Jonas. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg kommer sikkert til å legge ut et antrekksbilde eller to når den tas i bruk, om noen uker eller så. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fin dress Jonas, men personlig føler jeg at dobbeltspent dress blir litt mye på en som skal starte på videregående(?). Det ser jo ikke spesielt ungdommelig ut. Den sitter i alle fall bra da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Dressen sitter fint Jonas, men jeg avventer dom til jeg får se et fullt bilde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Fine sko Henrik, men få på et lag eller 5 med Saphir Pate de Luxe eller tilsvarende på tærne og hælene, så blir skoene litt mer spennende. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Takk for tipset! Bildet lyver nok litt, de er ikke fullt så matte, men er fortsatt ikke så rutinert med det nye kameraet jeg brukte, så bildet lyver nok noe. Men skal bestille meg litt diverse skopuss en av de nærmeste dagene, er ikke superfan av det jeg har fått med fra Herring. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Skopussen man får med fra Herring er ikke akkurat den beste nei Henrik. Du kan like greit bestille produkter fra Saphir med en gang, for det er det du kommer til å ende opp med til slutt uansett om du begynner å interessere deg for skopussing Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Tenkte jeg skulle ta noe fra Saphir ja. Er jo ikke dyrt fra A Fine Pair of Shoes, men er ikke sikker på om jeg skal gå for voks eller for krem. Såvidt jeg får med meg vil krem gi et noe "mykere" fargesluttprodukt, og ikke så skinnende som voksbaserte produkter, men jeg tror kanskje det vil se finere ut med litt glans på de sorte skoene? På de brune jeg har (ligger vel bilde laaangt bak, kan sikkert ta et i morgen) er jeg dog litt usikker på om jeg vil gå for voks eller krem. Noen innspill? Kan jo alltids gå for begge deler, men da må jeg enten dele opp i to bestillinger (med mindre jeg får for de små og ikke de store) eller betale et ganske drøyt gebyr til posten, relativt til hva det koster meg å kjøpe de inn. Får vel kanskje bare bestille i to omganger. Endret 22. august 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Renovateur og cream polish bruker du på hele skoen som regelmessig vedlikehold. Wax polish bruker du kun når du skal shine tåboksen og hælen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Da har jeg misforstått litt, trodde det var litt mer valg og kokte ned til personlige preferanser. Da bestiller jeg ihvertfall en renovateur og en cream polish i en bestilling, og så slenger jeg med enda en cream polish i neste samt to av de små pate de luxe-voksene, så holder begge pakkene seg under tollgrensen. Edit: Trenger vel light brown til disse? Endret 23. august 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Personlig liker jeg mine sko litt mørkere enn de, så jeg ville gått for medium brown; Men på det punktet går det såklart etter preferanser. Er du litt vågal prøver du deg på dark green eller navy blue. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg bruker sort eller mørkebrun på alle skoene mine. Er ikke så glad i lyse sko. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kanskje jeg skal satse på medium brown på de, for de hadde nok blitt litt finere hvis de hadde vært noe mørkere. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det hadde jeg også gjort. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Personlig liker jeg mine sko litt mørkere enn de, så jeg ville gått for medium brown; Men på det punktet går det såklart etter preferanser. Er du litt vågal prøver du deg på dark green eller navy blue. Med dark green hadde jeg vært redd for a det skulle se ut som om det var komemt mugg på dem. Navy derimot kunne jo kanskje blitt stilig! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Det var ment som en spøk, jeg tror ingen av tingene hadde blitt særlig flatterende. En mørkeblå eller -grønn sko derimot, det er noe jeg forelsket meg helt i etter å ha sett noen av Spoos. Endret 23. august 2011 av Christian B Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Fine ass! Ble keen på et par selv , men dropper det nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå