Henrik C Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Bestilte fra RL.com, får de sendt til en venninne som sender videre til meg, så ja, en tredjepart. Stockbilder er da helt kurant for å vise farger, og det var hele poenget mitt med posten. Endret 6. juli 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Håpløst med stock-bilder da, men for all del... Fine farger. Nå er det vel vist et stort nok antall PRL-skjorter her til at du vet hvordan passformen på de er? Fine skjorter Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Personlig får jeg meget lite ut av å se stock-bilder av noe så standard som RL-skjorter. Greit nok om det hadde vært noe litt uvanlig, men det er begrenset hvor spennende det er å se 10 sammenbrettede, klin like skjorter i forskjellige farger på hvit bakgrunn. Men for all del, det skader jo ikke å poste dem... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Likte alle skjortene utenom den som var orange(?). Likte ikke fargen på den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Likte ikke den siste genseren Milanjo, men det andre så bra ut! Genseren fra SUB var ikke helt min stil, men syns den var kul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Den er utrolig komfortabel, til informasjon! Problemet er bare at jeg ikke helt vet hva jeg skal ha under iom. at halsen er så dyp. Den andre genseren var også uvant å gå med til å begynne med, nesten som hettegenser uten hette, men det er rart hvor fort man vender seg til sånne ting. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Milanjo: Likte ikke den tredje buksa og passformen så ganske dårlig ut på den siste genseren. Men resten så greit ut, likte spesielt skjorta. Fkm: Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Liker fargekombinasjonene, selv om jeg hadde likt en sterk farge i for eksempel slips eller ps. Syns også buksa er en tanke for trang i lårene og blazeren en tanke liten over skuldrene (puta står liksom opp) Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fkm: buksene var litt korte for min smak og jeg liker også å se litt mer av skjorteermene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Liker fargekombinasjonene, selv om jeg hadde likt en sterk farge i for eksempel slips eller ps. Syns også buksa er en tanke for trang i lårene og blazeren en tanke liten over skuldrene (puta står liksom opp) Med limegrønn skjorte skal det godt gjøres å inkorporere en sterk farge til uten at det blir glorete, tror jeg. Kanskje et PS med oransje detaljer hadde funket bra. Litt vanskelig å se, men det jeg brukte er mørkegrønt med lyseblå og beige detaljer. Syns det passet ganske bra, men bildet er litt dårlig som sagt... Bare å komme med forslag, for jeg syns fargen på skjorten er litt vanskelig å kombinere med noe annet enn sobre farger. Jeg liker at de mer uformelle sommerbuksene mine er litt korte og slimme, men det er jo individuelt om man liker det eller ikke. IRL ser man pressen hele veien opp, noe man ikke gjør på bildet, så det kan jo gi et inntrykk av at de er litt trangere enn de egentlig er. Jakken er ganske perfekt i skuldrene, men den er helt ukonstruert, så den har en tendens til å få litt krøller her og der. Skulderen lengst til høyre på bildet gir et bedre inntrykk av hvordan den passer. Den kunne nok vært en halv cm. bredere, men ikke noe særlig mer. Fkm: buksene var litt korte for min smak og jeg liker også å se litt mer av skjorteermene. Skjorten er litt kort i ermene ja, men det var den eneste linskjorten jeg hadde som ikke var til vask... Slik været var i dag var ikke bomull et alternativ Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 (endret) Dersom pressen synes helt opp irl er de nok ikke for slimme slik bildet gir inntrykk av, for min del hvertfall Og tror en oransje ps hadde vært veldig pent, er jo tross alt sommer! Fint med cuffed bukser forresten, kjedelig at jeg føler meg for kort i beina for det... Endret 9. juli 2011 av Håk Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hadde selv valgt ett litt renere slips på det øverste bildet, Håk. For min del blir det litt rotete med såpass mye mønster på både PS og slips, men fargekombinasjonen ellers så grei ut. Fin genser forøvrig, har akkurat samme farge på en fra Ralph Lauren. Hvordan sitter den? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Veldig fornøyd med passformen faktisk. Er en klassisk Gant fit. Og den er ordentlig stram i sømmene, håper bare den er det etter et par vask... Lurte litt på det selv, Mulig jeg går for et knit-tie i samme farge uten mønster! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Håk: Det er mulig bildet er dårlig eller noe, men slipset på første bilde ser rett og slett helt grusomt ut:/ 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Hehe, det er jo burgunder, med britiske lorder på jakt med jakthunder som motiv! Så ille kan det ikke være Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er umulig å se på bildet i så fall.. Ser ut som det hadde passet rett inn her Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Slik der det ut, sorry dårlig fokus... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Tror ikke jeg ville brukt det slipset til så veldig mye annet enn tunge tweedjakker på høst/vinter. 1 Lenke til kommentar
Greed Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 dePt: Hvor har du kjøpt Loake skoene? Skulle gjerne hatt er par lignende selv Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du får hvertfall tak i de på www.herringshoes.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå