Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Hvitt ps i silke er mindre pent i mine øyne. Liker det bedre i lin.

De to med mønstre var fine. Sløyfer er jeg heller ikke så fan av, men det er bare min smak.

Lin passer til mer glatte stoff som sharkskin og sånt, mens silke er fint til flanell, tweed og mer matte stoffer. Kontrasten mellom jakkestoff og ps kan være fin.

Enig.

Har allerede en del PS`er i lin så tenkt å bestille inn litt i silke. Utrolig billig på thetiebar også. 5 $ per PS og slips lå på 8 $

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvitt ps i silke er mindre pent i mine øyne. Liker det bedre i lin.

De to med mønstre var fine. Sløyfer er jeg heller ikke så fan av, men det er bare min smak.

Lin passer til mer glatte stoff som sharkskin og sånt, mens silke er fint til flanell, tweed og mer matte stoffer. Kontrasten mellom jakkestoff og ps kan være fin.

Enig.

Har allerede en del PS`er i lin så tenkt å bestille inn litt i silke. Utrolig billig på thetiebar også. 5 $ per PS og slips lå på 8 $

Hvor mye er det for porto og sånt?

Lenke til kommentar

Tviler på at folk har for vane å gni slipset sitt opp i ansiktet, så det går helt fint for min del. Henger de gjerne til lufting, og de er gode som gull. Jeg opplever at jeg får mye for pengene, og slips er noe jeg ikke er interessert i å investere stort i, ihvertfall ikke på dette tidspunktet i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Hadde aldri kommet på å kjøpe et brukt slips. Får litt creeps av å vite at andre har hatt det helt opp i fjeset. Føles direkte vemmelig og uhygienisk.

Enig.

Jeg har renset alle mulige silkeprodukter. Har aldri vært uheldig.

Da har du i så fall et renseri i verdensklasse... Evt. så har du ingen peiling på hva du snakker om. Jeg vet hva jeg tror...

Har du sammenlignet glansen? Det er ikke uvanlig at glansen falmer ved rens.

Det største problemet med rens av slips er at slipsene i de aller fleste tilfellene presses, og da mister slipsene nesten all fylde.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det sies det er mye god mat i gamle slips. :thumbup:

Men for alt i verden, folk må gå med det de vil. Jeg snakker bare for meg selv og jeg ville ikke brukt andres slips - unntatt i nødsfall.

Har også hørt at slips og hansker aldri blir helt gode etter rens. Men har aldri prøvd selv.

Lenke til kommentar

Har du sammenlignet glansen? Det er ikke uvanlig at glansen falmer ved rens.

Det største problemet med rens av slips er at slipsene i de aller fleste tilfellene presses, og da mister slipsene nesten all fylde.

Det også, selvfølgelig. En bekjent av meg hadde sent slipset sitt til rens og den var både flat, litt "vrengt" og silken hadde falmet ujevnt over slipset. Ikke pent.

Fordi sannsynligheten for at andre folk sine drikke- og matrester samt litt spytt sitter i slipset ikke er helt fremmed. Og det er jo ikke direkte hot.

Hvis man skal være så redd for det kommer man vel seg nesten ikke ut av døra. Har du tenkt over hvor mange bakterier som finnes på tastaturer, døra inn til toalettet på herretoalettet osv.?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi sannsynligheten for at andre folk sine drikke- og matrester samt litt spytt sitter i slipset ikke er helt fremmed. Og det er jo ikke direkte hot.

Hvis man skal være så redd for det kommer man vel seg nesten ikke ut av døra. Har du tenkt over hvor mange bakterier som finnes på tastaturer, døra inn til toalettet på herretoalettet osv.?

Ja, men jeg pleier ikke å kjøpe bakteriene på herretoalettet. Å gjøre sine ærend er en nødvendighet, men å kjøpe bakterier på slips er slettes ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...