fkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg likte dagens antrekk ganske godt Dag, og jeg trenger vel ikke si noe om belte og bukseseler sammen Skoene likte jeg ikke. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg likte dagens antrekk ganske godt Dag, og jeg trenger vel ikke si noe om belte og bukseseler sammen Skoene likte jeg ikke. Du merket deg den i knapphullet? Dine idéer har fått avleggere her vestpå :-) Må feste den med binders på baksiden så den ikke skal gli ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Det var nok ikke min ide Så det på en eller annen blog. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dag: Jeg tror det hadde vært penere om du hadde byttet ut buksen. Sånn det er nå ble det veldig lite kontrast mellom ben og overkropp, så det blir litt sånn "nesten-dress". Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Dag: Jeg tror det hadde vært penere om du hadde byttet ut buksen. Sånn det er nå ble det veldig lite kontrast mellom ben og overkropp, så det blir litt sånn "nesten-dress". Det er nok fotografen som ikke strekker til, fkm. Kontrasten er ikke så lav verken på dette antrekket eller det i tweed og svart bukse som jeg hadde for noen dager siden, som det ser ut som på bildet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Synes det ser bra ut, AnewZ. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Så bra ut det der, AnewZ. Genseren er vel det eneste jeg ikke helt klarer å like 100%, men i den kombinasjonen der så den bra ut Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Skjorten og genseren kræsjer AnuS. To ulike hvitfarger funker ofte dårlig sammen. Ville byttet ut skjorten med en lyseblå. Ellers var det fint, selv om jeg ikke er ekstremt fan av cricket-gensere. Endret 10. november 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Skjorten og genseren kræsjer AnuS. To ulike hvitfarger funker ofte dårlig sammen. Ville byttet ut skjorten med en lyseblå. Ellers var det fint, selv om jeg ikke er ekstremt fan av cricket-gensere. Synes ikke det ble krise, men er helt enig i at en blå skjorte ville blitt penere - men nå hadde jeg ikke tid til å bytte skjorte eventuelt genser i dag, da jeg måtte småløpe for å nå bussen Thrice og Hvorre: Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) @FYEY: Digger utseendet til Herring Nailsworth! Genseren er et meget trygt kjøp. Ikke fan av rugbyen. @Dag: Morsomt med et prosjekt med dag-til-dag-antrekk. Mye pent også. Noen småting å sette fingeren på som er nevnt av andre, men sånn blir det jo - jeg regner med at jeg ikke er den eneste som også har småting som jeg vet gjerne kunne vært annerledes på hverdagslige antrekk (nå er mine langt mindre formelle enn dine pga. vgs). AnewZ: Standarduniform for M&V, det der (unntatt genseren). Ikke at det er noe galt i det. Ser ut som klærne passer bra. @Jonas: Likte godt fargen til Bedale, og er generelt glad i brogue boots, men synes formen på tåboksen så litt merkelig ut. Kan være bildene. Endret 10. november 2011 av TanTheMan Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Dag: bortsett fra skoene likte jeg ingenting. Bildet uten den brune jakka var i grunn verst, så sørg for å ha på jakka Edit: det betyr ikke at jeg likte jakka eller synes den passet inn, for det gjør jeg ikke. Endret 11. november 2011 av LHUS Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dag: Setter stor pris på alle innleggene denne uken, de har fått meg til å forstå hvor mange elementer man kan trekke inn i et antrekk. Jeg likte dagens oppsett ganske godt, og passformen så veldig bra ut. Skoene, som sagt, kunne kanskje vært penere. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dag: Setter stor pris på alle innleggene denne uken, de har fått meg til å forstå hvor mange elementer man kan trekke inn i et antrekk. Jeg likte dagens oppsett ganske godt, og passformen så veldig bra ut. Skoene, som sagt, kunne kanskje vært penere. Takk for det, du får ta opp hansken, Christian B, og legge ut hva du går med i løpet av en uke. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det blir nok en rimelig kjedelig uke. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det blir nok en rimelig kjedelig uke. Javel..? Det kan jeg ikke tro. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Som student ender det oftest med: Man: Jeans Skjorte Genser Tir: Annen jeans Annen skjorte Skjerf Ons: Chinos Skjorte Genser osv. Venter heller til jeg har fått meg en ordentlig jobb sånn at jeg kan begynne å skaffe ordentlige klær. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hehe. Mye handler jo nettopp å kunne kle seg etter situasjonen, å ha så pass smak og peiling at man kan twiste reglene slik at det blir personlig og uttrykk for den en er. Jeg gikk heller ikke slik som nå da jeg studerte, og jeg går ikke slik på fritiden heller. Ikke ønsker jeg å være 'perfekt' kledd heller, det er kjedelig, upersonlig og sauementalitet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Pene fargekombinasjoner der Dag! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jonas, hvilken model er A.P.C buksen og hvordan er passformen? Blir den litt smalere nederst, eller helt rett? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det er A.P.C. Petit Standard, og de er tapered, ja. Det er nok de jeg anbefaler ift. de andre modellene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå