Need44speed Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 takk, de er ganske store i størrelsen i forhold til det jeg er vandt til . jeg måtte gå fra 42,5 / 43 ned til 41 / 41,5 . Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 kjøper dere armbåndene fra SF ? We get it custom, you a customer? Er mange på SF som selger, i tillegg finnes det mange rundt omkring på eBay, Tumblr og Etsy som selger akkurat de samme. Bare ta de første du kommer over. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Og hvis du er keen på bedre tredje øye tar du turen til Wagamama nederst i Karl Johan Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 kjøper dere armbåndene fra SF ? We get it custom, you a customer? Er mange på SF som selger, i tillegg finnes det mange rundt omkring på eBay, Tumblr og Etsy som selger akkurat de samme. Bare ta de første du kommer over. Eller man kan lage selv. Koser meg av og til med å lage armbånd. Spesielt på søndager synes jeg det er greit å ha noe å sysle med. Alt man trenger er å få på Panduro Hobby, eBay, Etsy osv. I tillegg finnes det en del andre spesialiserte butikker, blant annet en butikk ved Sandvika Storsenter som selger perler og diverse. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 å lage selv hørtes fint ut. takk Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Anbefaler også å lage selv. Da får du armbåndet nøyaktig slik du vil ha det, i tillegg til at det har sin sjarm med et du har laget selv. Det meste vil du finne på Panduro, men også Etsy, Ebay osv. som Lokeland nevner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jottnegen: Jeg liker det, men du kunne med fordel ha kortet ned på lissene, evnt brukt en annen knute Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Likte det jeg også Jottnegen. SML:Makan til flisespikking selv om jeg selv nok også ville valgt en annen knute for å forkorte de litt. Lenke til kommentar
August. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Å korte dem ned litt har jeg faktisk aldri tenkt på... Skal teste imorgen. @Jonas: Wow! Utrolig fin. Misunnelig Hvor er den fra? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Takk! Den er fra Burberry. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Nydelig dobbeltspent, Jonas! Kjenner jeg er mer enn misunnelig her jeg sitter. Husk at med dobbeltspent følger også stort ansvar. PSen var meget pen, men mener at det skal MYE til for at man ikke skal bruke et slips til DB. Ellers, 10x bedre enn hva jeg kan hoste opp. MostExerent Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Det var ment som fit-pic, ikke antrekk Når den tas i bruk blir det selvsagt med slips... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Veldig fint Jonas. Hva ble gjort på dressen og hva betalte du? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jakken ble sydd inn i livet og ermene ble forkortet, mens buksen ble sydd ut ved hoftene og bena sydd opp, med oppbrett. Totalt kom det på 2200,- Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nå har ikke jeg bred erfaring med å få gjort skredderarbeid, men det hørtes dyrt ut. Tok du alt fra egen lomme, eller var det butikken som tok regningen? Normalt vil man jo få gjort enkle justeringer (sydd opp ben f.eks.) gratis når du kjøper den. Uansett -- kjempeflott dress, får håpe du ikke vokser mer. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Ja, det var mer enn forventet... Jeg kjøpte den i Italia, på et outlet, så totalt sett ble ikke prisen mer enn ca 6000 uansett. Poenget var uansett å få tatt den med til i skikkelig skredder, og når resultatet ble som det ble, er det bare å glemme prisen Pappa skulle fikse en han hadde kjøpt samme sted selv, og hans kom på 2700... Det virket som det blir en annen skredder neste gang Det var for øvrig her jeg kjøpte den, kan anbefales på det sterkeste. Endret 22. august 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Nå har ikke jeg bred erfaring med å få gjort skredderarbeid, men det hørtes dyrt ut. Tok du alt fra egen lomme, eller var det butikken som tok regningen? Normalt vil man jo få gjort enkle justeringer (sydd opp ben f.eks.) gratis når du kjøper den. Uansett -- kjempeflott dress, får håpe du ikke vokser mer. Hvis man kjøper dress i en skikkelig butikk burde de gjøre mye mer enn å legge opp buksen gratis. Men nå kjøpte Jonas den på outlet, så da er det jo greit. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Joda, å gjøre noe mer enn å legge opp buksene burde de kunne gjøre, samme med å sy den inn i livet, men mer omfattende oppgaver som å korte ned ermene og sy bukser ut ved hoftene er ikke noe jeg ville forventet at butikken tok på egen kappe. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jonas: Den satt veldig fint på deg. Skulle gjerne sett mer av buksene, da men, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå