ikke så veldig fan av peak lapels på blazere, og jeg syns også ofte at grå blazere blir veldig dressjakke-aktig, men det er vanskelig å se stoffet på bildet... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er forsåvidt enig på begge punkter, men ettersom jakken satt greit og den ikke var noe spesielt dyr gikk jeg for den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Rankiz: Du gikk for de billigste blazerne du fant ja Kvalitet over kvantitet er faktisk ikke så dumt å følge som du kanskje tror... Du hadde sikkert fått en helt utmerket enkeltspent navy blazer for det du gav for de to halvråtne blazerne der til sammen. Jeg forstår at det er fristende å prøve å fylle garderoben med så mye som mulig på kortest mulig tid, men tro meg, det er ikke en særlig god ide. Hvor lang tid tror du egentlig det kommer til å ta før du finner ut at du ikke er fornøyd med en slafsete blazer fra Marks & Spencer og kjøper en ny? Trenger du virkelig både en enkeltspent og en dobbeltspent navy blazer allerede? Jeg må si at utrolig mange av innkjøpene dine virker meget lite gjennomtenkt. Endret 24. februar 2012 av fkm 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Rankiz: Du gikk for de billigste blazerne du fant ja Kvalitet over kvantitet er faktisk ikke så dumt å følge som du kanskje tror... Du hadde sikkert fått en helt utmerket enkeltspent navy blazer for det du gav for de to halvråtne blazerne der til sammen. Jeg forstår at det er fristende å prøve å fylle garderoben med så mye som mulig på kortest mulig tid, men tro meg, det er ikke en særlig god ide. Hvor lang tid tror du egentlig det kommer til å ta før du finner ut at du ikke er fornøyd med en slafsete blazer fra Marks & Spencer og kjøper en ny? Trenger du virkelig både en enkeltspent og en dobbeltspent navy blazer allerede? Jeg må si at utrolig mange av innkjøpene dine virker meget lite gjennomtenkt. Tenkte jeg skulle sende de tilbake faktisk, får se, men ser hvor du vil hen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Likte jakken. Shorts og bukser så greit ut, men det hadde vært fint med fitpic når de kommer. Ingen fan av blazerne. T-skjorter og knapper. Vel, det er t-skjorter og knapper. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Prøv å finn ut hvem som har laget de for Malene Birger. Personlig er jeg litt skeptisk til kvaliteten på så fra designere som lager primært klær. Dog til priser er det nok ikke så mye å klage på. Men de var fine, det skal sies. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Prøv å finn ut hvem som har laget de for Malene Birger. Personlig er jeg litt skeptisk til kvaliteten på så fra designere som lager primært klær. Dog til priser er det nok ikke så mye å klage på. Men de var fine, det skal sies. Sammenlignet med kvaliteten på andre sko jeg har virker det som om de er ganske greit overpriset, og jeg ville nok aldri kjøpt dem til fullpris. Foretrekker å kjøpe sko fra skoprodusenter selv, men jeg har dessverre funnet få som lager kvalitetssko til jenter foreløpig (hvis du ser bort ifra Christian Louboutin, Jimmy Choo, etc., som ligger på et litt uaktuelt prisnivå). Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Likte jakken. Shorts og bukser så greit ut, men det hadde vært fint med fitpic når de kommer. Ingen fan av blazerne. T-skjorter og knapper. Vel, det er t-skjorter og knapper. Er jo 5mm tykke MOP knapper da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Pernille M: Skoene var estetisk sett fine, da. Selv om du og flere kanskje er litt usikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Likte jakken. Shorts og bukser så greit ut, men det hadde vært fint med fitpic når de kommer. Ingen fan av blazerne. T-skjorter og knapper. Vel, det er t-skjorter og knapper. Er jo 5mm tykke MOP-knappertårn da. ftfy 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Rankiz: "Var ikke noe spenstig design på den imo" Den var faktisk ikke pen i det hele tatt. Jeg aner ikke hva den greia nederst er eller hvilken funksjon den har, men upent. Klokka (modellen) så heller gammel enn ny ut, men det er kanskje poenget. Så ut som en gubbeklokke. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Altfor rotete klokke... 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Rankiz: "Var ikke noe spenstig design på den imo" Den var faktisk ikke pen i det hele tatt. Jeg aner ikke hva den greia nederst er eller hvilken funksjon den har, men upent. Klokka (modellen) så heller gammel enn ny ut, men det er kanskje poenget. Så ut som en gubbeklokke. Lol? Upent med open heart klokke, hver sin smak. Her et noe bedre bilde: Endret 26. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
August. Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Synes den ble litt rotete jeg også. Ser veldig "billig" ut . Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg synes ikke open-heart er feil, men det hadde vært en fordel om de hadde holdt seg til å bare ha det. Når det i tillegg er mange andre visere og funksjoner på overflaten blir det litt mye for min smak.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg har ikke noe i mot open heart, men kombinert med to halve sub dials, blå visere, veldig tydelig tekstur på skiven og store tall ble det i overkant rotete. Jeg syns sea-gull har flere pene modeller, men den der er ikke en av dem... 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Samme klokke, men med litt annet design: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå