kynne Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Fin den prl jakken. Kjøpt på salg ellernoe? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Jepp. Fikk 30% avslag. Full pris var 3699. Så betalte ca. 2200 kroner når 30% pluss kurs var trukket ifra. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 (endret) Har nesten samme jakken bjorshol - meget pen. Endret 9. januar 2012 av McMuffin Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Gikk til innkjøp av ny jakke idag. Skal prøve å få til et fitpic senere. Sitter som et skudd værtfall. *snip* I hvilke settinger bruker man en sånn jakke? Hadde følt meg overpynta om jeg møtte på jobb med den. Men det har vel kanskje litt med hvor man jobber også. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Gikk til innkjøp av ny jakke idag. Skal prøve å få til et fitpic senere. Sitter som et skudd værtfall. *snip* I hvilke settinger bruker man en sånn jakke? Hadde følt meg overpynta om jeg møtte på jobb med den. Men det har vel kanskje litt med hvor man jobber også. What? Jeg er femten og bruker, i likhet med mange andre jevnaldrende, lignende jakker daglig på skolen. Det er jo en helt vanlig ytterjakke. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Som von matterhorn sier er det da en helt normal ytterjakke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Hvor bor dere? Har aldri noen gang sett noen gå med en sånn jakke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du må bo under en stein, jeg ser slike jakker titt og ofte. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Kryr av quilted jakker i Oslo ihvertfall.. Ikke så mye nå som det er kuldegrader ute, men om høsten/våren er det en del Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Du må bo under en stein, jeg ser slike jakker titt og ofte. Fantastisk Har jo veldig mye å si hvor i landet man befinner seg. Kommer fra Sandnes selv. Har ikke sett noen med det. Men skal være obs på det fremover. Kanskje jeg spotter noen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Rimelig sikker på at jeg har hatt på meg quilted jakke en av gangene jeg har vært i Sandnes Lenke til kommentar
Brap Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Den type jakke/klær er ikke hva man ser mest av i Sandnes nei Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Man må huske på at alle ikke bor i Oslo/Bærum/Akershus. Før trenden slo til så fikk jeg vel øye på et par i uka, hovedsaklig på eldre mennesker. Nå kan man jo ikke gå i Oslo uten å se et tosifret antall i løpet av dagen. 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Denne burde vel gått i stiler du ikke liker å se, men: boots med kombinert zip og lisser, oppbrettede jeans, skjorte / oversized genser, quilted jakke, stort skjerf som ligger løst og ikke dekker halsen i det hele tatt, sidecut / Yankees-cap. Moteslaver. e: trodde jeg var i caféen, lol... Endret 13. januar 2012 av Winston Wolf 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 ^ En måte å skille seg ut på, men likevel se anstendig ut. Passer ihvertfall for en ungdom. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Nei, det er stygt selv om man er ungdom. Og man skiller seg ikke ut heller. Og boots med både glidelås og snøring er gyslig. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kjenner mange som går sånn, og de får komplimenter fra både jenter og gutter. Selvfølgelig skiller man seg ut fra mengden, der alle går i v-neck, chinos og mokkasiner. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 At de får komplimenter ser jeg ikke bort i fra, men de skiller seg da absolutt ikke ut. De følger trender slavisk, tror de er ekstremt gode til å kle seg, og den gjengse fjortissen digger det. Derav komplimentene. 2 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor skiller de seg ikke ut? Man ser tydelig forskjellen på en som går kledd som beskrivelsen Winston Wolf ga og den beskrivelsen jeg ga. Til og med har en, som går i typisk v-neck, gitt komplimenter til den "alternative". Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Kjenner mange som går sånn, og de får komplimenter fra både jenter og gutter. Selvfølgelig skiller man seg ut fra mengden, der alle går i v-neck, chinos og mokkasiner. Hvor er det mengden? Mener ikke å kverulere, jeg bare lurer. Etter hva jeg ser, hvor enn jeg er, er det (hette)genser med tilfeldig trykk på, jeans, og joggesko som er "mengden" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå