Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Men hvilken modell er det? Thin Finn, Grim Tim, Slim Jim..? osv. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Stretched out chinos hvis jeg husker riktig... Ikke mange som koster akkurat 299 , så du finner den nok. Veldig fornøyd ihvertfall! Tynt stoff. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Liker den, Jude Quinn. Har vært på jakt etter samme selv en stund nå. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Geddon i Stavanger. De har salg på mye pent nå, og de hadde enda mye størrelser igjen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Blax: Drit i å ha den nederste knappen kneppet. Det ser totalt downs ut. Lenke til kommentar
August. Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Geddon i Stavanger. De har salg på mye pent nå, og de hadde enda mye størrelser igjen. Stavanger Jaja, jeg får heller tråle Oslo og se om jeg finner en på salg her. Endret 19. juli 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Blax: Drit i å ha den nederste knappen kneppet. Det ser totalt downs ut. Øh ja, enig i det! Har ikke tenkt over faktisk. Downsfive! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Håper du knøt den slipsknuten i et downsende øyeblikk også Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Det ble gjort i hu og hast før jeg dro på ferie Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bare meg, eller var det et veldig bredt slips, Jonas? Ellers mye fint Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Bare meg, eller var det et veldig bredt slips, Jonas? Nei, det er helt vanlig. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Alliha. Fint sommerantrekk. Ser veldig avslappet ut og du kler fargene godt. Og fin sveis . Kanskje du skulle brettet ned shortsen, det var litt rotete. Hva har du av sko til? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Aliha: Likte det ikke. Imo hadde det vært penere om du droppet t-trøyen og bare hadde skjorte. Hvis du skal ha t-trøye med skjorte over burde du hvertfall droppe beltet og ha t-trøyen utenfor buksen. Slik det er nå blir det en blanding av formelle og uformelle elementer som jeg ikke helt liker. Beina dine er også for spinkle til den shortsen der. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Fine sko Hvorre, men hvor praktiske semskede chelsea boots er i Norge er noe annet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det gjenstår å se, men er ganske så forberedt på at det blir MYE arbeid for å holde dem pene..Ikke at det er noe jeg har så mye i mot. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg brukte mine semskede chelsea boots fra HM X Jimmy Choo i hele i fjor. De ser forsåvidt ganske fine ut enda. Jeg brukte like mye tid på dem, som alle de andre chelsea bootsa jeg brukte (som ikke er semsket). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Skjorten ser helt latterlig ut pga de røde knappene, og blazer med kontrastkanter er dritstygt. Vanskelig å si noe om dressen når du tar bilde så nærme og dekker til så mye med kameraet. Knepp opp en knapp eller to på skjorten når du ikke bruker slips til dress og blazer btw... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jaja, får vel bruke slips til den skjorta da *kremt*, slik at knappene ikke synes. Ellers ville den nok være en fin kombinasjon hvis jeg bruker røde sko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå