fkm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Dept: Selv om jeg ser bort i fra at jeg personlig ikke er spesielt glad i sorte sko syns jeg ikke de er spesielt pene pga sålen. Det hadde vært mye penere om de også var i sort. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tror det fort hadde blitt kjedelig med sort såle. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skal du ha noe som ikke er kjedelig kjøper du ikke sorte sko. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hadde behov for et par sorte i denne omgang. Har allerede et par brune boots. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tror det fort hadde blitt kjedelig med sort såle. Det er sorte sko. Sorte sko skal være "kjedelige" (er ikke helt enig at kjedelig er riktig ord, men det får fram poenget) og formelle. Jeg skjønner forresten ikke hva noen skulle trenge sorte boots til... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fine støvler. Jeg synes de var kule med den sålen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 dePt, Pene sko! Så på et par i brunt på Lille Vinkel for 1800,- i går , men de var utsolgt i 42-43. Hvordan er de i størrelsen? Hun i butikken sa at hvis jeg skulle bestille burde jeg gå ned til 42. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fine sko, men hadde valgt en annen farge enn sort om jeg skulle hatt dem selv. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) De er noe store i størrelsen (samenlignet med mine andre sko). Jeg gikk ned en halv størrelse i forhold til hva jeg "normalt sett" bruker (Disse er US8). Uansett ville jeg ikke bestilt de uten å ha prøvd de på først. Endret 16. februar 2012 av dePt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hvor fikk du tak i de? Har bare sett de på Lille Vinkel, og de var visst utsolgt i min størrelse på butikkene i Oslo. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg har egentlig aldri hatt helt sansen for de 1000-mile skoene. Synes det ser så veldig robuste og kraftige ut samtidig som det er skinnsåle på dem. Synes det krasjer litt, på en måte. Ikke det at jeg har noe i mot sko med et mer robust uttrykk, det er bare at jeg synes det krasjer litt. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hvor fikk du tak i de? Har bare sett de på Lille Vinkel, og de var visst utsolgt i min størrelse på butikkene i Oslo. Bestilt fra need supply. Utsolgt der også ser det ut til. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Rankiz, hvordan er skjorten når du knepper den igjen i halsen? Samme problem? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Rankiz, hvordan er skjorten når du knepper den igjen i halsen? Samme problem? Ja, ble ikke bedre når jeg kneppet den igjen. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Rankiz, hvordan er skjorten når du knepper den igjen i halsen? Samme problem? Ja, ble ikke bedre når jeg kneppet den igjen. Synd. Tenkte kanskje den ville stramme seg opp da. Du har gjerne litt mye stoff i bryststykket, men jeg tror ikke det er et spesifikt mål for dette hos MT. Ikke det jeg kan finne ut i alle fall. Du har også litt mye stoff i ryggen, uten at jeg tror det er forklaringen. Det kan være at dette er sånt en må regne med ved MTM. Da tas det jo utgangspunkt i en ferdig modell, som egentlig ingen passer 100% til, og så gjøres det tilpasninger til den. Om skjorten skal passe perfekt, så må du kanskje over på bespoke. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Rankiz, hvordan er skjorten når du knepper den igjen i halsen? Samme problem? Ja, ble ikke bedre når jeg kneppet den igjen. Synd. Tenkte kanskje den ville stramme seg opp da. Du har gjerne litt mye stoff i bryststykket, men jeg tror ikke det er et spesifikt mål for dette hos MT. Ikke det jeg kan finne ut i alle fall. Du har også litt mye stoff i ryggen, uten at jeg tror det er forklaringen. Det kan være at dette er sånt en må regne med ved MTM. Da tas det jo utgangspunkt i en ferdig modell, som egentlig ingen passer 100% til, og så gjøres det tilpasninger til den. Om skjorten skal passe perfekt, så må du kanskje over på bespoke. Synes egentlig den var litt trang rundt brystet og tenkte jeg skulle gjøre den litt bredere. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Har en skjorte med lignende problem selv, og den er trang rundt brystet så problemet ligger kanskje der da Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 (endret) Nja, den strammer ikke rundt brystet, men tenkte jeg skulle bestille en som er litt videre neste gang, da den akkurat er på grensen. Endret 17. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Likte den Nash, men ikke så fan av at det er brukt sort(?) tråd til knappehullene. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Me like, Nash! Synes, i ulikt herren ovenfor, at det er litt stilig med svart tråd i knappehull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå