Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trench fra Burberry står høyt oppe på listen, så en til rundt £400, nedsatt fra £800. Vurderte kjøp, men jeg klarte ikke helt å rettferdiggjøre prisen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Trench fra Burberry står høyt oppe på listen, så en til rundt £400, nedsatt fra £800.Vurderte kjøp, men jeg klarte ikke helt å rettferdiggjøre prisen. Ser den. Får ta det neste år når jeg er ferdig med bacheloren. Er jo en mulighet å dra på outlets i utlandet også, er det ikke? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Naturligvis. Jeg besøkte et utenfor York for to dager siden, og det var der jeg fant den. Finnes outlet malls mange steder, burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Anewz, bedre enn den forrige du postet. Men kan ikke si jeg liker disse skjortene noe særlig. Eneste som jeg liker med dem er button down. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det er absolutt et pluss om du legger ut bilde med plagget på deg, så får vi sett litt bedre hvordan den passer, hvilket antrekk den blir en del av, osv. (: Endret 8. mai 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tror de kan bli pene under v-necks og cardigans. Blir det helt kræsj er det ikke allverdens de kostet ( typ 350,- ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg synes slike skjorter passer best alene i syden. Der blir det også for varmt med cardigan eller v-hals Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vi får se, poster bilde når jeg får post Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Woo, Homme! Sykt pent antrekk! Bra aktivitet i tråden om dagen, keep it up! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Kommer muligens bilder senere der jeg faktisk GÅR med plagget, men de aller fleste vet jo hvordan en piqué sitter. Ser poenget, men jeg føler at på så vanlige plagg som piquéer så er det strengt tatt ikke nødvendig med bilde av klærne på. Kan se om jeg poster et bilde med fullt antrekk senere, da gjerne med et av plaggene jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Woo, Homme!Sykt pent antrekk! Bra aktivitet i tråden om dagen, keep it up! Takk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 hahahahlogoflash much? Hvem var den til? @EB_Veyron Følte ikke at det passet sammen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) @EB_Veyron Følte ikke at det passet sammen i det hele tatt. +1 Og cardiganen hadde elendig passform ser det ut som. Pluss for buksene selvsagt =) Endret 8. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det bare jeg som kun bruker ankelsokker til shorts? Ser veldig mange gå med vanlige sokker. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 @EB_Veyron Følte ikke at det passet sammen i det hele tatt. Forslag til hva som kan brukes til buksa? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg synes den passer utmerket med en hvit skjorte =) Er det bare jeg som kun bruker ankelsokker til shorts? Nei. Endret 8. mai 2009 av Jonas! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Anewz: Pen Henrik C: Pent Hvorre: Alt for mye rart på engang EB_ Veyron: Plaggene er pene i seg selv, men ikke i den sammensettningen. Og cardiganen passer bedre inn i ett mer streetwear-inspirert antrekk. Ville hatt cardiganen åpen, litt lengre hvit tee og sorte hightops. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Er det bare jeg som kun bruker ankelsokker til shorts? Ser veldig mange gå med vanlige sokker. Jeg bruker så godt som ankelsokker til alt. Fungerer helt fint selv på vinteren, gitt at skoene ikke er høyere enn sokkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå