fkm Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dept: Kule sko! Dag: Likte antrekket i dag godt. Lommetørklet så litt merkelig ut, men det kan sikkert være grunnet bildet. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dag: synes det gjorde seg veldig bra med den skjorten til dressen! Slipset er jeg ikke så fan av. Liker heller ikke så godt sorte semskede sko. Dept: Liker virkelig skoene. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dept: Kule sko! Dag: Likte antrekket i dag godt. Lommetørklet så litt merkelig ut, men det kan sikkert være grunnet bildet. Jeg må få tatt bedre bilder. Fargene er nesten aldri riktig, og når jeg ikke får tatt bilder av alle antrekkene i helfigur så mistes mye av inntrykket. Men jeg øver meg og finner vel ut av det til slutt. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 #swag. Det er verkeleg koseleg å sjå gjennom bildetråden for tida. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Liker det nyeste antrekket, Dag Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 så ikke pen ut der den lå, men er kanskje finere på? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Crockett & Jones, Pat? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Nope, Loake Strand Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) . Endret 1. desember 2011 av fkm Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Rimelig pen samling der, Anus! Er det Sutor Mantellassi fra ShopTheFinest? Hvordan er de? Hvordan er størrelsen i forhold til skoene fra Loake? Har siklet på et par over en lengere periode nå, og når jeg ser at du har to par med chukkas, trenger nok jeg det og. Edit: Nydelige sko fra deg og, Pat, har sterkt vurdert dem selv. Endret 1. desember 2011 av Christian B Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg er skuffet over bildekvaliteten på iPhone 4s må jeg si. Fordi bildet ble uklart i en mørk lyssetting innendørs? Fine sko uansett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg er skuffet over bildekvaliteten på iPhone 4s må jeg si. Fordi bildet ble uklart i en mørk lyssetting innendørs? Fine sko uansett. Takk. Syns bildene blir kornete jeg, sånn generelt. Mulig det kan være en innstilling for å sette opp kvaliteten eller noe. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Mine bilder blir mye bedre! du må gjøre noe feil... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Rimelig pen samling der, Anus! Er det Sutor Mantellassi fra ShopTheFinest? Hvordan er de? Hvordan er størrelsen i forhold til skoene fra Loake? Har siklet på et par over en lengere periode nå, og når jeg ser at du har to par med chukkas, trenger nok jeg det og. Hvilke er det du tenker på? Men nei, ingen av de er Sutor Mantelassi. AnuS: Skotrær asap. De ene chukkasene du tenker på? De er ganske slitt og ja, har ikke brukt skotrær i de I de andre skoene blir det brukt det. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Hva tror du bildetråd betyr, nitwit? Mye pent som er postet i det siste, skoene til Pat inkludert. Red.: Nitwits innlegg er fjernet. Endret 2. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Rimelig pen samling der, Anus! Er det Sutor Mantellassi fra ShopTheFinest? Hvordan er de? Hvordan er størrelsen i forhold til skoene fra Loake? Har siklet på et par over en lengere periode nå, og når jeg ser at du har to par med chukkas, trenger nok jeg det og. Hvilke er det du tenker på? Men nei, ingen av de er Sutor Mantelassi. De i midten lignet på iPhonen, pluss jeg så en S i sålen. Men fortsatt pene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ah - De er fra Sanders forresten. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ah - De er fra Sanders forresten. Pene sko, hvor er de mørkebrune skoene bortest til venstre fra? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Flotte kombinasjoner, Milanjo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå