fkm Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hva likheten mellom et par halvformelle skinnsko og en ekstremt uformell, slaskete bomullsbukse er. 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Nå er det ikke snakk om likheten på formellskalaen for min del hvertfall, så der kan jeg ikke hjelpe deg. I mine øyne ser mokkasiner/loafers ut som tøfler og innetøy. Sleske tøfler, vel og merke. 2 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 I mine øyne ser mokkasiner/loafers ut som tøfler og innetøy. I dont even.. = ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du bygger en basisgarderobe, og du har kjøpt en rød og en grønn bukse? Fail... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 hehe, jeg vet hva du mener. Men jeg har andre bukser fra før av. jeg kan se at jeg var utydelig/ dårlig formulert Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 bibow: Hvis de er alt for smale vil de få en stygg form hvis du prøver å gå dem til. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Rankiz: Den så dessverre alt for lang ut. Hvilken størrelse er det? 40R? Det ser også ut som den de for bred over skuldrene i tillegg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 ^ Enig med Christian, Rankiz. Like greit å selge den. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Rankiz: Den så dessverre alt for lang ut. Hvilken størrelse er det? 40R? Det ser også ut som den de for bred over skuldrene i tillegg. Skal det, var visst for stor for meg. Jakken var 38R. EDIT: Er 171 cm, kan jeg både bruke 36S og 36R? Endret 9. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er for stor. Som nevnt for bred over skuldrene, for lang og for lang på ermene. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er for stor. Som nevnt for bred over skuldrene, for lang og for lang på ermene. Hvis noen bruker 38R så er det bare å si ifra før jeg sender den tilbake. Info: Length: 30.5 inches Chest: 20 inches Waist: 19 inches Sleeves from shoulder seam to end of cuff: 25 inches Shoulder to shoulder: 18 inches Extra material to sleeves: 2 inches Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Lol. Hva var det jeg sa om tweedblazere på ebay... Uavhengig av om den er for stor eller ikke ser den rett og slett gammeldags ut. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Synes den så kul ut jeg Edit, den på dukka altså. Endret 9. februar 2012 av sebastifuck 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Synes den så kul ut jeg Edit, den på dukka altså. Den ser jo litt annerledes når jeg prøver den, da den er 2 str for stor for meg. Hadde den passet i skuldrene hadde jeg bare lagt den opp, men siden det er for stor der også legger jeg den ut på ebay igjen. Endret 9. februar 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Lol. Hva var det jeg sa om tweedblazere på ebay... Uavhengig av om den er for stor eller ikke ser den rett og slett gammeldags ut. Et lilla kasjmir skjerf er det eneste som skal til for at den ikke skal se "gammeldags" ut. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Ser du har bestemt deg for å bli kvitt tweedjakken, men om den hadde passet, så virker jakkeslagene alt for brede. Med mindre du skal på 80 talls fest e: hadde kneppet opp den nederste knappen på barbour jakken også. Endret 9. februar 2012 av kynne Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Lol. Hva var det jeg sa om tweedblazere på ebay... Uavhengig av om den er for stor eller ikke ser den rett og slett gammeldags ut. Et lilla kasjmir skjerf er det eneste som skal til for at den ikke skal se "gammeldags" ut. Har aldri sett et skjerf som endrer utseendet på en blazer..? Magisk.. Den er er og ser gammeldags ut. Det er et faktum. Tweed-blazere er flott det, men det går da an å kjøpe en tweed-blazer som faktisk ser tidsriktig ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Lol. Hva var det jeg sa om tweedblazere på ebay... Uavhengig av om den er for stor eller ikke ser den rett og slett gammeldags ut. Et lilla kasjmir skjerf er det eneste som skal til for at den ikke skal se "gammeldags" ut. Jakkeslag som ikke ser ut som om de kommer direkte fra en kostymebutikk ville fått den til å se mindre gammeldags ut. Som lokis sier er tweed vel og bra det, men som jeg har sagt en million ganger før ser 80 % av tweed man finner på Ebay (særlig harris) rett og slett utdatert ut. Ikke på grunn av at det er tweed, men på grunn av snittet. Endret 9. februar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Det er for stor. Som nevnt for bred over skuldrene, for lang og for lang på ermene. Hvis noen bruker 38R så er det bare å si ifra før jeg sender den tilbake. Info: Length: 30.5 inches Chest: 20 inches Waist: 19 inches Sleeves from shoulder seam to end of cuff: 25 inches Shoulder to shoulder: 18 inches Extra material to sleeves: 2 inches Vent 1 dag med å sende den tilbake da. Har litt dårlig tid nå.. Hvor høy og sånn er du? Jeg er 188 høy og 76kg. Kan være den går om den er stor i størrelsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Dude, du tenker ikke seriøst på å kjøpe den av ham? Folk kommer sikkert til å klikke og kalle meg snobbete osv for det jeg sier nå (som vanlig), men det får heller bare være. Spar heller litt ekstra og kjøp noe som ikke ser ut som et åttitalskostyme. Du kommer til å se ut som en dust i den. Endret 9. februar 2012 av fkm 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå