Tom&Jerry Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hvitt ps i silke er mindre pent i mine øyne. Liker det bedre i lin. De to med mønstre var fine. Sløyfer er jeg heller ikke så fan av, men det er bare min smak. Lin passer til mer glatte stoff som sharkskin og sånt, mens silke er fint til flanell, tweed og mer matte stoffer. Kontrasten mellom jakkestoff og ps kan være fin. Enig. Har allerede en del PS`er i lin så tenkt å bestille inn litt i silke. Utrolig billig på thetiebar også. 5 $ per PS og slips lå på 8 $ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 (endret) Hah, eg kjøpte ein heilt lik strikkegenser til bror min forrige veke. Den ser veldig bra ut! Endret 26. januar 2012 av Alliha Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvitt ps i silke er mindre pent i mine øyne. Liker det bedre i lin. De to med mønstre var fine. Sløyfer er jeg heller ikke så fan av, men det er bare min smak. Lin passer til mer glatte stoff som sharkskin og sånt, mens silke er fint til flanell, tweed og mer matte stoffer. Kontrasten mellom jakkestoff og ps kan være fin. Enig. Har allerede en del PS`er i lin så tenkt å bestille inn litt i silke. Utrolig billig på thetiebar også. 5 $ per PS og slips lå på 8 $ Hvor mye er det for porto og sånt? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 $12.99 tar de for frakt. Kan ikke anbefale PS fra The Tie Bar. Ikke mye å skryte av, rett og slett. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har inntrykk av at slipsene heller ikke er det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har kun et strikket slips fra The Tie Bar, og det virker helt OK. Men du får hva du betaler for. Kjøper som regel slips brukt for tiden, føler jeg får mer for pengene ved å gjøre det. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for svar. Hadde aldri kommet på å kjøpe et brukt slips. Får litt creeps av å vite at andre har hatt det helt opp i fjeset. Føles direkte vemmelig og uhygienisk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tviler på at folk har for vane å gni slipset sitt opp i ansiktet, så det går helt fint for min del. Henger de gjerne til lufting, og de er gode som gull. Jeg opplever at jeg får mye for pengene, og slips er noe jeg ikke er interessert i å investere stort i, ihvertfall ikke på dette tidspunktet i livet. 1 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor ikke bare bruke rundt 117kr for å få slipset renset? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fordi det er en risikosport. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har renset alle mulige silkeprodukter. Har aldri vært uheldig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har du sammenlignet glansen? Det er ikke uvanlig at glansen falmer ved rens. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Takk for svar. Hadde aldri kommet på å kjøpe et brukt slips. Får litt creeps av å vite at andre har hatt det helt opp i fjeset. Føles direkte vemmelig og uhygienisk. Enig. Jeg har renset alle mulige silkeprodukter. Har aldri vært uheldig. Da har du i så fall et renseri i verdensklasse... Evt. så har du ingen peiling på hva du snakker om. Jeg vet hva jeg tror... Har du sammenlignet glansen? Det er ikke uvanlig at glansen falmer ved rens. Det største problemet med rens av slips er at slipsene i de aller fleste tilfellene presses, og da mister slipsene nesten all fylde. 1 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg ser ikke hvorfor et brukt slips er så ekkelt. 99% av dem har vel ikke vært i kontakt med noe annet enn hendene til den tidligere eieren (og andre klær da ...). 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Det sies det er mye god mat i gamle slips. Men for alt i verden, folk må gå med det de vil. Jeg snakker bare for meg selv og jeg ville ikke brukt andres slips - unntatt i nødsfall. Har også hørt at slips og hansker aldri blir helt gode etter rens. Men har aldri prøvd selv. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fordi sannsynligheten for at andre folk sine drikke- og matrester samt litt spytt sitter i slipset ikke er helt fremmed. Og det er jo ikke direkte hot. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har du sammenlignet glansen? Det er ikke uvanlig at glansen falmer ved rens. Det største problemet med rens av slips er at slipsene i de aller fleste tilfellene presses, og da mister slipsene nesten all fylde. Det også, selvfølgelig. En bekjent av meg hadde sent slipset sitt til rens og den var både flat, litt "vrengt" og silken hadde falmet ujevnt over slipset. Ikke pent. Fordi sannsynligheten for at andre folk sine drikke- og matrester samt litt spytt sitter i slipset ikke er helt fremmed. Og det er jo ikke direkte hot. Hvis man skal være så redd for det kommer man vel seg nesten ikke ut av døra. Har du tenkt over hvor mange bakterier som finnes på tastaturer, døra inn til toalettet på herretoalettet osv.? 2 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Nå får man slips til gibortpris hos blant annet Malford of London, så jeg ser ikke helt den store fordelen med å kjøpe brukt. Men hey... En krone her og en krone der. Endret 27. januar 2012 av -drugiS- Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fordi sannsynligheten for at andre folk sine drikke- og matrester samt litt spytt sitter i slipset ikke er helt fremmed. Og det er jo ikke direkte hot. Hvis man skal være så redd for det kommer man vel seg nesten ikke ut av døra. Har du tenkt over hvor mange bakterier som finnes på tastaturer, døra inn til toalettet på herretoalettet osv.? Ja, men jeg pleier ikke å kjøpe bakteriene på herretoalettet. Å gjøre sine ærend er en nødvendighet, men å kjøpe bakterier på slips er slettes ikke. 1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Hot jakke. Synes den var slim nok, det er greit å ikke se sånn her ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå