Vertical^ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Betalte du 4200 euro for den? Endret 2. oktober 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Betalte du 4200 euro for den? Haha, nei, bare en feil med nettsiden deres tipper jeg, 4200kr ikke euro Lenke til kommentar
feggy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Misliker virkelig skjorte som er kneppet helt igjen og uten slips. Så det likte jeg ikke. Ellers syns jeg det så bra ut. Kunne gått slik selv. Bortsett fra mobiltasken din. Har ikke swag nok til det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg hadde kneppet opp skjorten i halsen og kvittet meg med mobiletuiet, men ellers så det der helt fair ut. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Kjøpte du en jakke til 40.000,- som ikke passer for fem flate?!?! Endret 2. oktober 2011 av niko. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Kjøpte du en jakke til 40.000,- som ikke passer for fem flate?!?! Nei. Det er en feil på nettsiden, den koster nok "bare" 4000,-. Manton: Skjer med å kneppe igjen alle knappene på skjorta? Det er forøvrig svært vanlig i england også for en eller annen grunn. Vesken er etter min mening grusom, men jeg liker virkelig ikke den type vesker Ellers var det helt ok. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Å kneppe skjorten helt opp, uten slips, er visst inn i for tiden (i følge diverse magasin som GQ etc.). Jeg synes det kan se ganske bra ut. Liker fargekombinasjonen, men har ikke sansen for slike mobiltasker. Til han med frakken: Du trenger nok 10kg, 20 cm og 5 år til før du passer den. Synes ikke frakk ser bra ut på så unge folk (vet ikke hvor gammel du er). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Logaritmemannen, Milanjo og Lack: Kapli, Chronic og mantoius: Lenke til kommentar
kynne Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Å kneppe skjorten helt igjen ser hipster ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Logaritmemannen, Milanjo og Lack: Kapli, Chronic og mantoius: True dat, gangsta. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Å kneppe skjorten helt igjen ser hipster ut. Det kalles luftslips. Syns det er et fint bilde på hvor teit det ser ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Synes ikke frakk ser bra ut på så unge folk (vet ikke hvor gammel du er). Wut. Han er da 19 år. Ser ikke noe problem med den type frakk når man er nitten år (ja, jeg er selv 19). Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Som sagt, vet ikke hvor gammel han -- jeg kjenner ham ikke. Det så ut som han var 14-15-16-ish på bildet (som er fjernet nå …), og det synes jeg er for ungt til å gå med frakk … Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja fjernet bildet, var flaut når jeg så på det ahahah, så virkelig dum ut. Jakken er for stor, eller egentlig er jeg bare for liten synes jeg. Stikker innom Johhnny Love og gjør et bedre valg, deretter legger jeg opp et nytt bilde! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hadde du gått ned en størrelse eller to i samme jakke tror jeg ikke det hadde vært krise Men ermene var jo 10cm for lange og den såg generelt alt for stor ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 For ikke å snakke om at jakken er overpriset og stygg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Joda, men om han liker utseendet på den så tror jeg han kunne blitt fornøyd om han gikk ned en str eller to. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jakken er fæl. Jeg synes alle Johnny Love-jakker er fæl, egentlig. Og hva skjer med hipsterswag med mobiltaske og kneppet skjorte? Bildet til For Your Eyes Only beskriver bra hvor grusomt det er. Det er noe... feil med det. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lack: likte det ikke.. var veldig femi. Så ut som noe ei jente ville gått med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå