Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det egentlig noe mer å si enn det som er nevnt? Kontrastfarger på blazere er ikke helt i min gate, usynlig slips-looken (altså alle knappene igjen, helt til toppen) er stygg og de røde knappene ødelegger skjorten. Tanken om å gå med røde sko til ville jeg lagt langt bak meg og løpt fort fra.

Lenke til kommentar

Synes kontrastknapper kan se bra ut, hvis de er litt diskret og passende. Røde knapper på blå skjorte er imo den værste komboen. Synes det virker så douche. Muligens fordi det er så mange douches som går med liknende fra J&J så jeg automatisk får slike assosiasjoner.

Lenke til kommentar

Er det egentlig noe mer å si enn det som er nevnt? Kontrastfarger på blazere er ikke helt i min gate, usynlig slips-looken (altså alle knappene igjen, helt til toppen) er stygg og de røde knappene ødelegger skjorten. Tanken om å gå med røde sko til ville jeg lagt langt bak meg og løpt fort fra.

Usynlig slips looken? Dette var noe jeg tok på meg for å vise hva jeg hadde kjøpt, har ikke brukt det ennå engang. Det burde vel de fleste fortstått da jeg postet flere antrekk, ihvertfall når begge antrekkene hadde samme skjorte også.

Er det mye jobb for en sydame å bytte alle knapper på en skjorte?

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...