multisync Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg har de samme. Jeg liker dem veldig godt Ville helst ha hvite, men fikk ikke tak i. Tydeligvis har de sluttet å produsere de (?) Det var ihvertfall det de fikk beskjed om da han karen i butikken ringte for å forhøre seg om hvorfor han bare hadde fått de stripete. Får dem på eBay da. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Armbåndene var for feminine for min del, og når blir loafers for pent? Når man skal på hytta på fjellet? På vei til trening, iført treningstøy? Når man skal arbeide ute, i hagen eller andre steder? Kort sagt, situasjoner der loafers ser for pyntet ut for resten av antrekket. Skjønner. Selv bruker jeg joggesko i de anledningene fordi de er gode å gå med. Og slike tøysko i hagen? Tror jeg neppe, de vil jo bli veldig skitne. Trodde ikke du kom til å ta opp såpass urellevante steder, da du ikke ville brukt hverken loafers eller tøyskoene der. (kanskje opp til fjellet, men du går vel ikke opp?) Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Når det gjelder armbåndene, skal de visstnok nå beskytte meg mot alskens problemer, som nakke- og skuldersmerter, hals- og lungeinfeksjoner, øyelidelser, og også hjelpe mitt chakra, motvirke min selvmedlidenhet og, ikke minst, styrke mitt tredje øye. La meg gjette: de skal også gi deg bedre potens, bedre karriere og kurere hårtap? Alt de klarer å lire av seg for å selge armbånd. Holder det ikke at de er pene å se på, altså? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Nja, akkurat de effektene hørte jeg lite om... Men det viste seg at det var en butikk som spesialiserte seg på overtro og andre skrøner (denne). Blant annet var det en kvinne inne om spurte om hva som beskyttet best mot stråling, om det var rå eller tromlet rosenkvarts. For de som måtte lure, så var det rå. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Vi må gi oss før vi permanent mister IQ her. Back on topic! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg syns enkle monks passer best til de godt over 50, men for all del, skoene i seg selv er pene... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Litt enig med fkm, men er vanskelig å finne pene doble uten å vrenge lommeboken. Er det herring cardiff? Hva ble det inkl. frakt? Fin farge cricket Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hvor kommer chukkasene fra, Rankiz? Fine. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Litt enig med fkm, men er vanskelig å finne pene doble uten å vrenge lommeboken. Er det herring cardiff? Hva ble det inkl. frakt? Fin farge cricket Ja, har ventet i tre måneder på at de skulle få inn Herring Cardiff (Suede) i min størrelse! Chukka bootsa er Herring Goodwood. Herring Cardiff og Goodwood kom på 1500kr tilsammen inklusivt frakt til Norge, uten moms Goodwood er ganske store i størrelsen. Ligger som regel på 40 eller 41, men måtte gå for 40. Herring Cardiff passet perfekt i 40.5 (UK7). Endret 30. juni 2011 av Rankiz Lenke til kommentar
kynne Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 liker monksa siden jeg har samme selv :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 dePt: Wow, digger skoene! Hvilken størrelse, og hvordan sitter de? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Og hvor er båndene fra? Endret 5. juli 2011 av SolanGundersen Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 ^ H&M, har samme selv Utrolig fine sko, dePt! Likte brillene også. Hvordan er fiten på H&M piqueene egentlig? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Takker, de ser nyere ut enn logg-piquene jeg har, men "logg"- merket til H&M holder gjerne lavere nivå både mtp passform og kvalitet enn H&Ms eget merke. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 dePt: Wow, digger skoene! Hvilken størrelse, og hvordan sitter de? De sitter som de skal. Virker å gå noe større i størrelsen enn et annet par jeg har fra loake, men det kan også bare være at de er mykere. Jeg har størrelse 7G ^ H&M, har samme selv Utrolig fine sko, dePt! Likte brillene også. Hvordan er fiten på H&M piqueene egentlig? H&M piqueene sitter bedre på meg enn de fra RL. Kvaliteten derimot er milevis unna. Har et par fra før og de er rimelig slitt etter noen vask. Hadde egentlig satset på å finne noen andre som satt like bra men holdt bedre kvalitete, men det fant jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Fine skjorter Henrik C. Bestiller du igjennom en 3.part? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Håpløst med stock-bilder da, men for all del... Fine farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå