Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med hatingen av bukseseler med klyper, egentlig? For det første brukes bukseseler sjelden, og for det andre så synes de gjerne ikke når de brukes i og med at de gjerne er under jakke/vest. Spiller det noen rolle hvordan de er festet i buksene?

Lenke til kommentar

Må henge meg litt på henrik, det er sjelden disse synes, jeg er ikke typen som tar av meg for å vise selene, men jeg syns det er penere uten belte i dress. Og desverre er ikke alle dressbuksene min 100% i livet til enhver tid.

Dere som har alt i orden kan jo være fornøyde! Bra gutter!

Lenke til kommentar

Hva er greia med hatingen av bukseseler med klyper, egentlig? For det første brukes bukseseler sjelden, og for det andre så synes de gjerne ikke når de brukes i og med at de gjerne er under jakke/vest. Spiller det noen rolle hvordan de er festet i buksene?

Selvfølgelig spiller det rolle. Bukser som ikke har knapper til bukseseler er ikke ment til å brukes med bukseseler, dvs. at de har helt feil snitt til å bruke seler til. Derfor er det ganske teit å sy på knapper også... Bukser som er ment til å brukes med seler og bukser som er ment til å brukes med belte har rett og slett helt forskjellig form i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Maa anonsere for internett at jeg har faatt meg "bestefar-stil" som resten av preppy-gutta her inne. Takker og bukker til alt og alle.

+ om du ikke skjooner en dritt av hva jeg mener, eller... + uansett forresten. Tar seg bra ut paa profilen, tror jeg.

Natta

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skjer med så mye klær fra Fretex? :o

Jeg er hipster vel? :fun:

Nieda, det henrikwl sa. Merker i større grad å finne greie klær fra litt dyrere produsenter her på østlandet enn hva jeg gjør når jeg sjekker ut diverse Fretex på sør- og vestlandet, dessuten er det jo som sådan mer miljøvennlig å kjøpe brukte klær fremfor nye, selv om jeg selvfølgelig i langt større grad kjøper nye klær.

Rankiz:

Hvilken modell er buksa?

Edit

Maa anonsere for internett at jeg har faatt meg "bestefar-stil" som resten av preppy-gutta her inne. Takker og bukker til alt og alle.

+ om du ikke skjooner en dritt av hva jeg mener, eller... + uansett forresten. Tar seg bra ut paa profilen, tror jeg.

Natta

Velkommen i klubben! Merker dog at jeg i større grad kjører bestefarstil på høsten/vinteren, da det i mine øyne er en mer "klestung" stil på et vis, mørke og brune farger, skinnsko osv.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...