AnewZ Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Imo ville det sett douche ut med den skjorta og helt røde sko. Hvertfall det bildet jeg har i hodet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Ikke fan av blazeren, og ha en eller to knapper åpne når du ikke bruker slips..Støtter forsåvidt Anewz, tror rød sko hadde blitt litt douche. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det egentlig noe mer å si enn det som er nevnt? Kontrastfarger på blazere er ikke helt i min gate, usynlig slips-looken (altså alle knappene igjen, helt til toppen) er stygg og de røde knappene ødelegger skjorten. Tanken om å gå med røde sko til ville jeg lagt langt bak meg og løpt fort fra. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Slakt! Sterke kontrastknapper er harry... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Synes kontrastknapper kan se bra ut, hvis de er litt diskret og passende. Røde knapper på blå skjorte er imo den værste komboen. Synes det virker så douche. Muligens fordi det er så mange douches som går med liknende fra J&J så jeg automatisk får slike assosiasjoner. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Er det egentlig noe mer å si enn det som er nevnt? Kontrastfarger på blazere er ikke helt i min gate, usynlig slips-looken (altså alle knappene igjen, helt til toppen) er stygg og de røde knappene ødelegger skjorten. Tanken om å gå med røde sko til ville jeg lagt langt bak meg og løpt fort fra. Usynlig slips looken? Dette var noe jeg tok på meg for å vise hva jeg hadde kjøpt, har ikke brukt det ennå engang. Det burde vel de fleste fortstått da jeg postet flere antrekk, ihvertfall når begge antrekkene hadde samme skjorte også. Er det mye jobb for en sydame å bytte alle knapper på en skjorte? Endret 31. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Uansett om du bare tar et bilde for å vise oss ser det teit ut å kneppe den helt igjen uten å ha et slips foran, det er poenget mitt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Å sy knapper er vel noe det går ann å gjøre selv? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Vel, jeg klarer det uten nevneverdige problemer, så jeg vil si at det er noe man trygt kan gjøre selv ja. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Å sy knapper er vel noe det går ann å gjøre selv? Såklart kan du det! Hvis du gidder da. Endret 31. juli 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hvor mye kom den på til slutt, Henrik? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvor mye kom den på til slutt, Henrik? Cirka en femtilapp mindre enn det jeg trodde på Twitter, litt avhengig av hvilken kurs Nordea gir meg når de bokfører transaksjonen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 fkm: Flott jakke! Jeg tror det kunne gjort seg med hvite perlemor. 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) 3ndy Endret 9. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Synes det så bra ut som den var jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå