Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Jeg er helt enig når det gjelder vesten. Egentlig synd, da fargekombinasjonen faktisk er the bomb. Jeg får legge på meg litt og se om det hjelper. ^^

 

Legge på deg eller rett og slett ta en tur til ei syerske ;) - Kosta meg rett over 200,- å fikse vesten min.

 

Pent antrekk Bebeluv, hvilken shorts er det?

 

Snaffle, ingenting å si på de kjøpa/gavene. Likte shortsen jeg, var fancy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shorts fra H&M sin sommerkolleksjon i fjor.

Den fargerike shortsen falt ikke helt i smak, heller ikke den andre, som jeg synes hadde litt dårlig løsning på lommene. Lommene til den fargerike siden, til den vanlige siden. Da hadde det blitt bra. Pique og belte er safe kjøp.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Shorts fra H&M sin sommerkolleksjon i fjor.

Den fargerike shortsen falt ikke helt i smak, heller ikke den andre, som jeg synes hadde litt dårlig løsning på lommene. Lommene til den fargerike siden, til den vanlige siden. Da hadde det blitt bra. Pique og belte er safe kjøp.

 

Er enig med at lommene i den beige shortsen ikke var fine, mens syntes den andre shortsen var fresh når man vil ta den litt mer ut enn å bare kjøre safe med ensfarget shorts og pique :) Men er sikkert bare meg om det ;)

 

Meh, vil ha den shortsen fra fjorårets kolleksjon, faen heller.

Lenke til kommentar

Larshl: likte den røde skjorten, og om den sort/lilla utgaven er samme merke, så er antageligvis den godkjent også. Resten var ganske meh, og buksen var lite pen. Men, så har jeg aldri helt sett det pene i fargesterke klær. Greit nok om du plukker søppel i veikanten og vil unngå å bli påkjørt, men i bybildet har det ingen plass.

 

Snaffle: snerten t-skjorte. Eller, morsomt trykk. For bukse, se over. :)

Lenke til kommentar
Larshl: likte den røde skjorten, og om den sort/lilla utgaven er samme merke, så er antageligvis den godkjent også. Resten var ganske meh, og buksen var lite pen. Men, så har jeg aldri helt sett det pene i fargesterke klær. Greit nok om du plukker søppel i veikanten og vil unngå å bli påkjørt, men i bybildet har det ingen plass.

 

Snaffle: snerten t-skjorte. Eller, morsomt trykk. For bukse, se over. :)

 

Skjorten er det plagget jeg var mest fornøyd med ja. t-skjortene er jo helt basic som jeg trengte, og de to andre skjortene er fine til hverdagsbruk.

 

Er egentlig ikke så begesitrert for slike type bukser jeg heller, og da spesielt når de er trange.

Prøvde den egentlig bare på gøy, men syntes den ble ganske fet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...