Vowels Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Nemaid: Meget elegant. Terningkast 5 Kavinsky: Jeg synes ikke du burde kneppe opp en knapp. Endret 18. november 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Bilde nummer to så bra ut Nemaid Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du er i hvert fall inne på badet. Jeg ville muligens gått for den med rosa PS, selv om jeg misliker bretten. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nemaid: Begge er veldig fine, men den med rosa PS rocker litt mer. Har du prøvd lyseblått slips til rosa skjorte? Det passer ofte godt sammen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Nemaid: Personlig likte jeg ingen av alternativene. Alt for matchy. Har du ikke en lyseblå eller hvit skjorte? Hvis jeg måtte velge mellom de to du har lagt ut nå hadde jeg helt klart valgt det med mønstret PS. Antrekket med rosa i slips, PS og skjorte var så ekstremt matcy at det ser ut som noe som kunne vært på en utstillingsdukke på Dressmann. Hvis du bytter ut skjorten med en lyseblå og beholder resten av antrekket med rosa ps slik det er nå tror jeg det hadde blitt ganske kult. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Takker for kommentarer. Skjorte/slips/ps-garderoben er dessverre ikke så stor, men er under oppbygging, så har få muligheter utover det som har vist her... Komboen rosa og lyseblått slips har jeg sett ved noen anledninger Dag og synes det kan se veldig bra ut. Bilde nummer to ser ut til å bli årets julebordantrekk i alle fall, kombinert med et par semi-brogue i tan. Legger ut bilde når jeg kommer så langt. Edit: fkm, ser hva du mener, men bilde lyver en del på fargen til lommetørklet. Den er mer i lys lilla og er langt i fra samme farge som skjorten slik som det ser ut på bildet. Hadde planer om å ta bilde ute, men det regner så fælt at det ble ikke noe bra. Endret 18. november 2011 av Nemaid Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Velg i det minste det første antrekket så du ikke ender opp med å se ut som om du har kjøpt skjorte-slips-PS-pakke på Dressmann. Seriøst. Edit: Så ikke editen din, men uansett tror jeg det andre blir langt bedre. Det er herreklær 101 at man ikke skal matche farger i stor grad, og det antrekket ser ut som skoleeksempelet på dressmannmatching. Endret 18. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Takk for synspunkt fkm, vet at du har god kontroll på emnet. Vil du si at det blir mindre "feil" med mønster match som det ble på skjorte/slips i første antrekket, enn den tilsynelatende farge matchingen det ble med rosa skjorte? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Syns ikke det så bra ut i det hele tatt, og som fkm sier, veldig Dressmann-dukke eller skoleballet-på-VGS-aktig. Ville beholdt den lyseblå skjorta, og kjøpt et nytt slips og PS. Prøv toner/valører av komplimentærfargene eller terierfargene og ellers plukk opp tips som er skrevet her tusen ganger før om møsnterendringer, størrelsesforskjeller for å skape dynamikk osv. Personlig glad i blått sammen med feks lilla og gul eller oransje og grønt, som under. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Takk for synspunkt fkm, vet at du har god kontroll på emnet. Vil du si at det blir mindre "feil" med mønster match som det ble på skjorte/slips i første antrekket, enn den tilsynelatende farge matchingen det ble med rosa skjorte? Her ville jeg heller valgt mønsterkrasj enn fargekrasj ja. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Hot stuff, Milanjo. Alltid gøy å finne sånt til en billig penge. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Pene de der, Milanjo. Personlig er jeg mer fan av litt mer aggresiv lest på doble monks, men de var absolutt pene Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Milanjo og Lapo, Pent Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Pene sko, Milanjo! Hvilken lest er de lagd på? Og hvor fant du dem? Lapo, likte godt slipset fra BB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Pene sko, Milanjo! Hvilken lest er de lagd på? Og hvor fant du dem? Takk (alle)! Jeg trenger nok et lynkurs i hvordan å finne ut hvilken lest de er laget på, står fint lite på både sko og eske. e: Kjøpte de forøvrig på Barnet Shoes i High Street, Edinburgh. Endret 19. november 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Det pleier som regel å stå inne i skoen. 024, 026 og Capital er vel de mest brukte, hvis jeg ikke tar helt feil. E: Det pleier å at inni en av sidene på skoen, med masse andre tall. Endret 19. november 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Da er det nok Capital. Skoene sitter forøvrig som støpt, men regner med at de vil gå seg til når jeg begynner å bruke de. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Gå seg til? Med mindre du legger noe annet i begrepet "som støpt" enn jeg gjør vil jeg da tro at det er akkurat som støpt de skal passe. Fine sko, forresten! Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Likte det brune slipset veldig godt. Hvor er det kjøpt, hva var prisen på? Det andre slipset likte jeg overhodet ikke fargene på. Reima til klokka passet heller ikke ift skiva. Endret 20. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Gå seg til? Med mindre du legger noe annet i begrepet "som støpt" enn jeg gjør vil jeg da tro at det er akkurat som støpt de skal passe. Fine sko, forresten! Jo altså, de sitter som støpt i den form at de er akkurat på grensen til å være for tighte. Men ettersom det er lærsko håper jeg at bl.a. hælen vil myke seg opp litt sånn at jeg ikke får gnagsår o.l. hver gang jeg bruker de. e: Takk, forresten! Endret 21. november 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå