Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Vel, nå får man jo så vidt jeg vet ikke tak i skotrær laget etter lesten til sko i den prisklassen uansett, så problemstillingen er jo ikke så veldig aktuell :p

Personlig merker jeg ganske stor forskjell på sko. På de fleste parene mine passer trærne jeg har så og si perfekt, men på f.eks. Litchfieldsene passer trærne ganske dårlig, så de har fått noen litt småstygge rynker. Det er jo såpass lite at jeg antagelig er den eneste som legger merke til det, så jeg bryr meg ikke spesielt mye...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig rankizzz!

Hvordan er kvaiteten på slipsene hos TM?

Til rundt 180 kr per slips er kvaliteten veldig god! :)

Skjortene er ganske slimme og jeg må la den nederste knappen være oppe, ellers vil den stramme. Men er ikke noe problem da skjortene uansett skal nedi buksa slik at det ikke synes.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Har lest flere tråder som omfatter forskjellen på ascot og cravat, så ja. Eneste "lovlige" grunnen til å bruke ascot i dag er vel i bryllup. Det Lapo snakker om er dette. Hva er det norske navne for cravat, hvis det ikke er halstørkle...?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Nydelig rankizzz!

Skjortene er ganske slimme og jeg må la den nederste knappen være oppe, ellers vil den stramme. Men er ikke noe problem da skjortene uansett skal nedi buksa slik at det ikke synes.

Hvordan er størrelsen i forhold til Charles Tyrwhitt sin slim-fit? CT sin passer meg perfekt i 14,5. Vel, bortsett fra at den burde være ca. 0,5cm større i halsen, så jeg bør vel opp i 15 eller 15,5.

Lenke til kommentar

Nydelig rankizzz!

Hvordan er størrelsen i forhold til Charles Tyrwhitt sin slim-fit? CT sin passer meg perfekt i 14,5. Vel, bortsett fra at den burde være ca. 0,5cm større i halsen, så jeg bør vel opp i 15 eller 15,5.

TM Lewin slim fit er slimmere enn Charles Tyrwhitt tailored fit. Hovedforskjellen er vel at TM lewin sine er trangere en Charles Tyrwhitt tailored nederst, slik at skjorta følger kroppen bedre. Hvis skjortene dine er 0.5cm for store i halsen, så burde du gå opp en størrelse ja. Går du opp til 15 inches blir skjortekragen 1,27 cm større.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...