Henrik C Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Pent Kav! Endret 1. september 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg liker det, Kavinsky! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Tidenes dårligste oversiktsbilde, men det ser jo bra ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Liker det Kavinsky, jobb antrekk? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Kan jeg spørre hva du jobber med ettersom du har muligheten til å kle deg slik på jobb? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Du kan gjerne spørre, men jeg er ikke interessert i å brette det ut over et internettforum! Noe innenfor finans Endret 2. september 2011 av Kavinsky Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Det var vel nok info til at det ga meg svar nok Anyway, pent antrekk! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Pent antrekk, Kavinsky. Fint tilpasset trøye og så har du skjønt det der med strømpene og buksene. Litt pirk: Jeg synes skjortekragen virker litt for trang, ville sett de var litt tettere sammen foran der kragen møtes. Slipsknuten synes jeg du kunnet fått bedre til når du ellers er så fin. Dag P.S. Hvorfor ha du klokken på feil hånd? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Personlig syns jeg slipsknuten hans er ganske perfekt. En litt usymetrisk, "rotete" knute med en dimple som ikke er i midten ser bedre ut enn en perfekt knute hvor dimpelen er sentrert på millimeteren, imo. Det gir antrekket litt mer personlighet, om jeg kan kalle det det... Akkurat det samme syns jeg om lommetørklær, hvor jeg i de aller fleste tilfeller syns en tilfeldig "puff" ser bedre ut enn en tv-fold. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 @ fkm Tror det hadde vært penere med en større knute som f eks en Windsor som hadde fylt mer. Det ser litt nakent ut, og understreker at kragen er for liten/for trang. Enig at det går fint an med en litt random knute, når det ellers er så fint. Dag Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Personlig er jeg ikke så fan av windsor, hverken halv eller hel. Syns en dobbel four in hand er langt penere hvis man skal ha en større knute. Men smaken er som baken osv... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg er ikke så fan av de ekstreme cut-away som er så hot nå, det ef liksom noe som mangler. Men jeg kan godt like en knute som fyller gapet. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Lokis: Pene jakker! Må bare få lagt opp duffelen i ermene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Du bare måtte kommentere det? Fikk den uansett i hus i dag, så har naturligvis ikke rukket å fått den sendt til skredder. Må bare finne en hersens skredder i Asker/Bærum som gidder å ta på seg slike oppgaver. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Haha, hadde blitt for langt innlegg hvis jeg skulle kommenter alt jeg likte, som; slipsknuten, skoene (, skjorta, genseren og buksa. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg ville valgt en sprekere farget genser, og fått lagt opp buksene, men ellers likte jeg det veldig godt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Vedlig pen losjakke, Lokeland! Mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Likte det, Lokeland. Men jeg tror jeg ville valgt en litt sprekere farge på genseren selv. Hvilken modell er skoene? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Enig med de andre, lokeland; det ser bra ut. Hadde likt glimt av litt sprekere farger, men kan ikke klage på kombinasjonene som de er nå heller. Passformen ser bra ut på alt (med unntak av de allerede nevnte ermene). Jeg lurer på hvor kaldt det er der du er, dog. Vinterjakker og skjerf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå