AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg er helt enig når det gjelder vesten. Egentlig synd, da fargekombinasjonen faktisk er the bomb. Jeg får legge på meg litt og se om det hjelper. ^^ Legge på deg eller rett og slett ta en tur til ei syerske - Kosta meg rett over 200,- å fikse vesten min. Pent antrekk Bebeluv, hvilken shorts er det? Snaffle, ingenting å si på de kjøpa/gavene. Likte shortsen jeg, var fancy. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Shorts fra H&M sin sommerkolleksjon i fjor. Den fargerike shortsen falt ikke helt i smak, heller ikke den andre, som jeg synes hadde litt dårlig løsning på lommene. Lommene til den fargerike siden, til den vanlige siden. Da hadde det blitt bra. Pique og belte er safe kjøp. Endret 4. mai 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Shorts fra H&M sin sommerkolleksjon i fjor. Den fargerike shortsen falt ikke helt i smak, heller ikke den andre, som jeg synes hadde litt dårlig løsning på lommene. Lommene til den fargerike siden, til den vanlige siden. Da hadde det blitt bra. Pique og belte er safe kjøp. Er enig med at lommene i den beige shortsen ikke var fine, mens syntes den andre shortsen var fresh når man vil ta den litt mer ut enn å bare kjøre safe med ensfarget shorts og pique Men er sikkert bare meg om det Meh, vil ha den shortsen fra fjorårets kolleksjon, faen heller. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Likte antrekket bebeluv. Får en veldig sommerstemning av de. Og det er digg. Må sjekke ut H&M selv! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Takk til alle Sommerstemning ja! Sommerstemning er akkurat det jeg føler nå selv, så kanskje ikke så rart det ble så friskt Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Stilig bukse KongKake, synd med hullet da. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Fresht jonas, kjøpte akkurat samme buksa rett før helga og må si meg veldig fornøyd. Meget behagelig og god passform. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt kaldt med kun tee i dag =P Men gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Larshl: likte den røde skjorten, og om den sort/lilla utgaven er samme merke, så er antageligvis den godkjent også. Resten var ganske meh, og buksen var lite pen. Men, så har jeg aldri helt sett det pene i fargesterke klær. Greit nok om du plukker søppel i veikanten og vil unngå å bli påkjørt, men i bybildet har det ingen plass. Snaffle: snerten t-skjorte. Eller, morsomt trykk. For bukse, se over. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ser at mange gjør bakgrunnen sånn uklar. Hvilke program bruker dere? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 KimNK: Endelig noe stilig i bildetråden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg digget jakken, men kan ikke forstå hvordan knallfarget chinos har klart å bli så populære. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kult bildet og antrekk KimNK! Har selv en bukse med samme farge. Ble brukt på lørdag, fikk noen merkelige blikk, men jeg likte den og det ser bra ut. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Larshl: likte den røde skjorten, og om den sort/lilla utgaven er samme merke, så er antageligvis den godkjent også. Resten var ganske meh, og buksen var lite pen. Men, så har jeg aldri helt sett det pene i fargesterke klær. Greit nok om du plukker søppel i veikanten og vil unngå å bli påkjørt, men i bybildet har det ingen plass. Snaffle: snerten t-skjorte. Eller, morsomt trykk. For bukse, se over. Skjorten er det plagget jeg var mest fornøyd med ja. t-skjortene er jo helt basic som jeg trengte, og de to andre skjortene er fine til hverdagsbruk. Er egentlig ikke så begesitrert for slike type bukser jeg heller, og da spesielt når de er trange. Prøvde den egentlig bare på gøy, men syntes den ble ganske fet på. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Litt kaldt med kun tee i dag =P Men gratulerer med dagen Hadde på jakke da.. men, jeg orket ikke ta bilde av hele antrekket.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Er litt usikker på hva som går til ei så blå bukse.Noen tips? Jeg fant ut at en hvit t-skjorte/skjorte passer veldig bra med en blå bukse. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Snaffle, gratulerer! Kor har du kjøpt chinosen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå