hvorre Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Okey, mulig bildet lyver litt og at jeg kanskje har en litt feil innstilling til hvor thight jakker skal sitte.. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nash: Pen jakke, men er den litt vid i passformen? Tuller du eller? Den skal ikke se ut som dette heller.. Hvor er jakken fra Nash? Syns ikke den så så verst ut, men det hadde gjort seg med et bilde som sugde litt mindre... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jakken er fra l.b.m 1911. Som jeg sa tidligere kommer jeg til å ta et litt bedre bildet neste gang. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Henrik C: Skulle gjerne hatt 10, men tar sjansen på at 9,5 passer. Hvis ikke får jeg bare prøve å selge dem videre.. Er jeg den eneste som ikke kobler dobbeltspente dresser opp mot gamlinger? Vanligvis ikke, men jeg likte ikke jakken til Jonas særlig. Kanskje den er finere IRL, men det der stemte ikke. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Lastet opp et nytt bilde i bildetråden. Ettersom det var fint vær når jeg dro ut valgte jeg lyse chinos... ...men så begynte det å regne utover kvelden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Ser fortsatt fin ut Nash, men herregud, du er ganske talentløs til å ta bilder Lenke til kommentar
Nash Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg holdt iallefall kameraet noe rettere enn sist gang Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Greit, jeg tar tilbake det jeg sa om passformen..Pen jakke, pent antrekk! Synd du bommet på været Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Selvutløser!! Er jo ikke vanskelig engang, er én knapp og et lite bord. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Veldig pen jakke Nash! Trenger virkelig en sånn selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Mindre pent Rankiz... Det eneste som så greit ut var skjorten. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Ikke overbegeistret for sånne kontrastblazere. Endret 28. august 2011 av -drugiS- 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Cubed. Skjorten var grei, PSen kan sikkert brukes igjen, men det var vel egentlig alt, for å være brutalt ærlig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ikke fan av så veldig mye annet enn skjorten, Rankiz..Kontrastblazere blir litt vel prangende. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Tror det hadde sett bedre ut med en ensfarget sløyfe. Kontrastblazer er mindre pent. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg liker slike blazere skikkelig dårlig. Skjorten ser grei ut. Sløyfen kan vel muligens bli brukt i et annet antrekk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Lastet opp et nytt bilde i bildetråden. Ettersom det var fint vær når jeg dro ut valgte jeg lyse chinos... men så begynte det å regne utover kvelden Jakken ser fremdeles veldig bra ut, men hvite bukser er ikke tingen for min del. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Buksen er ikke hvit, men lys beige. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Lastet opp et nytt bilde i bildetråden. Ettersom det var fint vær når jeg dro ut valgte jeg lyse chinos... men så begynte det å regne utover kvelden Jakken ser fremdeles veldig bra ut, men hvite bukser er ikke tingen for min del. Er kult på sommeren det vel. Synes nash rocket de buksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå