fkm Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser at det nok er bildene som har løyet litt ja Dag. Mye større kontrast enn det så ut som. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvis jeg var deg ville jeg byttet ut slips eller skjorte... Det er alt for lik størrelse på mønsterene. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Takk for innspill fkm, ser det når du sier det. Har ikke så stort utvalg i skjort/slips garderoben dessverre, men har en lyserosa skjorte med veldig tette striper (usikker på hva teksturen heter). Tror du den vil fungere bedre? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Knepp gjerne opp en knapp ti kavinsky. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Kneppe opp eller igjen? Haddet jeg kneppet igjen en knapp ville det ikke blitt noe pent pga. vidheten i halsen. Tendenser til luftslips. Endret 16. november 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er langt igjen til luftsips, synes selv at en knapp opp ser ryddigst ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Solid i dag, Dag (ha-ha). Umulig å si noe om dressen, men jeg synes fargene gjorde seg godt sammen. Uansett, kjenner jeg deg rett sitter vel dressen som den skal også : ) Kalvinsky: Jeg synes ikke du skal neppe en knapp til. Hva var anledningen? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Sosial sammenkomst med arbeidskollegaer. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Solid i dag, Dag (ha-ha). Umulig å si noe om dressen, men jeg synes fargene gjorde seg godt sammen. Uansett, kjenner jeg deg rett sitter vel dressen som den skal også : ) Jeg har faktisk alltid følt at det var litt stor. Men fargene, som fotografen ikke klarer å få frem, er helt riktig sammensatt, synes jeg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Kneppe opp eller igjen? Haddet jeg kneppet igjen en knapp ville det ikke blitt noe pent pga. vidheten i halsen. Tendenser til luftslips. Definitivt igjen. Det ser for meg sært ut når du ikke kan se at knappestolpen møtes på en skjorte. Minner meg om superkidzen. Langt igjen til luftslips, det ville nok uansett sett ryddigere ut om du hadde gått så langt. 2 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg er jo ganske like Superkidzen så... Men ja du har kanskje rett at det hadde blitt mer ryddig. Men går som regel i slips og dress hver eneste dag, så greit å kneppe opp litt en gang i blant:p Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må du kneppe hele veien opp for å ta en til, eller har du en å gå på? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Må du kneppe hele veien opp for å ta en til, eller har du en å gå på? Det er en knapp til mellom før kragen. Problemet syns jeg er at når halsen på genseren er såpass vid som den egentlig er blir det veldig stort området som bare blir skjorte. Liker best at kragen slutter med halsen om du forstår, så derfor ble en knapp ekstra kneppet opp. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Synes også du burde kneppet én knapp til. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Pent, som alltid, Dag! Kavinsky, jeg synes ikke du burde kneppe igjen en knapp til, det blir nok seende helt feil ut, men jeg synes du burde rette på knappestolpen sånn at den er mer rett opp, med en mye mindre splitt. Måten du har spredd den ut til siden ser litt Superkidzen ut, ja. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg liker det, og synes ikke du skal kneppe opp noen knapper, Kav. Fuck nørd-steeze, lizzm. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Likte godt skjorta, kavinsky, Hvor er den fra? Likte også den sko+bukse+sokker kombinasjonen, Christian B. Hvordan er sokkene i tykkelsen? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Takk, det er winter weight, men personlig synes jeg de nesten er på kanten til å være for tynne. Jeg vil anbefale over the calf i stedet for mid calf, sokkene vil da holde seg bedre på plass. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Likte godt skjorta, kavinsky, Hvor er den fra? Takk! Den er fra Eton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå