Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Milanjo: Liker det.

Ser bra ut Milanjo! Man skulle ikke tro at du noen gang har hatt en "hjelp meg med å kle meg"-tråd!

Liker det, Milanjo!

Takker og bukker! Har tenkt litt på å finne fram bilder fra før jeg begynte å poste og sammenligne med nå. Husker spesielt noen av de siste bildene jeg har av meg selv med langt hår - militærboots, svarte jeans og hettejakke under for stor cordfløyelsblazer kjøpt på HM. :roll:

Lenke til kommentar

Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det...

Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg?

Har jo alltid skotrær i skoene etter at jeg har brukt de.

Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye.

Lenke til kommentar

Skoene dine hadde ikke akkurat hatt vondt av skotrær Pat. Er en del av dem som ser ganske slitne ut, selv om jeg gjetter på at de egentlig ikke er det...

Det er sant, men er det ikke slik at de ikke bør sto med skotrær i for lenge for da er det fare for at de utvider seg?

Men må nok se å få investert i ett par til, er jo lett verdt det med tanke på at det ikke koster så mye.

Ikke hvis du bruker riktig størrelse. Selger 4 x Bexley sedetre skotrær i str 41, for de var for store for meg. :)

Lenke til kommentar

Som du muligens skjønner om du tenker deg litt om er ikke det fysisk mulig om skotrærne ikke er for store ;)

Ikke hvis du bruker riktig størrelse. Selger 4 x Bexley sedetre skotrær i str 41, for de var for store for meg. :)

Du kjøpte feil størrelse igjen?

1242875392137.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nja, nå vil jo skotrær stå litt i spenn (noe de forsåvidt skal gjøre), men det er ikke nok til merkbare strekninger i skoene, uansett vil skoene streke seg ut ved normal bruk til de når et visst nivå. Jeg har et par skotrær per sko, og lar dem stå i 24/7, og jeg har ikke opplevd store størrelsesforskjeller.

Edit:

Fuck, jeg elsker den gifen, fkm.

11958758.jpg

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Hvis de er i riktig størrelse skal de fylle ut skoene nøyaktig.

Det er jo selvfølgelig vanskelig å oppnå om man ikke bruker skotrær laget etter skoens lest, og da må man jo ganske høyt i pris... Uansett ville jeg ikke bekymret meg for det så lenge trærne passer sånn nogenlunde.

Lenke til kommentar

Ja, prisen på det ligger normalt i overkant av 100 pund, noe jeg ikke ser nødvendig for sko som koster 150-200 pund. Bruk av "normale" (i mangel av et annet ord) skotrær og fuktighetsgiver vil føre til svært lite rynker/bretter (google translate). Mine Herring Coltham og Richmond har jeg hatt og brukt i over ett år, og de ser så og si ubrukte ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...