cbfn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nå ser jeg bedre hva dere mener med høyt plassering av knappene, men det var absolutt ikke ille! Den måtte vel ha sett helt jævlig ut på Yoox sin side, med forbehold om at de kneppet opp alle knappene? Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg må forresten si at jeg ikke helt klarer å skjønne hvordan det er mulig å ikke like stoffet. Jeg synes nesten at det stoffet ble litt for grovt og det så til og med litt stivt ut. Igjen, så er dette en helt subjektiv mening. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Selvfølgelig er det subjektivt, men det ser ut som et helt normalt lin/bomullsstoff, i en helt nøytral farge. Bare litt merkelig å ikke like det... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fargen har jeg ikke noe problem med - jeg liker den faktisk. Det er bare det at stoffet ser så stivt ut, men samma det. Sikkert bare jeg som har en litt rar formening akkurat angående det stoffet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg likte det, drugis. Kan være litt enig i det som er sagt om knappeplasseringen, men fargen og kombinasjonen med buksen var all good! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Pat: Noe spesielle sko, men liker de litt. Så lenge du finner et antrekk de fungerer med, vel og merke. Drugis: Ikke noe nytt fra meg; pent, men knappene kunne med fordel suttet lavere. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Dere må gjerne forsøke å diktere smaken min, men jeg kan jo ikke ta feil i at jeg synes det er en stygg jakke. Men dere kjenner meg vel bedre enn jeg gjør selv. Jeg står på mitt, opp til deg hva du synes, jeg bryr meg ikke. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Pat: Noe spesielle sko, men liker de litt. Så lenge du finner et antrekk de fungerer med, vel og merke. Jepp, skoene i seg selv ser ganske spesielle ut, men med ett antrekk tror jeg det kan bli bra. Må se når det blir litt varmere i været. Kanskje jeg skal poste ett fult antrekk med skoene på. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Digger skoene! Perfekte sommersko etter min mening. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Liker de, har vært inne på tanken om å skaffe meg noe lignende til sommeren selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Pat: Noe spesielle sko, men liker de litt. Så lenge du finner et antrekk de fungerer med, vel og merke. Jepp, skoene i seg selv ser ganske spesielle ut, men med ett antrekk tror jeg det kan bli bra. Må se når det blir litt varmere i været. Kanskje jeg skal poste ett fult antrekk med skoene på. Det hørtes ut som en god idé! Hvor mye ga du egentlig for dem? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ga 1150,- Det var halv pris(!), overpriset med andre ord. Men 1150,- er helt greit for de skoene tenker jeg i forhold til kvalitet osv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Pene sko, mister! Må få skaffet noen sommersko selv snart.. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Pat: Jeg er ikke helt fan av formen på skoen, liker bedre utseende på typiske "bucks" (hva heter det egentlig?). Altså mer fan av noe á la dette. Synes på en måte formen ble for "sleek", i mangel av et godt, norsk ord. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Acme? Er dette en slags kopi av Acne eller en skrivefeil? Eller er Acme et kjent merkevare? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har du ikke sett på tegnefilmer da du vaar barn? ACME lager jo alt fra dynamitt til stoler.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Forresten, Pat, hva slags sko er det, sånn mtp. merke? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Finner ikke Liverpool loafers online, ingen online butikk på hjemmesiden dems. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg de? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Har aldri sett det noe annet sted enn Agnar Hagen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Forresten, Pat, hva slags sko er det, sånn mtp. merke? De er fra Folk Clothing, aldri hørt om det før. Finner ikke Liverpool loafers online, ingen online butikk på hjemmesiden dems. Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg de? Har aldri sett det noe annet sted enn Agnar Hagen? De har hvert fall hatt de hos Valkyrien sko, der jeg kjøpte mitt par. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå