Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Valgte ikke selv, de sendte bare noen tilfeldige.

Håk: Ja, kommer vel til å være på en del nå i sommer, men får se an om jeg skal ha de på hele tiden. Må jo klare å få på seiltøy uten at det er i veien, og det kan bli problematisk med en av jakkene som har latex-mansjetter som sitter helt inntil huden.

Lenke til kommentar
Må jo klare å få på seiltøy uten at det er i veien, og det kan bli problematisk med en av jakkene som har latex-mansjetter som sitter helt inntil huden.

Det går helt greit, så lenge armbåndene ikke er så store at de kan dras av over hånden.

Lenke til kommentar

fkm: Klarer å presse de litt oppover, men mansjettene på den ene jakken er akkurat som på tørrdrakter, og er redd for at det blir litt for trangt under der iom. at armbåndene er nokså store. Får prøve en dag, tror nok det skal gå seg til.

Christian: Burkman Bros. Bestilte på fredag og fikk de i posten i dag, så gikk ganske raskt.

Lenke til kommentar

Beskrivelsen påstår jo at den skal tåle å brettes/rulles sammen, så jeg vil nå tro at det vil gå et par ganger. Om den tåler at du gjør det daglig i et par år tviler jeg litt på, men burde vel gå fint en god del ganger før den begynner å bli slitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...