fkm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vel, nå får man jo så vidt jeg vet ikke tak i skotrær laget etter lesten til sko i den prisklassen uansett, så problemstillingen er jo ikke så veldig aktuell Personlig merker jeg ganske stor forskjell på sko. På de fleste parene mine passer trærne jeg har så og si perfekt, men på f.eks. Litchfieldsene passer trærne ganske dårlig, så de har fått noen litt småstygge rynker. Det er jo såpass lite at jeg antagelig er den eneste som legger merke til det, så jeg bryr meg ikke spesielt mye... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Fine kjøp Rankiz! Likte spess de slipsene med hunder på. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nydelig rankizzz! Hvordan er kvaiteten på slipsene hos TM? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Stilig med dyr på slipsene! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Nydelig rankizzz! Hvordan er kvaiteten på slipsene hos TM? Til rundt 180 kr per slips er kvaliteten veldig god! Skjortene er ganske slimme og jeg må la den nederste knappen være oppe, ellers vil den stramme. Men er ikke noe problem da skjortene uansett skal nedi buksa slik at det ikke synes. Endret 7. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Liker det Rankiz. Hvor lang tid var det siden du bestilte? Jeg tenker å bestille noen slips derfra, og det hadde vært kjekt å få dem før jul. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nydelege fargar på slipsa, Rankiz! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Ser fint ut Rankiz, men personlig ville jeg ikke kjøpt slips fra en produsent av relativt billige skjorter når man kan få langt bedre for en hundrelapp eller to mer... Kragen på BD-skjorten så veldig bra ut btw! Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Digger slipsene med dyremotiv, Rankiz! Cravat er ikke det samme som halstørkle. Halstørkle er det Christian Ringnes bruker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Forskjellen på ascot og cravat. Ascot/cravat + VGS-elev = MEGADOUCHE, bare for å ha nevnt det... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Har lest flere tråder som omfatter forskjellen på ascot og cravat, så ja. Eneste "lovlige" grunnen til å bruke ascot i dag er vel i bryllup. Det Lapo snakker om er dette. Hva er det norske navne for cravat, hvis det ikke er halstørkle...? Endret 8. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du behersker tydeligvis ikke engelsk godt nok til å lese linken jeg la ut over her skjønner jeg... 1 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 skjortene var fine, men ville ikke brukt ascot/cravat. vent til du er 50-60 og sitter i bibiloteket hjemme og røyker sigar og drikker sherry. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Skal man bruke cravat, så må man være en gammel solbrun italiensk mann som drikker espresso på en kafé i Milano—ikke norsk vgs.elev. Det blir liksom litt for mye à la det her: Edit: Liker skjortene. Endret 8. desember 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Du behersker tydeligvis ikke engelsk godt nok til å lese linken jeg la ut over her skjønner jeg... Har lest litt forskjellig om forskjellen på ascot og cravat, men problemet er at noen sier en ting, mens noen andre sier det direkte motsatte. Jeg forbinder ascot med dette. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nydelig rankizzz! Hvordan er kvaiteten på slipsene hos TM? Til rundt 180 kr per slips er kvaliteten veldig god! Skjortene er ganske slimme og jeg må la den nederste knappen være oppe, ellers vil den stramme. Men er ikke noe problem da skjortene uansett skal nedi buksa slik at det ikke synes. Hvordan er størrelsen i forhold til Charles Tyrwhitt sin slim-fit? CT sin passer meg perfekt i 14,5. Vel, bortsett fra at den burde være ca. 0,5cm større i halsen, så jeg bør vel opp i 15 eller 15,5. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Nydelig rankizzz! Hvordan er kvaiteten på slipsene hos TM? Til rundt 180 kr per slips er kvaliteten veldig god! Skjortene er ganske slimme og jeg må la den nederste knappen være oppe, ellers vil den stramme. Men er ikke noe problem da skjortene uansett skal nedi buksa slik at det ikke synes. Hvordan er størrelsen i forhold til Charles Tyrwhitt sin slim-fit? CT sin passer meg perfekt i 14,5. Vel, bortsett fra at den burde være ca. 0,5cm større i halsen, så jeg bør vel opp i 15 eller 15,5. TM Lewin slim fit er slimmere enn Charles Tyrwhitt tailored fit. Hovedforskjellen er vel at TM lewin sine er trangere en Charles Tyrwhitt tailored nederst, slik at skjorta følger kroppen bedre. Hvis skjortene dine er 0.5cm for store i halsen, så burde du gå opp en størrelse ja. Går du opp til 15 inches blir skjortekragen 1,27 cm større. Endret 8. desember 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 H-H-H-Harry.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Hva er harry med den? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Tipper han tenker på kontrastknappene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå