Jonas. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 De fra Gram er kjøpt på Follestad, og de fra Mano er fra Valkyrien Sko Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 999 for Gram og 199 (!) for Mano Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 De fra Mano finnes også på Eurosko, om det er lettere å finne Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Tozva: Navn på belte og buksa? Belte vet jeg ikke. Men buksa er Prada. Kjøpt i Italia. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tozva: Navn på belte og buksa? Belte vet jeg ikke. Men buksa er Prada. Kjøpt i Italia. uhm, takk, men kan du ikke bare sjekke belte hvilket det er? Det står vel innenfor belte eller noe? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tozva er glad i fake ja.. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Forferdelig vest, Dorian_Gray. Ellers er det ikke så galt når alt er kjøpt på Fretex. Endret 3. mai 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, vesten hadde ikke den beste passformen jeg har sett. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Dorian: Vesten passer ikke, belte er stygt og likte ikke fargekombinasjonene. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er det flysetebelte jeg ser? Jeg hadde hvertfall gått ned en størrelse på vesten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er enig med de over, vesten passet ikke, og beltet var tragisk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er helt enig når det gjelder vesten. Egentlig synd, da fargekombinasjonen faktisk er the bomb. Jeg får legge på meg litt og se om det hjelper. ^^ Beltet vet jeg ikke hvor kom fra. Jeg tror den fulgte med huset, tbh. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Utrolig pent bebeluv, hvor har du kjøpt piqueen & shortsen? Tenker på å kjøpe meg H&M shorts som er på dem sin hjemmeside og kombinere det med pique. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 H&M har faktisk noe som du kan bruke der, og det er faktisk ganske grei passform på de. Lurer på om jeg skal kjøpe meg en pique eller t-skjorte og shorts der i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå