Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke kjøpt med større krage...

Hvis jeg ikke går for 0,5" større krage er den jo for trang andre steder! :S

Og poenget ditt er? Som Jonas sier, kjøp en annen skjorte ffs. Skal du bruke skjorten uten slips har det jo selvfølgelig ikke en dritt å si.

Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen synspunkter om denne skjorten?

http://img195.imageshack.us/img195/5208/img0482rd.jpg[*/img]

NB: Det er ikke meningen av det skal være en dresskjorte

Er personlig litt lei av stripete skjorter, spesielt i lyseblått.

Men det er bare smak og behag, skjorten var fin den! Satt greit på både skuldrene og resten av kroppen, og du kan fint bruke den utpå buksen slik som på bildet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Og poenget ditt er? Som Jonas sier, kjøp en annen skjorte ffs. Skal du bruke skjorten uten slips har det jo selvfølgelig ikke en dritt å si.

Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down.

Hvorfor er det "såklart"? Folk flest på din alder bruker slips kanskje 2-3 ganger i året, og hva har det med saken å gjøre at de ikke er oxfords eller BD? Har du fått for deg at det ikke går an å bruke annet enn det uten slips? :roll:

Forresten, du skriver i bildetråden for å fortelle en annen at han ikke skal skrive i bildetråden? Logisk... Rapporter det eller ta det på PM.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det "såklart"? Folk flest på din alder bruker slips kanskje 2-3 ganger i året, og hva har det med saken å gjøre at de ikke er oxfords eller BD? Har du fått for deg at det ikke går an å bruke annet enn det uten slips? :roll:

Forresten, du skriver i bildetråden for å fortelle en annen at han ikke skal skrive i bildetråden? Logisk... Rapporter det eller ta det på PM.

Kjøpte skjortene sammen med 5 slips...

Lenke til kommentar

Hva så?

Edit: Og bare for å nevne det, du sa: "Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down."

Med andre ord sier du at skjorter som ikke er oxfords og/eller BD skal brukes med slips. Hvorfor det? Er det plutselig en regel?

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hva så?

Edit: Og bare for å nevne det, du sa: "Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down."

Med andre ord sier du at skjorter som ikke er oxfords og/eller BD skal brukes med slips. Hvorfor det? Er det plutselig en regel?

Skal ikke bruke slips på de som er oxfords og/eller BD, mens de andre skal brukes både med og uten slips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...