hansjqrg1 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er samme trench du snakket om tidligere, ikke sant bebeluv? Den så veldig bra ut, men er den litt lang på ermene? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trenchen er fra duud.no. Den samme som jeg snakket om tidligere ja Er nok litt lang i ermene ja, men det får gå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Dei Mano-skoa ser ålreite ut. Nokon som har sett dei i Bergen? Endret 7. mai 2009 av KimNK Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Om dere har eurosko, finnes de der 199,- Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var på eurosko og kikka for eit par veker sidan, men kan ikkje hugse å ha sett dei då. Får vel ta ein tur til. =) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Var på eurosko og kikka for eit par veker sidan, men kan ikkje hugse å ha sett dei då. Får vel ta ein tur til. =) Finnes i de fleste Eurosko butikkene er jeg ganske så sikker på. Er veldig store i str også, bruker vanligvis 46, men 45 passet utmerket. Er fantastiske sko til såppas rimelig pris Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg tenker selv på plimsolls fra Eurosko, men hvor store er de i 45 Raste? I cm? Jeg bruker vanligvis 44. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg tenker selv på plimsolls fra Eurosko, men hvor store er de i 45 Raste? I cm? Jeg bruker vanligvis 44. Da burde 43 eller 44 passe deg, perfekt. Min erfaring er hvertfall at de kanskje er pittelitt store i str. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) AnewZ: Skeptisk til den første, men ikke umulig at den kan funke. Andre får du tommel ned på, dessverre. Ingenting positivt å hente der før jeg har sett passformen. Homme: Ser meget bra ut. Burde nesten lagt den i spoiler for psilocybes sarte øynes skyld. Edit: Hehe, jeg visste det Endret 7. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Homme: særdeles lite vellykket. De eneste klærene som faktisk ser bra ut på siste siden, er det bebeluv som har på seg. Resten er ganske dølle greier. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) AnewZ: Post bilder av dem på deg. Jeg er i likhet med Kloever skeptisk til skjorten. Jeg tror Piquen vil se bra ut, men vil helst se bilde av den på deg også. Homme: Ser ufattelig bra ut. EDIT: Hvilken Blazer er det? Endret 7. mai 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trenchen er fra duud.no. Den samme som jeg snakket om tidligere ja Er nok litt lang i ermene ja, men det får gå. Går det an å legge den opp? Trencher er noe av det fineste innen klesplagg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Legge opp? Trench er noe av det fineste innen klesplagg ja. Dobbelspent gjør den ikke mindre pen heller! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Legge opp? Trench er noe av det fineste innen klesplagg ja. Dobbelspent gjør den ikke mindre pen heller! Hehe mente å korte inn ermene hos en skredder. Kan det være en trench hvis den ikke er dobbeltspent? :o Endret 7. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Regner nesten med at en skredder ordner det. Dette skal visst være en trench. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Regner nesten med at en skredder ordner det. Dette skal visst være en trench. Så den når den først ble postet. Jeg er ikke imponert. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kunne like greit kjøpt denne. Ja, jeg overdriver, men finnes mange fine trench der ute. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Kunne like greit kjøpt denne. Ja, jeg overdriver, men finnes mange fine trench der ute. hahaha den jævla jakka der. Skulle gjerne hatt en klassisk en fra Burberry, men tviler på at det skjer med det første. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blazermannen burde skaffe seg t-skjorter med rund hals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå