Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Ja, det står jo for så vidt også at man ikke skal gjøre det unødig, og at det er «only for travel» men andre panamahatter jeg har vært borti har vært så tørre og stive at jeg har vært redd for at de sprekker med én gang, så det var derfor jeg spurte. :) Nå ser det jo ut til at den sendes i sammenrullet tilstand, så da kan jeg vel sikkert også anta at hatten tåler det. Til ~200 kroner er det vel uansett ikke så farlig fra eller til, så jeg tror jeg bare hopper på.

Jeg ville lovet fitpic, men med tanke på at MoV er fullt av hattehatere (hah! :p) så er det ingen vits, tror jeg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå går jeg litt off-topic, men Håk, post bilder av klokken din i klokketråden da. Hvis jeg ikke tar helt feil kjøpte vel nettopp du en Rolex?

Det stemmer, den ligger i avataren min. Har ingen bilder for øyeblikket, men kan legge ut noen bilder senere.

@henrikwl: Hattene stammer fra italia og borsalino ble brukt på de som var av høy kvalitet og som kunne rulles sammen. I senere tid har det blitt et kallenavn for "Pent med kvalitet" som mange butikker har brukt. Også italiensk mafia ble kalt/kalte seg Borsalinos, som også stammer fra hatten og at det skal være pent med kvalitet.

Endret av Håk
Lenke til kommentar

drugiS

Synes det så pent ut, selv om det er vanskelig å full oversikt når du har hendene i lomma og bildet er så pass lite. Passe pyntet. Du kunne latt sladden vært litt mindre, for hodeform kan ha litt betyding for skuldre og jakkeslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...