TanTheMan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 De er faktisk røde Og takk! De ser oransje ut her også ... Uansett liker jeg det. Hvilke sko er det? De var fine! Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) DexterMorgan: Takk Det er et par Sebago Arlingtons. Kjøpte dem på salg hos Herring ifjor. Likte forøvrig genseren og fargen. Kjøpte du den til fullpris? Eller fra StyleForum? Endret 18. september 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Ah, skulle ønske jeg kjøpte Arlingtons også, sammen med resten av MoV : p Genseren kom fra Styleforum, ja. Kosta meg 850 tilsendt Norge. Endret 18. september 2011 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg likte det, Jottnegen. Har du merket/modell på jakken? Den ser ut som den har fin og smal passform. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det er Barbour Heritage Liddesdale. Slim fit versjonen av normal Liddesdale Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvor fikk du tak i den versjonen i olivengrønn, egentlig? Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kjøpte den på Follestad i Sandvika. Har bare sett den der og på Ferner. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Blir vel fort en tur dit på meg til uken da..Har siklet etter heritage-versjonen av den der ganske lenge, men fortalt meg selv at jeg egentlig ikke har råd, men det bildet der gjorde overbeviste meg om at det er en ganske idiotisk tanke.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hadde vel egentlig ikke råd jeg heller Men når jeg fant den kunne jeg ikke motså. De har forresten et veldig godt utvalg av størrelser. Sjeldent jeg ser dem helt ned i XS. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Jottnegen, det ser svært bra ut. Jeg har hatt lyst på en quilted lenge, det var dråpen. Forresten, det er vel Lightweight Liddesdale du har? Aka denne: Heritage Liddesdale finnes i hvert fall ikke i den fargen på Barbourbymail.com. Endret 18. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Veldig fint, Jottnegen! Lenke til kommentar
August. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jostein: Nei, 100% sikker på at det er Heritage Liddesdale, med mindre Barbour har plassert feil navnelapp inne i jakken. Og den har en enda mer markant slim cut enn hva Lightweight modellen har. Men finner det litt rart selv at den ikke ligger på siden deres. Og jeg har prøvd å google den litt, men finner den ikke i olivengrønn på nettet i det hele tatt Thrice: Takk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Kanskje de har solgt deg en fake jakke! Anyway, flott antrekk. Hadde valgt en annen farge på jakken, men det er sikkert bare jeg som er litt skeptisk til grønn. Endret 18. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Står det ikke "heritage collection" om lightweight'en? Om det har noe å si da..? Endret 18. september 2011 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Står det ikke "heritage collection" om lightweight'en? Om det har noe å si da..? Jo, den er i Heritage Collection, men den som har Heritage i navnet sitt er enda litt slimmere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 AnuS: Fine sko, men du har alt for høy vrist for dem. Snøringen skal optimalt sett være helt lukket på et par oxfords. Dexter: Jeg liker de forskjellige plaggene, men det er umulig å si noe om antrekket, hvis det var meningen. Jottnegen: Jeg syns jakken er for smal. Bortsett fra det liker jeg det. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Det var ikke meningen, nei.. Jeg hadde på meg en hvit v-hals t-skjorte og en jeans til en hundrelapp fra H&M. En fin søndag. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jott: Digger det! Akkurat sånn jeg selv ville hatt det. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jottnegen: Hvor mye betalte du for Liddesdalen din? Fant nemlig denne og lurte på om prisen var helt urealistisk til å være i Norge. Siden virket jo seriøs nok.. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg ga vel rundt 1600 kr. Det der var jo en ganske knall pris til å være i Norge ja, og siden ser forsåvidt ganske seriøs ut som du sier. Forhåpentligvis er det noen mer med peiling her som kan si noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå