Mladic Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 @Hille Har du kjøpt skjorta på carlings eller? Var grusomme farger etter min mening, men ellers så det greit ut. Anbefaler at skjorter burde ha nøytrale farger, som hvit, lyseblå, lyserosa og diverse hvite skjorter med striper og ruter. Hva med flanellskjorter? De kler ikke i lyse farger. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg er utrolig lite motebevisst. Men har i løpet av det siste året nå prøvd å friske opp garderoben. Er IT-Tekniker, og vi blir automatisk satt i bås. Men prøver å snu trenden. Skal gi folk et bedre inntrykk av oss teknikere! Har satt sammen noe her. Trenger litt kritikk. Har jeg faila totalt? Sliter litt med å finne antrekk den skjorta mi går til. Forøvrig så hadde det vært supert med tips til forbedringer. Hadde ikke sett rart på deg om jeg så deg i byn Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Synes antrekket ditt ser bra ut, Hille! Knepp gjerne opp hele cardiganen og en knapp på skjorten, da ser det litt mer åpent ut Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Knepp opp en knapp på skjorten og den nederste og den nest øverste kanppen på cardiganen, så ser det der mye bedre ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Skjorten skulle jeg helst sett stappet ned i buksen. En annen, mer nøytral skjorte hadde også vært å foretrekke, men antrekket ser absolutt ikke hårreisende ut. Edit: Og kravesnippene hører hjemme innenfor cardigan/genser, ikke utenfor. Endret 18. desember 2011 av lokeland Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Endelig fått deg smal nok bukse, Lokeland? : p Ellers var alt veldig fint,selv om skoene sålitt rare ut på bildet, ja. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Killer bukse Lokeland, skoa kan jeg ikke si noe om da det ikke var et representativt bilde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Hvorre: Syns ikke lommetørklet var så pent, men det funker vel... Hvis sløyfen kan varieres i lengden ville jeg gjort den litt kortere. Sånn den er nå er den for bred imo. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 (endret) Endelig fått deg smal nok bukse, Lokeland? : p Ellers var alt veldig fint,selv om skoene sålitt rare ut på bildet, ja. YesStyle slår til igjen Kjapp frakt og null moms i tillegg. Bare så synd majoriteten av det de selger er lagd av stoffet stapper fullt av syntetisk ditt og syntetisk datt. Men finnes visst noen gode kjøp der også. Killer bukse Lokeland, skoa kan jeg ikke si noe om da det ikke var et representativt bilde. Skal prøve å se om jeg får tatt et bilde av buksen slik at man kan se teksturen. Den er nesten litt fløyelsaktig og ganske myk. Aldri vært borti en slik type vev før, men nå har ikke jeg særlig mange bukser i skapet heller. Får se om jeg ikke kjøper samme bukse i beige. Slik ser skoene egentlig ut: Hvorre: Er egentlig ganske enig med det fkm skriver, bortsett fra at jeg kanskje ikke synes PSen er fullt så ille. Det eneste jeg kan legge til er at jeg ikke er særlig fan av gråstripede dresser/jakker og at jeg hadde likt en bredere cut-away krave bedre. Liker ellers jakkeslagene og pickstitching er jeg skummelt svak for (særlig når det er gjort for hånd). Endret 19. desember 2011 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Thanks, begge to. Sløyfen er faktisk justert så langt det lar seg gjøre, mulig det ser bedre ut med en annen kragetype..Ellers har jeg ett par tre andre PS liggende jeg kan forsøke med. Forøvrig en særdeles pen bukse du har fått deg, lokis! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Brukbar sløyfeknute, men langt fra perfeksjonert. Lenke til kommentar
Sebastilurio Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke sløyfe.. 1 Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 bjorshol: Synes det var en fin skjorte på deg, den satt godt. Den andre er jo litt mer futt i, men jeg tror du ville være fin i den også, men kanskje litt vanskeligere å kombinere. Ser for meg noen jeans eller chinos til den nederste, gjerne i navy. Skoene er jo klassiske og nydelige. Du skal ha veldig dårlig smak om du ikke liker dem. 4 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Takk for det Dag. Brukte den nederste skjorta på lørdag kombinert med mørkeblå jeans og en mørkeblå dufflecoat. Synes det så bra ut, har desverre ingen bilder av det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Jeg synes det blir voldsomt luftslips, bjorshol. Knepp opp en knapp eller to. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Kneppet den faktisk igjen kun for bilde siden den hadde fått en stygg "bøy" i løpet av arbeidsdagen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ekkel kombo i mine øyne, og spesielt hvordan klærne bæres. Syns også det kan være greit å ta bilde av hele antrekket (hvertfall hele torso), om det er snakk om kleskritikk. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Var ute for å finne nytt skjorteantrekk til jul/nyttår/diverse barbesøk nå i fremtiden. Fant en butikk der svart skjorte med rødt slips var best, og en der lyseblå skjorte med smalt blått slipt var best. Hva tror dere? Selv synes jeg den blåe ble mer formell, til familiebruk og den andre var mer festlig. Men er åpen for kritikk og forslag! Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Wow. Det her var en del feil på en gang ... Endret 22. desember 2011 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå