EB_Veyron Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kom akkurat hjem fra et år i Australia og kjøpte de der nylig men de blir nok ikke brukt før til høsten nei. Ikke brukt, men de kommer rett fra skoboksen og jeg har ikke brukt de enda så det er nok derfor de ser sånn ut i formen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Haawy: nice! Har sett etter just presis en slik hatt. Hvor kjøpte du den, og hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 EB veyron, de så litt rare ut, vrista er jo så utrolig høy? Og doble hanker var heller ikke pent Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er det ikke helt normal med to "hanker" på hver sko når man kjøper seg Chelsea Boots? Synes de var fine, men de er noe rart med vristen, så litt høy ut. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det ser bedre ut når de er på foten. Burde tatt et bilde med skoene på men det får bli senere. Og hankene synes jo ikke uansett når man har bukser på så jeg bryr meg ikke noe om det. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den lyse så for stor ut? Likte heller ikke fargene på den, den blå syns jeg så nokså bra ut. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den lyse er litt stor ja, har tenkt og sy den inn litt her og der. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Den navy jakken så fin ut, den andre er ikke jeg heller noen fan av fargen på..Ellers må den nok sys litt på, ja. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Er det noe du har på armen hel tiden, henrik? Syns det er fint, men ser ikke helt den store fascinasjonen? Blitt en must-have greie Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Henrik C: Me likey. Kanskje ikke de jeg ville valgt selv, men liker å se gutter med armbånd. Fikk selv søsteren min til å lage et par til meg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Valgte ikke selv, de sendte bare noen tilfeldige. Håk: Ja, kommer vel til å være på en del nå i sommer, men får se an om jeg skal ha de på hele tiden. Må jo klare å få på seiltøy uten at det er i veien, og det kan bli problematisk med en av jakkene som har latex-mansjetter som sitter helt inntil huden. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg likte det veldig godt Har alltid likt slike forskjellige typer armbånder mikset sammen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Må jo klare å få på seiltøy uten at det er i veien, og det kan bli problematisk med en av jakkene som har latex-mansjetter som sitter helt inntil huden. Det går helt greit, så lenge armbåndene ikke er så store at de kan dras av over hånden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 fkm: Klarer å presse de litt oppover, men mansjettene på den ene jakken er akkurat som på tørrdrakter, og er redd for at det blir litt for trangt under der iom. at armbåndene er nokså store. Får prøve en dag, tror nok det skal gå seg til. Christian: Burkman Bros. Bestilte på fredag og fikk de i posten i dag, så gikk ganske raskt. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hvor var det du bestilte de fra? Husker jeg var inne å så på dem, det var der du fikk tre random i posten? Hvilken blog var det fra igjen? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Bestilte fra BurkmanBros.com og fikk 3 tilfeldige ja. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Haawy: nice! Har sett etter just presis en slik hatt. Hvor kjøpte du den, og hvordan er kvaliteten? Takktakk Kjøpte den her og kvaliteten virker grei den. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Det virker som om den takler sammenrullingen bra? Eller er den sånn at du helst ruller den ut kun den ene gangen etter at du har fått den i posten og så lar være å rulle den sammen igjen? Endret 22. juni 2011 av henrikwl Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Beskrivelsen påstår jo at den skal tåle å brettes/rulles sammen, så jeg vil nå tro at det vil gå et par ganger. Om den tåler at du gjør det daglig i et par år tviler jeg litt på, men burde vel gå fint en god del ganger før den begynner å bli slitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå