theoriginalAidskake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Penis Trygve,Er det dobbelt creds, eller blir to positive en negativ? g Pcen min ville visst gi deg dobbelt credz. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da takker jeg både deg og pcen din Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Monicaott, Bilde nr. 1 - Jeg liker blåfargen, noe mer er vanskelig å si. Bilde nr. 2 - Det så ut som noe min avdøde oldemor kunne brukt, hvis kjolen hadde vært lengre. Tenker på blomstene. Bilde nr. 3 - Sier meg ingen verdens ting bortsett fra et bustete hår og solbriller. Legg ut noen bilder der vi ser bedre. Velkommen til mote og velvære delen av forumet. Jeg håper vi ser mer av deg i både diskusjons- og bildetråden Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Føler at jeg er den eneste som kommenterer om dagen, men det får så være. Homme. Jeg liker deg bedre som preppy, men dog, det var godt kjennomført. Henrik Lied, Pent, enkelt og godt gjennomført. Jeg ser frem til å se mer av antrekkene dine! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Homme har alltid godt gjennomført antrekk, men antrekket er strengt tatt ikke veldig "hiphop". Selv elsker jeg den preppy og cleane stilen din mye bedre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Jo, det er egentlig ganske "hiphop", men jeg henter ikke inspirasjonen fra den typiske hiphop-stilen, men mer i samme bane som The Cool Kids, Kweli, Common etc. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mitt særtrekk er å se bra ut. Da fikk jeg bekreftet det hvertfall Robbie Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Robbie: Deilig waistcoat – kor har du funne den? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Robbie, Flott antrekk, med en dristig "utringing" Håper på flere antrekk. Endret 10. august 2008 av thrice Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk for positive tilbakemeldinger. Henrik: Vesten får du kjøpt på Hugo Boss på S&S. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Litt stor logo på shortsen, men ellers veldig "clean" og friske farger. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, kast shortsen med engang. Den logoen var ALTFOR stor, dekker jo nesten hele shortsen Men fra ironi til en litt mer alvorlig tone, kjempefint antrekk RobbieD. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Homme: Du brukte ikke lik klokke også? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Homme, hvilke jeans er det snakk om på bildet der? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Bebeluv: Overhode ikke Ikke bag eller for den saks skyld, men den kunne jeg tenkt meg. Litt usikker på akkurat jeansen på bilde, men jeg brukte ett par fra A.P.C som var relativt like, bortsett fra den brunehempen øverst. Endret 28. august 2008 av Homme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Raste: Buksen føles litt vell "fjortis" ut etter min mening. Resten ser helt ok ut, kan ikke si jeg har kjøpt så mye bedre, men bilde kommer Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Raste: Buksen føles litt vell "fjortis" ut etter min mening. Veldig enig, jeg har aldri likt jeans med masse surr på. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hehe, buksen passer perfekt for min stil. Jeg er jo ikke mere enn 16 år heller så jeg syns den buksen er kul. Det er ikke så mye surr på buksen. Er kun skriften på rompa. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Homme, Du må slutte med caps. Jeg klarer ikke å forbinde det med annet enn "wiggas" og harry rappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå