Populært innlegg Nostalgisk Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. 10 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 En praktisk jakke som gjør jobben i de kaldeste vinterdagene, PanserJohan. Prisen var ikke gal heller. Jakken i seg selv er ikke oppsiktsvekkende vakker, men det er heller ikke jakkens hovedformål. Det var det som var tanken i denne omgang. En jakke som gjør jobben både i sludd og ned mot -20.. Ikke en spes vakker jakke nei, heller ikke spesiellt tøff, MEN den er såpass anonym både i form og farge, at den passer sammen men både dress på jobb, og til jeans til hverdags. For meg er det gull. fkm: Meget mulig at du mener den er harry, selv er jeg ikke av den oppfatningen. Kan ha noen med hvor en bor? De er vel ikke like flashy/vanlige/show off her i Trondheim som i Oslo? (nå tipper jeg bare hvor du holder til) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. Blir den mindre harry av den grunn? 2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du vet det finnes ganske mye spennende du kan gjøre med ett antrekk selv om kleskoden er dress, right? Uansett, de jakkene der er vel det de er, harry, men praktiske.. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. Blir den mindre harry av den grunn? Så du har altså kjøpt en jakke som du egentlig synes er "HARRY!". Why? Endret 11. oktober 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Fordi det er obligatorisk kleskode i Asker. 2 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Du vet det finnes ganske mye spennende du kan gjøre med ett antrekk selv om kleskoden er dress, right? Uansett, de jakkene der er vel det de er, harry, men praktiske.. Det er klart man kan sikkert jazze opp et antrekk selv om man bruker dress. Normalt når det ikke er grisevær ute, så bruker jeg frakk med skjerf. Det er det som er førstevalget. Men det kommer måneder der en canada goose jakke (uansett opplevd harry-faktor), er et magisk plagg å finne frem. Samtidig har jeg bikkje som skal luftes om morgenen, et bruksområde jakken også kommer til sin rett innenfor. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. Blir den mindre harry av den grunn? Så du har altså kjøpt en jakke som du egentlig synes er "HARRY!". Why? Gave. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. Blir den mindre harry av den grunn? Så du har altså kjøpt en jakke som du egentlig synes er "HARRY!". Why? Det var en gave. For øyeblikket henger den på hytta, og jeg har vel brukt den ca. 5 ganger. Forøvrig fikk jeg den ganske lenge før det ble allemannseie blant landets fjortiser... Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Har ikke du også en jakke fra CG, Fredrik? Jeg mener å huske det. Blir den mindre harry av den grunn? Så du har altså kjøpt en jakke som du egentlig synes er "HARRY!". Why? Det var en gave. For øyeblikket henger den på hytta, og jeg har vel brukt den ca. 5 ganger. Forøvrig fikk jeg den ganske lenge før det ble allemannseie blant landets fjortiser... Samme som med quilted jakken din? Damn du er så uuuutrolllig LeeTH FKM, kan jeg ta på deg? 14 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Unnskyld? Har jeg noen gang sagt at jeg har fått en quilted jakke i gave? 1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tror nok han sikter til at du har en tendens til å fremheve at du eide et plagg før det ble allemannseie blant landets fjortiser. 9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Er det feil å irritere seg over at et plagg man kjøper blir det ultimate statussymbolet for fjortiser kort tid etter at man kjøper det? Personlig liker jeg ikke å bli assosiert med wannabe-trendye vgs-elever, i motsetning til en del her inne, som først kjøper noe etter at et plagg oppnår den statusen. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg PanserJohan Skrevet 11. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. oktober 2011 Jeezlovise! Er det virkelig noe å diskutere? Canda Goose er en fabelaktig god og varm jakke, om "fjortisser" på VGS bruker samme jakke, er meg revnende likegyldig så lenge jeg holder meg varm og tørr i vinter. Skal til og med slenge på meg et par Sorell sko for å virkelig gå over the top. Sammen med BF`n fra militæret. KONG VINTER, COME AT ME BRO`! 14 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 CG passer i hvert fall ikke til dress. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Kapli: Jakken ser ganske trang ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Må si meg enig med lokeland. Den er for trang. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Litt smal er den, men i en størrelse opp ble den alt for pløsete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå