Rankiz Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg ville ikke kjøpt med større krage... Hvis jeg ikke går for 0,5" større krage er den jo for trang andre steder! :S Og poenget ditt er? Som Jonas sier, kjøp en annen skjorte ffs. Skal du bruke skjorten uten slips har det jo selvfølgelig ikke en dritt å si. Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down. Endret 10. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Noen synspunkter om denne skjorten? http://img195.imageshack.us/img195/5208/img0482rd.jpg[*/img] NB: Det er ikke meningen av det skal være en dresskjorte Er personlig litt lei av stripete skjorter, spesielt i lyseblått. Men det er bare smak og behag, skjorten var fin den! Satt greit på både skuldrene og resten av kroppen, og du kan fint bruke den utpå buksen slik som på bildet! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg ville ikke kjøpt med større krage... Hvis jeg ikke går for 0,5" større krage er den jo for trang andre steder! :S Og poenget ditt er? Som Jonas sier, kjøp en annen skjorte ffs. Skal du bruke skjorten uten slips har det jo selvfølgelig ikke en dritt å si. Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down. Hvorfor er det "såklart"? Folk flest på din alder bruker slips kanskje 2-3 ganger i året, og hva har det med saken å gjøre at de ikke er oxfords eller BD? Har du fått for deg at det ikke går an å bruke annet enn det uten slips? Forresten, du skriver i bildetråden for å fortelle en annen at han ikke skal skrive i bildetråden? Logisk... Rapporter det eller ta det på PM. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg ville ikke kjøpt med større krage... Hvis jeg ikke går for 0,5" større krage er den jo for trang andre steder! :S Og poenget ditt er? Som Jonas sier, kjøp en annen skjorte ffs. Skal du bruke skjorten uten slips har det jo selvfølgelig ikke en dritt å si. Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down. Hvorfor er det "såklart"? Folk flest på din alder bruker slips kanskje 2-3 ganger i året, og hva har det med saken å gjøre at de ikke er oxfords eller BD? Har du fått for deg at det ikke går an å bruke annet enn det uten slips? Forresten, du skriver i bildetråden for å fortelle en annen at han ikke skal skrive i bildetråden? Logisk... Rapporter det eller ta det på PM. Kjøpte skjortene sammen med 5 slips... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Hva så? Edit: Og bare for å nevne det, du sa: "Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down." Med andre ord sier du at skjorter som ikke er oxfords og/eller BD skal brukes med slips. Hvorfor det? Er det plutselig en regel? Endret 11. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hva så? Edit: Og bare for å nevne det, du sa: "Skal jo såklart bruke de med slips også, da tre av de jeg kjøpte ikke er oxford og button-down." Med andre ord sier du at skjorter som ikke er oxfords og/eller BD skal brukes med slips. Hvorfor det? Er det plutselig en regel? Skal ikke bruke slips på de som er oxfords og/eller BD, mens de andre skal brukes både med og uten slips. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvilke av dem hadde dere valgt? Vurderer å kjøpe en av dem på ebay, koster under 200 kr. Den grønne har patches og classic fit, den rød er uten patches og custom fit. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Albuelapper på skjorter er jo helt krise. Kjøp den røde. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Med mindre du har en konveks form er custom fit finere enn classic fit. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg hadde valgt den røde hvis jeg måtte velge en av dem Patches kan være kult på noen plagg/mønster men ikke i dette tilfellet. Det blir bare altfor oppmerksomhetsvekkende. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Personlig synes jeg begge to så helt jævlige ut. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Den røde der i navy er faktisk veldig kul. Ville uten tvil valgt den røde om det står mellom de to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Personlig synes jeg begge to så helt jævlige ut. Joda, men om du måtte velge. Dilemma, aaight? Hadde selv gått for den røde. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ville heller gått uten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Enig med ChrizzyB. Ingen grunn til å kjøpe bare fordi det er billig. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Likte det, Rankiz, spesielt den lilla v-necken Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Likte det, Rankiz, spesielt den lilla v-necken Den er i merinoull og veldig god å ha på seg. Den røde er i lammeull og passformen er ikke like god, så vet hva jeg skal kjøpe neste gang jeg hamstrer gensere. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Voldsomt til dyreslips på deg da, Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Greie gensere, men dyreslips burde komme ganske langt ned på listen når det kommer til å bygge opp en slipsgarderobe imo. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Forskjellen på ascot og cravat. Ascot/cravat + VGS-elev = MEGADOUCHE, bare for å ha nevnt det... Ser mange tenåringer gå rundt i det, de kaller det stëk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå