Need44speed Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 har alltid kragen nede, dog har jeg ingen barbour jakker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Syns ikke buksene satt pent fkm Hm, hvorfor det? Bortsett fra litt stacking pga. at støvlene er så brede at buksene ikke går over passer de da som et helt standard par bukser så vidt jeg kan se... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Popper alltid kragen på trenchen min. Fordi jeg er cool Endret 18. oktober 2011 av feggy Lenke til kommentar
Armador Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Popper alltid på barbour jakken, har som regel et skjerf og føler det blir klumpete med kragen nede @ fkm Syns bare man ser klumpete ut i en cargo, og ville derfor ikke brukt det selv. Ja det finnes klumpete bukser som kan brukes, men når de er smale i leggen/kneet og klumpete oppover gir det meg et inntrykk av å ha "hofter". Noe jeg overlater til damene. Men har vel knapt sett cargos jeg liker 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Det du sier er jo egentlig at du ikke liker cargobukser, ikke at det er noe galt med passformen? 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Milanjo, Liker slipset, det mørke slipset og sist men ikke minst drikken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Med mindre det skjerfet til høyre er Burberry, så synes jeg det blir for dumt. ( ikke at jeg liker Burberry versjonen) Slipset likte jeg dog. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Milanjo, Liker slipset, det mørke slipset og sist men ikke minst drikken Kjøpte bare et slips, men takk! Med mindre det skjerfet til høyre er Burberry, så synes jeg det blir for dumt. ( ikke at jeg liker Burberry versjonen) Nå må du utdype. Slipset likte jeg dog. Takk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det er da ganske åpenbart. Han syns mønsteret er en burberry rip-off. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mønsteret er jo helt klart Burberry-rip off. Det er 99 % likt. Eneste forskjell er at skjerfet til Milanjo har 4 sorte striper i stedet for 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Såpass. Nuvel, mykt og godt er det nå, og så fikk jeg det jaggu meg til halv pris. Jeg har vel en sublim, indre drøm om å en gang eie et faktisk Burberry-skjerf. Hat, slakt og flå og sånn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Mønsteret er jo helt klart Burberry-rip off. Det er 99 % likt. Eneste forskjell er at skjerfet til Milanjo har 4 sorte striper i stedet for 3. Sammenlignet du med Burberry-skjerfet i garderoben din? 4 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Winston Wolf: Hadde tenkt til å være den første til å kjøpe de samme, men nei... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Du kan vaere nr. 2, Jonas, det gaar bra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Winston, hvilke sko er det? Fornøyd? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 De er fra Mr. B, kjopte dem paa Aldo. Er fornoyd med dem, og synes de ser bra ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Mønsteret er jo helt klart Burberry-rip off. Det er 99 % likt. Eneste forskjell er at skjerfet til Milanjo har 4 sorte striper i stedet for 3. Sammenlignet du med Burberry-skjerfet i garderoben din? Ja, det må jo være eneste mulige forklaring. Det hadde jo vært helt umulig å google Burberry tartan... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Var ikke spøken tydelig nok, selv med en til slutt? Litt av spøken gikk jo på at du er vel den her inne som minst sannsynlig har et Burberry-skjerf i skapet. Ta det som et komplement. 3 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Ikke dum jakke, likte den egentlig ganske godt. Sett bort i fra at det var gant, da. Regner med at du kjøpte fullpris? Lenke til kommentar
Brap Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har ikke noe særlig erfaring med Gant.. Så nå får vi se Hva er galt med Gant etter din mening? Kjøpte nok fullpris ja, 3400 eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå