Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Homme: Det så fett ut, men jeg syns du så litt "hengslete" ut i det om du skjønner hva jeg mener... Jeg tror både buksen og t-trøyen med fordel kunne vært et liiiite hakk mindre! Men er mulig jeg ser feil, bildet var ikke akkurat i kjempekvalitet:)

 

Hvorre: Ikke min stil i det hele tatt, og det var i tillegg alt for mye mønster og farger på en gang! Og vær så snill, ta på deg capsen ordentlig, du ser bare dum ut med den sånn den var på bildet!

 

EB_Veyron: Buksen er jo dritfet, og t-trøyen er jo helt ordinær. Men den cardiganen var rett og slett horribel! Sorry, men den gav meg bare en veldig Jack & Jones-feeling, og det er aldri et kompliment... Buksen er forresten veldig stilig i kombinasjon med et par fete seilersko!

Lenke til kommentar

Jeg synes alle var utrolige kjedelige.

 

Siden du er ny skal jeg legge litt mer i spoiler, om du har lyst å lese er ditt valg.

 

Stygge, mainstream og kjedelige, noe jeg ikke ville gått med. Ser ut som du kun er ute etter merket og driter i hvordan kvaliteten og dem ser ut.

 

Ikke bli skremt bort nå da :)

Lenke til kommentar

hjertelig takk "bebeluv", sånt gir selvtilliten en skikkelig puff i baken. drittkasting på drittkasting eller hva? alt er kjedelig og en drittstil unntagen det du selv går i?

 

du kler deg vel perfekt eller hva? selvsagt kler du deg ikke perfekt "bebeluv". du kler deg som enhver annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...