Nikkor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Tror ikke det er så veldig vanskelig å bytte hånd hvis du prøver, tar bare noen dager før du vender deg til det. Faren min hadde den på høyre hånd i 30 år fordi han spilte fiolin. Tok ikke lang tid før han vendte seg til å ha den på venstre da han sluttet å spille. Hvorfor skal jeg bytte, når jeg trives med å ha den på høyre? Det er vel mitt eget valg? Hvor kjøpte du den klokken? Så fake ut.. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Tror ikke det er så veldig vanskelig å bytte hånd hvis du prøver, tar bare noen dager før du vender deg til det. Faren min hadde den på høyre hånd i 30 år fordi han spilte fiolin. Tok ikke lang tid før han vendte seg til å ha den på venstre da han sluttet å spille. Hvorfor skal jeg bytte, når jeg trives med å ha den på høyre? Det er vel mitt eget valg? Hvor kjøpte du den klokken? Så fake ut.. Haha, den er nok ikke det. Boks, stemplede papirer og verifisert hos Bjerke At du tror den er fake viser jo bare din uvitenhet Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvor nødvendig var den siste setningen der, egentlig? 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hvor viktig var "den så fake ut..." ? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Kan hende han prøvde å hjelpe? Uansett er det ikke noe vits i å fortsette å provosere. 2 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Syntes det var på sin plass... Endret 13. september 2011 av E.Zegna 5 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ingen vits i å helle bensin på bålet. Tror de fleste ville blitt litt irritert av kommentaren til Nikkor. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Og da snur vi diskusjonen tilbake til emnet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 @Henric C Får håpe de passer da. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 @Henrik Kjempefine Care to link? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Oi. De var akshually dødsfine. e: hvor mye måtte du ut med? Endret 14. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 De passer meg perfekt, så var heldig der! Skoene er utsolgt nå Tsjuden, men mulig du kan få tak i de andre steder. Mark McNairy Suede Saddle Derby heter de vel. Oi. De var akshually dødsfine. e: hvor mye måtte du ut med? Liker ikke å ta slikt såpass offentlig som det her, men ble ikke så mye. Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Meget stilige, Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Oi. De var akshually dødsfine. e: hvor mye måtte du ut med? Liker ikke å ta slikt såpass offentlig som det her, men ble ikke så mye. Det er et par sko ffs. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Jeg har også et veldig privat forhold til skoene mine. Er liksom ikke alt som er like ålreit å dele med alle andre. e: Knalltøffe sko forresten. Endret 14. september 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Han har allerede tatt nærbilder, og delt de med oss. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Oi. De var akshually dødsfine. e: hvor mye måtte du ut med? Liker ikke å ta slikt såpass offentlig som det her, men ble ikke så mye. Det er et par sko ffs. Det er ikke prisen det går på, men når jeg velger å ha et brukernavn her som er såpass lett å knytte til meg som person vil jeg ikke ha allverdens som dukker opp på Googlesøk. Er bare for å beholde noe privatliv, akkurat som at jeg ikke snakker offentlig om hvor mye penger jeg har på bok, hvor mye garderoben min hadde kostet å erstatte og så videre. Det er bare snakk om å ikke dele alt ukritisk, noe jeg ikke har vært nøye nok på tidligere, så prøver å ihvertfall forbedre meg litt nå. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Oi. De var akshually dødsfine. e: hvor mye måtte du ut med? Liker ikke å ta slikt såpass offentlig som det her, men ble ikke så mye. Det er et par sko ffs. Det er ikke prisen det går på, men når jeg velger å ha et brukernavn her som er såpass lett å knytte til meg som person vil jeg ikke ha allverdens som dukker opp på Googlesøk. Er bare for å beholde noe privatliv, akkurat som at jeg ikke snakker offentlig om hvor mye penger jeg har på bok, hvor mye garderoben min hadde kostet å erstatte og så videre. Det er bare snakk om å ikke dele alt ukritisk, noe jeg ikke har vært nøye nok på tidligere, så prøver å ihvertfall forbedre meg litt nå. Dette er et moteforum og å holde detaljer rundt et par sko hemmelig fordi du er redd for ditt eget privatliv, høres latterlig ut i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Uh... Ok. Igjen, det er et par med sko, som ble kjøpt for et ganske ubetydelig beløp på en side som er offentlig tilgjengelig. Det ødelegger litt for "community"-følelsen her om man skal holde tilbake opplysninger som kan være relevante for mange her, men som vil være komplett ubetydelige for både deg og stort sett alle andre i samfunnet. Det er en viss forskjell på å fortelle hvor mye du betalte for et par sko, og å legge ut detaljerte opplysninger om hvor mye hele garderoben din er verdt. Men for all del, alle har sine særegenheter... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå