fkm Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Hvis jeg skal være litt seriøs hadde antrekket vært helt fint om du byttet ut jakken og strammet slipset. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Du kunne med fordel byttet ut buksene der bjorshol. Er heller ikke veldig begeistret for slipset. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Antrekket er fint: skjorte, slips cardigan og jakke er fine sammen. Men jeg synes ikke jeansene passer inn. I det hele blir dongeri og slips litt crash for meg. Heller chinos. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Skaff deg ett andre par bukser, så ser det mye bedre ut! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Slipset var mindre pent, og antrekket er alt for uformelt til å bruke slips til uansett. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Stygt slips. Dessuten passer det forferdelig dårlig med resten av antrekket. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Synes det blir litt vel formelt, ja. Hvorfor? Slipset. Endret 15. januar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 VGS du går på? Isåfall syns jeg at det blir overkill, ikke var det særlig pent heller. Slipsknuten var ikke pen, og passet overhodet ikke med den skjorta. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Pleier å ga uten slipset Takk for svar Edit: Hva var galt med knuten? Hvilken knute bruker dere? Dette var en dobbel windsor tror jeg. Hva hadde vært en forbedring? Ikke at jeg kommer til å gå med det, men hva kunne vært bedre? Endret 15. januar 2012 av sebastifuck Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Sorry, men hvem faen går med slips på vgs? Fryktelig stygg skjortekrage, forresten. Forferdelig slipsknute også. Edit: og rydd rommet ditt gutt Endret 15. januar 2012 av fkm Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Fint, men for formelt om du går på vgs ja Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sorry, men hvem faen går med slips på vgs? Fryktelig stygg skjortekrage, forresten. Forferdelig slipsknute også. Edit: og rydd rommet ditt gutt Point taken. Ikke mitt rom, det hadde et speil Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Sorry, men hvem faen går med slips på vgs? Fryktelig stygg skjortekrage, forresten. Forferdelig slipsknute også. Edit: og rydd rommet ditt gutt Dårlig dag..? sebastifuck: For formelt for skole, bruk heller antrekket til fest. Dropper du slipset er det dog helt fint til skole. Som fkm nevner er ikke skjortekraven særlig pen, men det er ingen direkte krise. Bare vær ha det i bakhodet ved neste skjortekjøp. Slipsknuten er også, som fkm nevner, ikke særlig pen. Hvilken knute har du brukt? Ta en tur på SF og se hvordan gutta der gjør det. Sjeldent man ser stygge slipsknuter der. har du en fin videoguide som viser hvordan en knyter den peneste (imo) slipsknuten, four in hand. Legg spesielt merke til at det lages en "dimple".Skjønner forøvrig at du ønsker å dra stilen litt lengre, men i Norge er ikke skolen formell nok til at et slips er nødvendig. Festligheter er derimot tiden for slips og andre sprell. 3 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Som flere sier så er slipsknuten for stor til skjortekragen. Hvis du skal gå med slips til den skjorten, så kan du velge FIH, men det kan være at dette er en mer uformell skjorte som ikke passer så godt å ha slips til. Skal helst være litt stivere krage på skjorter du skal ha slips til. Ellers var du fin synes jeg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jæævlig stor slipsknute, mens ellers så det greit ut, men jeg hadde ikke brukt det på VGS. Greit at man skal ha baller og alt det der, men akkurat VGS er litt spesielt.. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har en skjorte med litt bedre krage, burde vel ha brukt den.. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det gjør det kanskje litt bedre. Hvis jeg ikke husker helt feil har du skrivd at du går på ungdomsskolen. All cred til deg for å prøve å kle deg bra, men det handler like mye om å kle seg passende. På u.skolen/vgs er det rett og slett ikke det. Skjorte og v-hals holder lenge, selv om du er lei av det så vil nok akkurat det være ditt tryggeste valg hvis du vil kle deg fint på skolen. Som lokeland sa så vil det passe bedre i festsammenheng! Lykke til Endret 15. januar 2012 av Haawy Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Er det bare jeg som ikke ser noen bilder dere poster? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 vi poster ikke bilder her, men i bildetråden.. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jepp, det er sant, 10.kl Eksboks dette er kommentarer til Bildetråden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå