AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Snaffle, gratulerer! Kor har du kjøpt chinosen? Den er kjøppt på Filippa K butikken, om jeg ikke tar helt feil. Er hvertfall Filippa K chinos! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den er kjøppt på Filippa K butikken, om jeg ikke tar helt feil. Er hvertfall Filippa K chinos! Helt korrekt. Filippa K på S&S Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kongkake: Hvitt høres bra ut. skal prøves. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Blir til at eg kjøper ein oransje chinos til sommaren, men uheldigvis er det ingen som selg Fillippa K her. Er mano skoa gode å gå i? Litt gode i alle fall? Treng nokre plims. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Etter min erfaring er mano skoene helt greie ja! Ikke noe mer en det, men er helt greie Funker perfekt til mitt bruk, hvertfall. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Pøh. Du har åpenbart riktig farge på drakta, men litt feil nyanse og logo. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser at mange gjør bakgrunnen sånn uklar. Hvilke program bruker dere? Legger til blur i Photoshop ;p Er det jeg gjør hvertfall. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Larshl: Hvitt bør testes ja, jeg synes det ble veldig fett sammen. AnewZ: Fotball, blææh. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fotballdrakter forbeholdes arenaer og treninger. Det er IKKE noe man kan gå med til vanlig. Da er det bare stygt, og når du i tillegg holder med feil lag. Neiii. Ikke fint Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser at mange gjør bakgrunnen sånn uklar. Hvilke program bruker dere? Legger til blur i Photoshop ;p Er det jeg gjør hvertfall. Så kommer femtitotusenkroners-spørsmålet: hva er poenget? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Så kommer femtitotusenkroners-spørsmålet: hva er poenget? Disse paranoide er vel redde for at noen kjenner igjen rommet bildet er tatt på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jojo, men hva er det man liksom skal avsløre ved å kjenne igjen rommet eller personen? At de går med klær? Gisp! Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det har vel ikke noe å si for deg om noen velger og blure eller ikke, psilo? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, helledussen, jeg ser bare ikke poenget. Men, om folk allerede skal inn i et redigeringsprogram for å sladde trynet eller sensurere en sokk på gulvet, kanskje det hadde vært en idé å justere litt på lysnivåene i bildet. Det er en del bilder som ser ut som de er tatt i en lukket kullkjeller midt på natten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fotballdrakter forbeholdes arenaer og treninger. Det er IKKE noe man kan gå med til vanlig. Da er det bare stygt, og når du i tillegg holder med feil lag. Neiii. Ikke fint Men i kveld spillte tilfeldigvis United semi-finale i champions league (som de forøvrig vant ) ! Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fotballdrakter forbeholdes arenaer og treninger. Det er IKKE noe man kan gå med til vanlig. Da er det bare stygt, og når du i tillegg holder med feil lag. Neiii. Ikke fint Men i kveld spillte tilfeldigvis United semi-finale i champions league (som de forøvrig vant ) ! Var du på Emirates Stadium og så kampen ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har det noe å si? Er man fotballfan og sitter (står/hopper) og ser på kamp er det da ikke upassende å ikle seg supportereffekter? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har det noe å si? Er man fotballfan og sitter (står/hopper) og ser på kamp er det da ikke upassende å ikle seg supportereffekter? Upassende atferd rettferdiggjør ikke upassende antrekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå