For Your Eyes Only Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 (endret) Ikke for å knuse drømmene dine Håk, men bukseseler med klips er ut. Endret 10. juli 2011 av For Your Eyes Only Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 haha, du er morsom! Enig i at det er penere uten klips, men som du sikkert vet har ikke alle bukser knapper til skinnhempene... latterlig... Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er derfor du har hemper til belte. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er derfor du har nål og tråd og kan sy på knapper selv. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Uten å være alt for skråsikker, så skal vel bukseseler skjules under dressjakken/blazeren. Hvis antrekket skal være korrekt vel å merke. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Hvis antrekket skal være korrekt, bruker man ikke bukseseler med clips i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hva er greia med hatingen av bukseseler med klyper, egentlig? For det første brukes bukseseler sjelden, og for det andre så synes de gjerne ikke når de brukes i og med at de gjerne er under jakke/vest. Spiller det noen rolle hvordan de er festet i buksene? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Må henge meg litt på henrik, det er sjelden disse synes, jeg er ikke typen som tar av meg for å vise selene, men jeg syns det er penere uten belte i dress. Og desverre er ikke alle dressbuksene min 100% i livet til enhver tid. Dere som har alt i orden kan jo være fornøyde! Bra gutter! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Dere som har alt i orden kan jo være fornøyde! Bra gutter! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Hva er greia med hatingen av bukseseler med klyper, egentlig? For det første brukes bukseseler sjelden, og for det andre så synes de gjerne ikke når de brukes i og med at de gjerne er under jakke/vest. Spiller det noen rolle hvordan de er festet i buksene? Selvfølgelig spiller det rolle. Bukser som ikke har knapper til bukseseler er ikke ment til å brukes med bukseseler, dvs. at de har helt feil snitt til å bruke seler til. Derfor er det ganske teit å sy på knapper også... Bukser som er ment til å brukes med seler og bukser som er ment til å brukes med belte har rett og slett helt forskjellig form i livet. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Ah, ok… Det visste jeg faktisk ikke. Da gir det brått mer mening ja. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Maa anonsere for internett at jeg har faatt meg "bestefar-stil" som resten av preppy-gutta her inne. Takker og bukker til alt og alle. + om du ikke skjooner en dritt av hva jeg mener, eller... + uansett forresten. Tar seg bra ut paa profilen, tror jeg. Natta 2 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Skjorte fra Tiger of Sweden, kjøpt for 189,- på Fretex. Skjer med så mye klær fra Fretex? :o Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er rimelig, og du kan gjøre noen skikkelige varp hvis du er heldig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Skjer med så mye klær fra Fretex? :o Jeg er hipster vel? Nieda, det henrikwl sa. Merker i større grad å finne greie klær fra litt dyrere produsenter her på østlandet enn hva jeg gjør når jeg sjekker ut diverse Fretex på sør- og vestlandet, dessuten er det jo som sådan mer miljøvennlig å kjøpe brukte klær fremfor nye, selv om jeg selvfølgelig i langt større grad kjøper nye klær. Rankiz: Hvilken modell er buksa? Edit Maa anonsere for internett at jeg har faatt meg "bestefar-stil" som resten av preppy-gutta her inne. Takker og bukker til alt og alle. + om du ikke skjooner en dritt av hva jeg mener, eller... + uansett forresten. Tar seg bra ut paa profilen, tror jeg. Natta Velkommen i klubben! Merker dog at jeg i større grad kjører bestefarstil på høsten/vinteren, da det i mine øyne er en mer "klestung" stil på et vis, mørke og brune farger, skinnsko osv. Endret 12. juli 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 De Timberlandskoene er ekstremt kjipe... De passer perfekt til dad jeans og en pique som er 3 størrelser for stor. 2 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 (endret) Skoene er vel greie, men fargen er kjip, bedre å gå for noen semska? I en sprek farge, som oransje eller røde! syns jeg... Endret 13. juli 2011 av Håk Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Kurante sko, men litt kjedelige kanskje. Synes brune seilere tar seg best ut i nubuck eller semsket. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Rankiz: Hvilken modell er buksa? Kjøpt fra Zara.com for 299. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå