Vet Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Thrice: Ser bra ut, fitpics hadde vært bedre. 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Takk. Får se om det blir noe fit-pics i kveld. Lack Buksa sitter fint, selv om jeg ikke er stor-fan av bukser med høyt liv. Kult med jenter som poster Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Thrice: bra kjøp! Jeg har en liten ting for olive, men rustic er også en veldig pen farge. Regner med at neste Barbourjakke blir i rustic. Lack: Sitter fint, og høyt liv kan i mange tilfeller være fint. Så litt generelt -- hvorfor overøser man en jente med plusser? Vi trenger jo ikke å skremme vekk de få jentene som faktisk poster her, og hvis jeg hadde vært jente og fått en haug med plusser når så godt som ingen av de andre postene har ville jeg fått en ekkel følelse. Spesielt når det er slike bilder og ikke fullfigur. Det har vært tatt opp tidligere også, hvis jeg ikke husker helt feil. 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Thrice: Gidd å poste skoene da, tenkte jeg skulle være den neste til å poste de Men pent var det! Lack: Elsker quoten din, lest boka også - ja? Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sletta bildene, ble litt for creepy. Lack: Elsker quoten din, lest boka også - ja? Jupp. (: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Så litt generelt -- hvorfor overøser man en jente med plusser? Vi trenger jo ikke å skremme vekk de få jentene som faktisk poster her, og hvis jeg hadde vært jente og fått en haug med plusser når så godt som ingen av de andre postene har ville jeg fått en ekkel følelse. Spesielt når det er slike bilder og ikke fullfigur. Det har vært tatt opp tidligere også, hvis jeg ikke husker helt feil. Nå fikk ikke jeg med meg posten før den ble redigert, men jo, temaet har vært oppe til diskusjon tidligere. Minnes også at jeg syns det var 'problematisk' når jenter postet bikinibilder og fikk plusser opp og i mente fordi det var akkurat hva det var - et bikinibilde. Selvfølgelig gjør det bildet mer spennende og interessant når man poster et fitpic, men uten å høre for konservativ ut må jeg si at jeg syns det blir litt feil vinkling mtp. bilder hvor vedkommende nesten ikke har klær på seg. e: Syns forøvrig at det blir feil å overøse med plusser generelt basert på at posters kjønn er en minoritet i tråden ellers. Endret 8. oktober 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sletta bildene, ble litt for creepy. Lack: Elsker quoten din, lest boka også - ja? Jupp. (: - En veldig god bok. Ang. plussene: Helt enig med Henrik C. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sletta bildene, ble litt for creepy. Haha Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Sletta bildene, ble litt for creepy. Haha Unødvendig av deg å klikke pluss knappen 8+ ganger Bebe. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 *Busted* Hadde vært gøy om vi kunne sett hvem som hadde trykket på + knappen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Vet, skal vedde på det er Fredrik. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott, nå kan jeg ikke se et bilde som har 8+ 2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Det var ca like seksuelt som enhver dame mellom 18 og 35 i jeans, eller et googlesøk på "woman". Det skal da være mulig for jenter å poste her, og få kritikk på antrekket. Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott, nå kan jeg ikke se et bilde som har 8+ Det var ingenting spesielt egentlig, bare en jeans. Så jeg skjønner ikke de åtte plussene. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kule sko, begge to. Var en liten tur i London idag, men fant desverre ikke en Loake-butikk. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Flott, nå kan jeg ikke se et bilde som har 8+ Tenkte akkurat det samme. Så bildetråden og et innlegg uten innhold med +9, og tenkte bare "hva gikk jeg glipp av?". Bør ha vært svært stygt eller fint. Angående plusser ser jeg ikke problematikken. De har jo ikke noe purpose i det hele tatt, så jeg skjønner ikke helt hva problemstillingen er. Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan sikkert laste opp bildene en eller annen gang, hvis det er så viktig å se dem. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Thrice: Gidd å poste skoene da, tenkte jeg skulle være den neste til å poste de Men pent var det! Haha. Jeg har dem også. Blir jo for dumt å poste bilde av dem nå. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Kan sikkert laste opp bildene en eller annen gang, hvis det er så viktig å se dem. Neida, om det ikke var noe særlig spennende er ikke det nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå