TanTheMan Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe, likte den replikken jeg også. Smilte Van Alden skikkelig noen gang i løpet av serien? Én av mange gode karakterer fra BE. @Mantoius: Ikke fan av genser nedi buksa, selv med noe over. Tror også det hadde blitt penere med en mørkere rødfarge. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hehe, likte den replikken jeg også. Smilte Van Alden skikkelig noen gang i løpet av serien? Én av mange gode karakterer fra BE. @Mantoius: Ikke fan av genser nedi buksa, selv med noe over. Tror også det hadde blitt penere med en mørkere rødfarge. Jeg har da ikke genseren nedi buksa At den har sklidd over beltet i det jeg hoppet i sofaen til jokke og valentinerne 1 minutt før, det kan heller så være. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ah, da er det vel bare bildet/tidspunktet, som du sier. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 + for Jokke, - for Corona. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 - for Corona. This. Corona er øl for de som ikke liker øl. Jeg har aldri skjønt meg på folk som drikker det. 6 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 En iskald corona i med lime er faktisk ganske godt. Har ikke hatt det siden sommer *mimre*. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ^Enig! Men for meg er det lite som slår en skikkelig tappet Guinness. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 En iskald Corona med lime er godt på samme måte som et iskaldt glass med vann og lime er godt. Det slukker tørsten. Utover det vil jeg ikke kalle det godt på noen som helst måte. 5 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Synes Amstel smaker som utvannet piss, og Corona som utvannet Amstel … Så … Synes fargen på buksen på det siste bildet er litt kræsj sammen med resten. Endret 15. desember 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Ser noe malplassert ut med Corona på vinteren. På sommeren synes jeg det er godt. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Er vi kommet til det punktet hvor vi kritiserer øl-sort også nå? Fikk en corona med en kompis og det er ikke noe jeg kjøper selv. Selv går jeg for hansa, men takk for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ^ Selvsagt. Vi lever av å kritisere. Men fra spøk til alvor. For min egen del drikker jeg ikke typiske sommer-øl nå som det er vinter. Det er jo en ypperlig tid for favorittypen min; brown/dark ale. Av de rimeligere har jeg faktisk sansen for Hansa sin som man iallefall finner på Ica. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 ^ Selvsagt. Vi lever av å kritisere. Men fra spøk til alvor. For min egen del drikker jeg ikke typiske sommer-øl nå som det er vinter. Det er jo en ypperlig tid for favorittypen min; brown/dark ale. Av de rimeligere har jeg faktisk sansen for Hansa sin som man iallefall finner på Ica. Prøv Nøgne Imperial brown (polvariant) eller brown. Så får du faktisk litt smak med på kjøpet også. 2 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 @Hille Har du kjøpt skjorta på carlings eller? Var grusomme farger etter min mening, men ellers så det greit ut. Anbefaler at skjorter burde ha nøytrale farger, som hvit, lyseblå, lyserosa og diverse hvite skjorter med striper og ruter. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Eneste "tekniske" jeg har å pirke på er knepp opp nederste knappen på cardiganen og og tuck inn skjortekragen under genseren. Fargene er veldig gode syns jeg. Skjortvalg f.eks. er ikke helt etter mine preferanser, men det er jo objektivt. Kool Canon-pose. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 (endret) @Hille Har du kjøpt skjorta på carlings eller? Var grusomme farger etter min mening, men ellers så det greit ut. Anbefaler at skjorter burde ha nøytrale farger, som hvit, lyseblå, lyserosa og diverse hvite skjorter med striper og ruter. 199 @ Dressmann Har hengende noen skjorter som kanskje kunne passet bedre. Får gi den røde til fretex :!: Endret 16. desember 2011 av Hille Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Du kan jo se om du faktisk finner noen fine skjorter på Fretex. Har funnet både Pink, Tiger of Sweden og andre greie merker til 79,- 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Prøv Nøgne Imperial brown (polvariant) eller brown. Så får du faktisk litt smak med på kjøpet også. Kjøper fra Nøgne Ø og Haandbryggeriet når jeg har penger til overs. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Hille, Jeg liker både passform og fargekombinasjonene dine. Men jeg ville kneppet opp en knapp til. Jeg synes det blir "luftslips". 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg syns det så helt ok ut jeg. Personlig ville jeg ikke brukt den skjorten, men det er på ingen måte det verste jeg har sett. Som sagt over her, knepp opp en knapp til og stapp skjorten i buksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå