Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dept: Kule sko!

Dag: Likte antrekket i dag godt. Lommetørklet så litt merkelig ut, men det kan sikkert være grunnet bildet.

Jeg må få tatt bedre bilder. Fargene er nesten aldri riktig, og når jeg ikke får tatt bilder av alle antrekkene i helfigur så mistes mye av inntrykket.

Men jeg øver meg og finner vel ut av det til slutt.

Lenke til kommentar

Rimelig pen samling der, Anus! Er det Sutor Mantellassi fra ShopTheFinest? Hvordan er de? Hvordan er størrelsen i forhold til skoene fra Loake? Har siklet på et par over en lengere periode nå, og når jeg ser at du har to par med chukkas, trenger nok jeg det og. :tease:

Edit:

Nydelige sko fra deg og, Pat, har sterkt vurdert dem selv.

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Rimelig pen samling der, Anus! Er det Sutor Mantellassi fra ShopTheFinest? Hvordan er de? Hvordan er størrelsen i forhold til skoene fra Loake? Har siklet på et par over en lengere periode nå, og når jeg ser at du har to par med chukkas, trenger nok jeg det og. :tease:

Hvilke er det du tenker på? Men nei, ingen av de er Sutor Mantelassi.

AnuS: Skotrær asap.

De ene chukkasene du tenker på? De er ganske slitt og ja, har ikke brukt skotrær i de :p I de andre skoene blir det brukt det.

Lenke til kommentar

Hvilke er det du tenker på? Men nei, ingen av de er Sutor Mantelassi.

De i midten lignet på iPhonen, pluss jeg så en S i sålen. Men fortsatt pene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...