Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget pent Mantoius. Personlig liker jeg ermene litt kortere, men det er helt greit slik som du har det der. Kan være du kunne tatt den inn litt i livet, men det er i fall ikke mye. Jeg synes den sitter godt slik den gjør.

Jeg synes også at PS godt kan være sånn, stramt og fint.

Men er det ikke litt kaldt med hvite bukser på denne årstiden? Hva med noen koksgrå eller navy?

Lenke til kommentar

Mantoius: Jakken var fin. Jeg ville kanskje tatt den inn litt i livet, men ikke mye. Jeg ville også tatt opp ermene litt, som Dag sa. Skjønner ikke hvorfor det skulle vært noe galt med lommetørklet, men skoene var derimot gyslige. Syns ikke buksene passet spesielt godt til jakken...

Ertestuing: Har samme sko selv, og også lilla hansker, så må jo nesten like det... Litt usikker på skjorten.

ertestuing: dristig, skjorta er mest mandig på det bildet og den var ikke spesielt mandig :p

Er hanskene lilla?

Lolwut. Når ble skinnhansker og herresko umandig?

Lenke til kommentar

Mantoius: Jakken var fin. Jeg ville kanskje tatt den inn litt i livet, men ikke mye. Jeg ville også tatt opp ermene litt, som Dag sa. Skjønner ikke hvorfor det skulle vært noe galt med lommetørklet, men skoene var derimot gyslige. Syns ikke buksene passet spesielt godt til jakken...

Ertestuing: Har samme sko selv, og også lilla hansker, så må jo nesten like det... Litt usikker på skjorten.

ertestuing: dristig, skjorta er mest mandig på det bildet og den var ikke spesielt mandig :p

Er hanskene lilla?

Jeg stussa bare på fargen på hanskene, ville ikke valgt lilla selv. Mine er sorte.

Lenke til kommentar

Hanskene kommer nok til å bli mest brukt til fest og lignende. Synes det er litt kjedelig når hvert eneste antrekk er helt etter regelboka med bare brunt, grått og blått. ;)

Edit: Forøvrig en veldig fin jakke, Mantoius!

Endret av ertestuing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del hadde det sett litt feil ut med grå jakke og navy bukser. Det hadde blitt litt "opp-ned" på en måte. Men er enig med dag, det var litt kaldt med hvite bukser.

Hvilke sko, Mantoius?

Takker for tilbakemelding.

Hvordan vil det være å sy den inn litt? Flytter man på kanppen inni, så vil jo rekken med knapper bli skeiv? Har en famor som har god greie på den slags, så om det er mulig i det hele tatt (noe jeg ikke vet) så burde vel hun settes på saken.

Skoene er fra TGA.

Lenke til kommentar

Du kan jo flytte en knapp, det er lett. Blir den ute av linje så flytter du de to andre like langt.

Jeg hadde ikke gjort noe mer, men få farmor til å se på den mens du har den på, og hør om du trenger å gjøre noe mer. Hun er sikkert bra til sånt. ;-)

Lenke til kommentar

Jeez. Hvor mange er det som har de skoene her inne? Og hvilke sko er det?

Ikke så mange tror jeg. Jeg kjøpte de for et par år siden, og etter det var det vel et par stykker som kjøpte dem, men bortsett fra det har jeg ikke sett noen andre før nå.

Er hanskene lilla?

Jeg stussa bare på fargen på hanskene, ville ikke valgt lilla selv. Mine er sorte.

Aha. Man kan med andre ord bare ha et par skinnhansker :roll:

Mokkasiner er i mine øyne like slaskete som joggebukser.

Wtf?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...