AnewZ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ah - De er fra Sanders forresten. Pene sko, hvor er de mørkebrune skoene bortest til venstre fra? Det er de velkjente Litchfield fra Loake. Takk forresten Milanjo: Liker det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ser bra ut Milanjo! Man skulle ikke tro at du noen gang har hatt en "hjelp meg med å kle meg"-tråd! 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvilken bukse er det du har på deg på bildet øverst på siden i tråden anewz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Milanjo: Liker det. Ser bra ut Milanjo! Man skulle ikke tro at du noen gang har hatt en "hjelp meg med å kle meg"-tråd! Liker det, Milanjo! Takker og bukker! Har tenkt litt på å finne fram bilder fra før jeg begynte å poste og sammenligne med nå. Husker spesielt noen av de siste bildene jeg har av meg selv med langt hår - militærboots, svarte jeans og hettejakke under for stor cordfløyelsblazer kjøpt på HM. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvilken bukse er det du har på deg på bildet øverst på siden i tråden anewz? Acne Roc Soft Raw. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Mange C.W ute og går om dagen, takket være fkm. Fint antrekk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dog tooth og gingham på samme skjorte? Sært... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Rankiz. Synes det var fint. Kanskje litt stor kontrast mellom bukse og genser, men det funker bra. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg synes det så solid ut. Satt veldig pent, spør du meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Ser bra ut, Rankiz! Er det C5 eller? Pen skosamling, Patrick Endret 5. desember 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det... Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg? Har jo alltid skotrær i skoene etter at jeg har brukt de. Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det... Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg? Har jo alltid skotrær i skoene etter at jeg har brukt de. Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye. Ikke hvis du bruker riktig størrelse. Selger 4 x Bexley sedetre skotrær i str 41, for de var for store for meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Haha, har selger-instinktet kicket inn hos deg eller? 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det... Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg? Har jo alltid skotrær i skoene etter at jeg har brukt de. Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye. Som du muligens skjønner om du tenker deg litt om er ikke det fysisk mulig om skotrærne ikke er for store Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det... Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg? Har jo alltid skotrær i skoene etter at jeg har brukt de. Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye. Ikke hvis du bruker riktig størrelse. Selger 4 x Bexley sedetre skotrær i str 41, for de var for store for meg. Du kjøpte feil størrelse igjen? 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Nja, nå vil jo skotrær stå litt i spenn (noe de forsåvidt skal gjøre), men det er ikke nok til merkbare strekninger i skoene, uansett vil skoene streke seg ut ved normal bruk til de når et visst nivå. Jeg har et par skotrær per sko, og lar dem stå i 24/7, og jeg har ikke opplevd store størrelsesforskjeller. Edit: Fuck, jeg elsker den gifen, fkm. Endret 5. desember 2011 av Christian B Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis de er i riktig størrelse skal de fylle ut skoene nøyaktig. Det er jo selvfølgelig vanskelig å oppnå om man ikke bruker skotrær laget etter skoens lest, og da må man jo ganske høyt i pris... Uansett ville jeg ikke bekymret meg for det så lenge trærne passer sånn nogenlunde. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ja, prisen på det ligger normalt i overkant av 100 pund, noe jeg ikke ser nødvendig for sko som koster 150-200 pund. Bruk av "normale" (i mangel av et annet ord) skotrær og fuktighetsgiver vil føre til svært lite rynker/bretter (google translate). Mine Herring Coltham og Richmond har jeg hatt og brukt i over ett år, og de ser så og si ubrukte ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå