thrice Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Sletta bildene, ble litt for creepy. Thrice: Gidd å poste skoene da, tenkte jeg skulle være den neste til å poste de Men pent var det! Bitch please Takk, btw. Thrice: bra kjøp! Jeg har en liten ting for olive, men rustic er også en veldig pen farge. Regner med at neste Barbourjakke blir i rustic. Jeg angrer egentlig litt, siden jeg allerede har 2 høstjakker i brunt, men ingen i grønn. Men jeg har iallefall fått god tilbakemelding av mennesker som vanligvis ikke bryr seg om slike ting, så alt i alt er jeg fornøyd. Neste gang blir det olive. Endret 8. oktober 2011 av thrice Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det er synd hvis jenter blir skremt bort, men uansett må jeg si at jeg liker aktivitetsnivået her i det siste. Mye pent! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fin samling det der, Bebe Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hvilken modell er de nest lengst til venstre? Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Bebe: midterste skoen i fremste rekke, hva heter den og hvor er dt mulig å kjøpe den? : D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Skoene fra venstre til høyre. Church, Herring Coltham, HM x Jimmy Choo, Loake 290. Siste paret husker jeg ikke, men var ikke noe store greier. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vet, skal vedde på det er Fredrik. Ja, jeg har jo aldri klaget på hvor svette visse andre her inne er når det en sjelden gang kommer en jente innom før Var en liten tur i London idag, men fant desverre ikke en Loake-butikk. Lol. Det er i så fall jævlig godt gjort. Fine sko bebe. Ikke så ulikt min egen samling vintersko. H&M X Choo-paret mitt begynner desverre å bli litt i overkant slitt :/ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fine sko, bebeluv. Noen spesielle grunner til at du har to par svarte chelsea boots? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Det til venstre er vel mørkebrune, sååe.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Var en liten tur i London idag, men fant desverre ikke en Loake-butikk. Lol. Det er i så fall jævlig godt gjort. Klar over det, var så klønete at jeg glemte å notere ned adressen til nærmeste Loake-butikk før avreise. Prøvde å høre litt rundt på gata, men ingen hadde hørt om Loake. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Fine sko, bebeluv. Noen spesielle grunner til at du har to par svarte chelsea boots? Kjøpte det sammen med det brune Herring paret. Så ble et par brune og svarte, da jeg bestilte . Men noen annen grunn er det ikke. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Vet, skal vedde på det er Fredrik. Ja, jeg har jo aldri klaget på hvor svette visse andre her inne er når det en sjelden gang kommer en jente innom før Skalkeskjul Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fkm, da... Feil tråd! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Er ikke i Norge for tiden, og her er det så godt som sommer enda. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Fkm, da... Feil tråd! lol, fail... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Noburu: Takk for bilder, blir ikke kjøp med det første for min del ser jeg. Dvs. jakken var ålreit, men må prøve før jeg kjøper. Noen som veit om andre enn Cosmo som fører Barbour i Trondheim? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 ser ut som om du kunne gått ned en størrelse Noburu... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 En praktisk jakke som gjør jobben i de kaldeste vinterdagene, PanserJohan. Prisen var ikke gal heller. Jakken i seg selv er ikke oppsiktsvekkende vakker, men det er heller ikke jakkens hovedformål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå