fkm Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fin bag, men litt for nouveau riche for min smak... Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg regner med at det ikke var et impulskjøp? Grei bag, kvaliteten er nok kjempebra. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Helt kurant bag, mener du kunne fått langt flottere for prisen, men den har nok god holdbarhet og er nok verdt de pengene for deg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nja, impulskjøp var det ikke helt. Men sto mellom Damier og Monogram serien, men siden jeg allerede har en fra Damier Ebene, så valgte jeg Monogram. Og Macassar var hakket kvassere og mer gjennomført enn den vanlige serien, så da ble det slik. Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 bebeluv: kul bag, men for meg personlig ville den ikke vært verdt prislappen. Når det er sagt, finnes det helt sikkert ting jeg ville brukt masse penger på som du ikke ville brukt like mye på og jeg kjenner godt følelsen av å endelig klare å anskaffe seg høythengende frukt, så alt i alt en fra meg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Ålreit bag, ikke helt min stil. Terningkast 3 Endret 24. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Armador Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fin bag, men litt enig med fkm. Syns dog ikke prisen var så ublu, som folk skal ha det til. Personlig er jeg litt lei lv mønsteret nå. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Sorry, men LV-mønsteret er ikke kult. Tror ikke jeg hadde brukt den om jeg fikk den, så mye hater jeg å være en vandrende plakat. Selv for et dyrt merke. Hadde solgt den og kjøpt noe annet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Bebe, wørd. Du er tidenes tacky, bebe. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Til den prisen hadde jeg heller kjøpt en skinnveske/bag, men det er bare meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Fin bag. Ikke noe jeg hadde kjøpt selv, men det er jo en annen sak.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Til den prisen hadde jeg heller kjøpt en skinnveske/bag, men det er bare meg. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Bebe, wørd. Du er tidenes tacky, bebe. Sier du, med det nicket der. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 For hansjqrg1 sin skyld håper jeg det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Intern humor much? Mellom meg, thrice og bebe - ja. Han siste der har jeg ikke sett før, tror jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Drugis som mange har nevnt hadde det vært finere med en annen bukse. Kan stemme det. Er latterlig lavt liv på de chinosene også, så de ser kanskje litt merkelige ut i det antrekket. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Anti-LFC: Litt for grove lommer og litt mye rynker på den blazeren der for min smak. Ellers så den grei ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Intern humor much? Mellom meg, thrice og bebe - ja. Han siste der har jeg ikke sett før, tror jeg. Jeg visste jo det da var mer et retorisk spørsmål rettet mot hansjqrg1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå