cbfn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Absolutt en pen cargobukse! Hvor mye ga du for den? Synd å se at du har skiftet lisser Diemmene. Ville du ha noe mindre "skrikende" ville jeg kanskje anbefalt firkantet lærlisser - slike det er på båtsko. Jakken så ikke alt for ille ut til å ha blitt vaska, hvordan føles den og gikk lukta bort? Ang. New Utility; ermene på min er litt for lange, vet du om dette er en vanlig jobb hos skredderen å legge opp, tenker ift. glidelåsen? Endret 17. oktober 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg hadde sånne bukser når jeg var liten og lekte med pinner. Ikke brune da, kamuflasjemønster selvfølgelig. Har enda ikke tilgitt mamma for å ha kjøpt den buksa til meg. Synes dine var ganske stilige. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Da så. Du sa buksen var fra Follestad, men hvilket merke er det egentlig? Vanskelig å finne cargobukser som ikke får en til å se ut som en 8-åring. Wolsey Absolutt en pen cargobukse! Hvor mye ga du for den? Synd å se at du har skiftet lisser Diemmene. Ville du ha noe mindre "skrikende" ville jeg kanskje anbefalt firkantet lærlisser - slike det er på båtsko. Jakken så ikke alt for ille ut til å ha blitt vaska, hvordan føles den og gikk lukta bort? Ang. New Utility; ermene på min er litt for lange, vet du om dette er en vanlig jobb hos skredderen å legge opp, tenker ift. glidelåsen? De kostet vel 1200 tror jeg. De solgte Diemme-lisser for 39 kr. stk. på Mark + Brandy, så jeg kjøpte litt forskjellig for å prøve. Det var en del klær de ikke passet til med knæsj oransje lisser, lol... Lukten gikk bort ja, og jeg klarte å ikke fjerne all voksen, så det gikk greit å rewaxe den. Det eneste problemet er som sagt at den krympet litt. Ser for meg at det kan bli litt vanskelig med de glidelåsene ja, men det er sikkert mulig å korte den inn fra skuldrene, selv om det er litt mer jobb. Endret 17. oktober 2011 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Til cargo-bukse å være er den fin. Kan tenke meg at den er grei når man skal på tur. Fint høst-antrekk alt i alt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Godt å høre at det gikk bra med jakken. Ja, for kontakte Barbour til høste og høre hva de sier. Jeg ser den med lissene, oransje er litt vanskelig. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det så vanskelig for en skredder å flytte en glidelås da? fkm: Kult høstantrekk! Likte genseren/cardiganen. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har en viss tro om at det ikke er så lett, nei. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tror det vil være ganske vanskelig ja. Her ser du hvor glidelåsen er. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fkm, ikke så ille cargo-bukse, men jeg kan nok ikke forestille meg med en slik selv. Er jakken litt for kort i ermene? Det ser nesten ut som det ut i fra bildet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fkm, ikke så ille cargo-bukse, men jeg kan nok ikke forestille meg med en slik selv. Er jakken litt for kort i ermene? Det ser nesten ut som det ut i fra bildet. fkm: En av de penere cargobuksene jeg har sett, uten tvil! Men er ikke ermene på jakken litt korte? Jo. Jakken krympet når jeg vasket den :/ Det er bare snakk om en cm eller to, så jeg bryr meg ikke så ekstremt mye. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Buksene ser jo flotte ut på bildet, Fredrik. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ikke akkurat det jeg går med mest til vanlig, men de er ikke så verst nei. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Når jeg tenker cargo, temker jeg uteligger oslo, men det der var absolutt noe jeg kunne gått til innkjøp av selv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Me likey, fkm! Tror faktisk det der er første gangen på lenge jeg har sett noen se bra ut med cargo-pants på seg! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det eneste jeg likte var jakken og klokken som du har på armen, fkm. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Til han nest siste: Synes buksene har litt for bestefarpassform (sikkert mer klassisk og korrekt enn slik jeg liker dem, men …), å sy dem inn en del hadde nok gjort seg. Når det gjelder cargobukser, så synes jeg det kan funke. Likte ikke helt kombinasjonenen med Barbour-jakken og cargobuksene, synes det ble litt "landlig". Snasne sko da! Husker det var en annen for en stund siden som rocket cargobukser---det var ganske heftig---dere finner sikkert bildet noen sider bakover. Endret 17. oktober 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=17653096 Likte det Fkm. Perfekt tur/fjellantrekk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Visste ikke at cargobukser kunne se så fine ut Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Isbjørnen Knut: Buksene er klassisk CT og fine, men som du synes jeg også at de kan være i overkant vide nederst. Jonas. Flott DB! Den satt veldig godt på deg. Når du er så stilig ellers må det være lov å si at slipset er litt for langt. Spissen skal akkurat neppå linningen. En detalj, men likevel . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå