thrice Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jævla snobb, fkm. Endret 9. februar 2012 av thrice Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Du er en mester i å bestille feil størrelser, Rankiz.. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jævla snobb, fkm. ADVARSEL: DENNE POSTEN INNEHOLDER ET MEME!!! SE BORT HVIS DU HAR SARTE ØYNE!!!!! 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har du ikke snart nok med slips, Rankiz? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Har du ikke snart nok med slips, Rankiz? Neida. 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvor ofte bruker du slips? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Drugis: Veldig pent! Personlig har jeg ikke noe å klage over, ser mye bedre ut enn alt jeg har i skapet. Hvordan var buksene fra Epaulet? Har bare sett at mange på SF liker dem. Deets på jakka? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg er veldig fornøyd med buksene. Jakken er en ganske tung bomullsjakke fra Tagliatore. Er visst et lite italiensk merke, men noe mer enn det vet jeg ikke. Så den på YOOX og syntes den var fin. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jakka var vakker, Drugis! Satt ganske perfekt i mine øyne... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jakken så grei ut, men knappene satt en anelse for høyt kanskje. Mulig det bare er vinkelen bildet er tatt i. Fin bukse også. Kombinasjonen cargobukser og blazer funker dårlig i de fleste tilfeller imo, og dette var intet unntak. Edit: Det ser ut som om det er et lite collar gap på gang. Pass på å dra jakken ordentlig ned hver gang du tar den på deg, så vil problemet forhåpentlig elimineres. Endret 13. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 -drugiS- Synes det så pent ut. Som fkm så synes jeg knappene er litt høyt plassert, men klart innenfor det som er aksptabelt. Buksene satt fint på deg, og passer til jakken. Det eneste som jeg synes skjemmer er PSet. Det er for stort og buler for mye i lommen. Jeg synes du skulle hatt et som var mindre. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Likte det ikke. Liker ikke jakken som enkeltplagg, liker den enda mindre sammen med resten av antrekket. Buksen kan sikkert fungere sammen med noe annet, f.eks. en t-skjorte. Skjorten er grei. Kanskje det hadde sett bedre ut om du ikke hadde tatt bilde fra en 100% mongo vinkel. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har litt vanskelig for å se hvordan man ikke kan like en helt plain, ensfarget brun jakke, som i tillegg passer bedre enn 95 % av det man ser på andre mennesker i dette landet... 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sømmene og lommene er direkte stygge. Knappene stemmer dårlig. Jeg liker ikke fargen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Endret 14. februar 2012 av Christian B Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sømmene og lommene er direkte stygge. Knappene stemmer dårlig. Jeg liker ikke fargen. http://www.youtube.com/watch?v=AA5DsLzSVrk 1 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg må nesten si meg litt enig med Jostein K angående jakken. Selv om den ved første øyekast ser grei ut, så synes jeg ikke alt er helt topp med jakken. Pickstitchigen er helt overdreven og ser rett og slett dum ut - spesielt siden den er maskinsydd (tipper jeg). Som allerede nevnt sitter også knappene litt høyt. Armhulene ser også litt rare ut, men det kan være på grunn av den dårlige vinkelen på bildet. Jeg er også enig med Jostein K om at lommene ser litt rare - er det mulig at de er veldig store? Jeg liker heller ikke skuldrene eller stoffet til jakken, men det kommer nesten an på personen. Nå som det er sagt synes jeg ikke at jakken er forferdelig. Den er langt bedre enn de fleste jakker nordmenn bruker. jeg synes jakken er helt grei. Just my two cents 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) At pickstitchingen er litt overdreven er jo helt klart, men det er forskjell på å si det og å si at sømmene er direkte stygge. Personlig syns jeg sømmene ser helt greie ut, og det er langt fra å være det mest overdrevne jeg har sett. Lommene ser jeg ingenting galt med, annet enn at de kanskje er et hint større enn normalt. Igjen, det er ganske stor forskjell på å si at lommene er litt store og at de er direkte stygge. Jeg er enig i at jakken er helt grei, hverken mer eller mindre, men jeg syns det i stor grad skyldes at knappene sitter for høyt. På grunn av det får man et inntrykk av at personen er litt pæreformet, dvs at hoftene ser bredere enn skuldrene.. Hadde knappen sittet lenger ned ville jakken hatt langt bedre balanse, og den hadde gjort at personen som hadde den på seg ikke hadde sett ut som om han hadde enorme hofter. Resten av detaljene på jakken er nesten utelukkende ting som er helt opp til personlig smak, men som objektivt sett ser helt ok ut. Når det er sagt er jo bildet tatt fra en forferdelig vinkel og i dårlig lys, så kanskje vi tar helt feil... Edit: Jeg må forresten si at jeg ikke helt klarer å skjønne hvordan det er mulig å ikke like stoffet. Endret 14. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det var da voldsomt så mye diskusjon den jakken skulle skape. Her er 3 nye bilder i en litt annen vinkel, så får dere mer å krangle om: Enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå